• Beste forum bezoeker,

Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Fenikseieren

DeletedUser1427

Guest
Hierbij deel ik ook mee dat de tijdsduur van de dagbeloning, die momenteel 01:00 refreshed wordt inderdaad een bug (door de invoering van de zomertijd) is en pas opgelost wordt met een aankomende update (dus na release 1.26). De tijd zal dan weer 00:00 worden

DeletedUser2140

Guest
Ik krijg zelf geen normale finiks quests meer Verzamel 40 Zijde was laatste en nog zoveel dagen te gaan ,kwilde rap gaan om toch die 3 de hoofdprijs te winnen en zo te zien is dat zelf niet meer mogelijk .... ,kvind dat de quest toch zouden mogen doorlopen

DeletedUser472

Guest
Ik krijg zelf geen normale finiks quests meer Verzamel 40 Zijde was laatste en nog zoveel dagen te gaan ,kwilde rap gaan om toch die 3 de hoofdprijs te winnen en zo te zien is dat zelf niet meer mogelijk .... ,kvind dat de quest toch zouden mogen doorlopen

de 3de hoofdprijs is als bijna onmogelijk te behalen als je geen dias er uit aan besteed hoe hard je je best ook doet de 2de is dan wel goed mogelijk maar de 3de hoofdprijs is vooral voor de mensen die er geld aan besteden

DeletedUser2140

Guest
ok bedankt ,mochten ze wel vermelden dat er geen quest zijn tot einde actie ,dan had ik geen diamanten aangeschaft voor de quests rapper te voltooien ,een weet voor volgend event van geen geld meer uit te geven

DeletedUser222

Guest
Zekers, die diamanten kan je dan gebruiken voor de derde hoofdprijs;)

DeletedUser2140

Guest
Wel kan enkel betalen met sms anders had ik shards gekocht lol

DeletedUser2114

Guest
de 3de hoofdprijs is als bijna onmogelijk te behalen als je geen dias er uit aan besteed hoe hard je je best ook doet de 2de is dan wel goed mogelijk maar de 3de hoofdprijs is vooral voor de mensen die er geld aan besteden
Op crazywizards info page staat dat je zonder er diamanten aan uit te geven zelfs 0% kans hebt op de laatste prijs. Jammer, maar ik begrijp Inno wel

De source gebruikte een script dat 100.000 keer is gedraaid. 0% betekent dus een kans van minder dan 1/100.000

Wie weet is er een speler die dat overkomt. beetje zoals de staatloterij winnen (al win ik persoonlijk veel liever de staatsloterij ;) )

DeletedUser2114

Guest
De source gebruikte een script dat 100.000 keer is gedraaid. 0% betekent dus een kans van minder dan 1/100.000

Wie weet is er een speler die dat overkomt. beetje zoals de staatloterij winnen (al win ik persoonlijk veel liever de staatsloterij ;) )
Haha, ik ook :D Maar dan moet je dus wel heel veel geluk hebben en dus heeeel veel extract uit die kistjes krijgen

DeletedUser234

Guest
Ik vond het echt een pluspunt dat je nu ipv verkennen ook kon kiezen voor gebouw upgraden. Ook kon je ipv een technologie onderzoeken een gebouw upgraden. Fijn voor mensen die vast zitten in de boom of hun verkenner 2-3 dgn onderweg is. Alhoewel, na zoveel events, zorg je wel dat er wat close to home provincies onontdekt blijven. ;)

DeletedUser2114

Guest
Ik vond het echt een pluspunt dat je nu ipv verkennen ook kon kiezen voor gebouw upgraden. Ook kon je ipv een technologie onderzoeken een gebouw upgraden. Fijn voor mensen die vast zitten in de boom of hun verkenner 2-3 dgn onderweg is. Alhoewel, na zoveel events, zorg je wel dat er wat close to home provincies onontdekt blijven. ;)
Ja, vind ik ook geweldig, niet dat mijn verkenner lang onderweg is(18 uur en ik werk gewoon netjes randje voor randje :)) of dat ik vast zit in het boek, maar dat gebouwen uppen duurt toch korter :D

Op crazywizards info page staat dat je zonder er diamanten aan uit te geven zelfs 0% kans hebt op de laatste prijs. Jammer, maar ik begrijp Inno wel
Ik heb een kleine 3000 luchtshards (of hoe die paarse dingen ook heten) gekocht en ik denk dat ik net aan het 2e hoofdprijs ei kan vrijspelen. De 3e is echt onmogelijk.
Maar aangezien ik de beloningen niet echt interessant vind (behalve dan de Handelreizigers), ben ik niet van plan er meer te kopen. Vind dat de kosten van die beloningen wel flink naar beneden mogen, want dit slaat natuurlijk nergens op.

DeletedUser2114

Guest
Ik heb een kleine 3000 luchtshards (of hoe die paarse dingen ook heten) gekocht en ik denk dat ik net aan het 2e hoofdprijs ei kan vrijspelen. De 3e is echt onmogelijk.
Maar aangezien ik de beloningen niet echt interessant vind (behalve dan de Handelreizigers), ben ik niet van plan er meer te kopen. Vind dat de kosten van die beloningen wel flink naar beneden mogen, want dit slaat natuurlijk nergens op.
Als je er 3000 heb gekocht, zou je toch in de buurt moeten komen als je alleen de laatste kistjes pakt en alle quests doet.

Ben gisteren naar hoofdstuk IV gegaan maar mijn handelsreiziger II (nu net gewonnen en gebouwd) geeft het goederenaantal van hoofdstuk III. Is dat normaal?

DeletedUser222

Guest
Ben gisteren naar hoofdstuk IV gegaan maar mijn handelsreiziger II (nu net gewonnen en gebouwd) geeft het goederenaantal van hoofdstuk III. Is dat normaal?

Ja, reeds gewonnen evenementengebouwen blijven hfd.3. Nadat je het kistje van hfd.4 in de onderzoeksboom hebt ontgrendeld zullen de daarna gewonnen gebouwen hfd.4 zijn.

DeletedUser990

Guest
Zelf heb ik als ik naar de hoofdprijs van een evenement (3e kist) dus aldoor het plaatje van een ezel voor de kar met een wortel voor zijn kop in mijn hoofd.
Dus ja ik bekijk de hoofdprijzen nu eigenlijk niet echt meer. Hou het wel bij de dagprijzen, die zie ik als gokautomaten.
Maar toch iets beter dan ezel met wortel.

je moet ook het onderzoek van de verkenner afgerond hebben van dat hoofdstuk voor je de prijzen van het hoofdstuk krijcht
Ok dat zal het zijn. Vind het wel verwarrend want die verkenners staan toch echt in het nieuwe hoofdstuk. Maar goed, het is niet anders.

DeletedUser1997

Guest
ik zit op 320 van 800 voor de laatste prijs, ben benieuwd of ik het ga redden, vind het wel een leuk event

DeletedUser234

Guest
zonder kopen van dia's ga de je de 3de prijs niet halen, maar met kopen van dia's gaat het je vast wel lukken.

Bovenaan