• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback evenement Woodelvenstock

DeletedUser3

Guest
Het lijkt erop dat opdracht 38 is aangepast. Het is nu een x of y opdracht. Misschien helpt al dat klagen toch :D

De quest is inderdaad aangepast bij de update gisteren. Dit komt ook weer door de duidelijke feedback die we vanuit de community hebben ontvangen!
Dank daarvoor. Door jullie betrokkenheid kunnen we ook dingen echt beter maken!
 

DeletedUser

Guest
De quest is inderdaad aangepast bij de update gisteren. Dit komt ook weer door de duidelijke feedback die we vanuit de community hebben ontvangen!
Dank daarvoor. Door jullie betrokkenheid kunnen we ook dingen echt beter maken!
En quest 78, is die ook aangepast ? Die vraagt tenslotte hetzelfde. :eek:
 

DeletedUser3

Guest
Voor zover ik weet is quest 78 niet aangepast. Ik weet ook niet of dat gaat gebeuren.
 

Deleted User - 124539

Guest
Niet alleen de kans op de Hoofdpijzen is hierdoor kleiner geworden, ook de kans op de dagprijzen is minimaaltjes geworden :( Diverse keren vandaag geprobeerd om de technotent te krijgen, maar ik kreeg alleen maar kistjes met 10, 12 en 15% kans op dagprijs. Zit nu opgescheept met een hoop instants die ik niet nodig heb (o.a. munten, voorraden, goederen). Zelfs bijna geen OW-instants of tijdboosts.

Ook het aantal tickets voor de dagquests is erg laag, en voor de doorlopende quests al niet veel beter.
Zonde hoor, hebben de designers een hoop leuke gebouwtjes ontwikkeld, kan bijna niemand ze winnen en daardoor plaatsen :(:( Gemiste kans Elvenar Team, de lol gaat er wel af zo :rolleyes:
Ik heb hetzelfde probleem, vandaag meer dan 700 tickets gespendeerd, waarvan 2 keer aan kisten met een kans 30% dagprijs en 3 keer met 25%, en dan nog heb ik de dagprijs niet kunnen krijgen.
 

DeletedUser2206

Guest
Ik heb hetzelfde probleem, vandaag meer dan 700 tickets gespendeerd, waarvan 2 keer aan kisten met een kans 30% dagprijs en 3 keer met 25%, en dan nog heb ik de dagprijs niet kunnen krijgen.
Ik reageer hier ook op 9 leden van BS diverse malen gedraaid noppes wat de gebouwen betreft kom op elvenar dat moet beter kunnen met name voor de kleinere spelers die hebben aan de dag gebouwen meer als de grote jongens en meisjes
 
Een kans van 10% op de dagprijs betekent 90% kans op een misser. Zelfs met 10x draaien heb je hem nog lang niet zeker. Ik hou een factor 3 daarbovenop aan als gok op de kosten.

Ik kies ondertussen vooral de kist met de kleinste kans op iets wat ik niet wil hebben.
 

DeletedUser2206

Guest
Een kans van 10% op de dagprijs betekent 90% kans op een misser. Zelfs met 10x draaien heb je hem nog lang niet zeker. Ik hou een factor 3 daarbovenop aan als gok op de kosten.

Ik kies ondertussen vooral de kist met de kleinste kans op iets wat ik niet wil hebben.
Helder Albert.
 

DeletedUser234

Guest
Nog 1 uurtje en 100 opdr. klaar, mooi op tijd voor de wensput :)
 
bij een kans van 1 op 4 (25%) heb je 95% kans dat je een gebouwtje hebt na 12x draaien.

Een kans van 1 op 20 dat je na 12x nog steeds niets hebt. dat is wat RNG is.
 
bij een kans van 1 op 4 (25%) heb je 95% kans dat je een gebouwtje hebt na 12x draaien.

Een kans van 1 op 20 dat je na 12x nog steeds niets hebt. dat is wat RNG is.
klopt helemaal, alleen was er vroeger een grote kans dat je wat kaartjes terugwon als je een misser had. nu krijg je bij een misser echt waardeloze dingen.
Ik vind deze wijzigingen helemaal niet leuk, ik probeer maximaal te scoren op de dag dat mijn prijs langs komt, en als het echt zo tegen valt als ik vrees, denk ik dat ik conclusies moet beginnen trekken uit de evolutie van dit spel het laatste jaar (en half), want waarschijnlijk wordt de prijs die ik echt wou ook nog wel eens 'geherbalanceerd' naar iets waardeloos in het komende half jaar. Sorry voor de cynische toon
 
Ik vind deze wijzigingen helemaal niet leuk, ik probeer maximaal te scoren op de dag dat mijn prijs langs komt, en als het echt zo tegen valt als ik vrees, denk ik dat ik conclusies moet beginnen trekken uit de evolutie van dit spel het laatste jaar (en half), want waarschijnlijk wordt de prijs die ik echt wou ook nog wel eens 'geherbalanceerd' naar iets waardeloos in het komende half jaar. Sorry voor de cynische toon
ik sluit me hier bij aan , vond de kansen van de vorige eventen meer realistischer om te behalen dan nu .:confused:
en indd prutsen van beloningen:(
 

DeletedUser234

Guest
Ik heb al mijn tickets (van 100 opdr.+dagopdr+opgeraapt) gespaard tot vandaag en heb telkens de kist met de grootste winkans op de dagprijs geopend.

Totaal 37 kistjes geopend en 10 wensputten gewonnen. :)
 
Hallo ,
Opdracht 58 geeft aan 1 x T1 setje maar bij mij vraagt die trol 2 x T1 setjes, niet erg duurt gewoon een dag langer :D
 

DeletedUser234

Guest
is het een tekstfout? ik heb een opdr. gehad waarbij na innen van 1 setje hij al afvinkte, terwijl er meerdere gevraagd werden.
 

DeletedUser3554

Guest
70k voorraden, gewoon twee dagen wachten totdat je voldoende buren/buurtgenoten hebt die je gemotiveerd hebben (70.000/2100}. Met werkplaatsen alleen duurt het nog langer. Gewoon twee keer vlak achter elkaar. En dan pas bij de orken... En in vakantietijd.

De dagprijzen kan je elke twee weken verdienen, zo vaak zijn er evenementen. Eindprijzen zijn waardeloos, misschien als je verder bent dan de orken.

Eigenlijk besteed Inno liever tijd aan zoveel mogelijk evenementen voorbereiden? Dan het oplossen van problemen of verbeteringen: chat, teveel klikken bij herhalende opdrachten en het avontuur, ! en gaan naar het juiste tijdperk bij het onderzoek, niet laden van afbeeldingen of geen mail bij de app, nog meer beloofd sinds.... Wat is de feedback van de ingediende voorstellen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi! Wilde iets posetief zeggen!

Ik vind het systeem van dit event ERG leuk!! goed gedaan!!:D
Hoop wel stilletjes dat ooit die mooie cultuur gebouwen terug komen met de dieren er in:oops:
Vind die erg mooi! Hint hint :D

Heel erg bedankt voor dit event systeem!!
Groetjes, Moon.
 
Bovenaan