• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback evenement Woodelvenstock

DeletedUser2975

Guest
Er wordt vaak ongenoegen gespuid op het forum, ik laat me ook wel eens horen, dit keer een positieve reactie mijnerzijds....:het ziet er super uit in mijn stad. Erg mooi gedaan...pluim dit keer voor de makers...:D
 

DeletedUser

Guest
Check elvenar mail voor gratis tickets...

Ondanks dat ik mail weer had aangevinkt, geen mail

teary-eyed-emoticon-crying.png
 

DeletedUser

Guest
De beloningen uit de kisten zijn aangepast, je krijgt nu minder dan toen het event op Beta begon. Kans om alle drie de Grand Prizes te halen is hiermee en stuk kleiner geworden. :mad:

36950983_10212052148119626_4899060390417137664_o.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3381

Guest
Ik zit zojuist even door de de quest lijst te scrollen op gemsofknowsledge en moet helaas al tot de conclusie komen dat ik dit event niet uit ga spelen als de quests gelijk blijven aan die op de beta. Om de doodeenvoudige reden dat er midden in de quest lijst opnieuw een zogenaamde keuze quest staat (opdracht 42 en opdracht 82) met een upgrade level wat ik nog niet bezit. Ik hoop op dit moment dan ook ten zeerste dat dit lvl hoofdstuk afhankelijk is, maar ik vrees het ergste. Vooralsnog is mijn feedback dan ook, geef spelers een werkelijke keuze en maak alle quests hoofdstukafhankelijk!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser990

Guest
De beloningen uit de kisten zijn aangepast, je krijgt nu minder dan toen het event op Beta begon. Kans om alle drie de Grand Prizes te halen is hiermee en stuk kleiner geworden. :mad:

36950983_10212052148119626_4899060390417137664_o.jpg
Gelukkig zal ik dus diamanten moeten besteden om de 3 gebouwen te halen.
Was al even bang dat het niet nodig zou zijn.
Maar moet toegeven het idee is leuk en mooi uitgevoerd.
 
Ik zit zojuist even door de de quest lijst te scrollen op gemsofknowsledge en moet helaas al tot de conclusie komen dat ik dit event niet uit ga spelen als de quests gelijk blijven aan die op de beta. Om de doodeenvoudige reden dat er midden in de quest lijst opnieuw een zogenaamde keuze quest staat (opdracht 42 en opdracht 82) met een upgrade level wat ik nog niet bezit. Ik hoop op dit moment dan ook ten zeerste dat dit lvl hoofdstuk afhankelijk is, maar ik vrees het ergste. Vooralsnog is mijn feedback dan ook, geef spelers een werkelijke keuze en maak alle quests hoofdstukafhankelijk!

Het is een OF opdracht. Dus je kan OF het een doen OF de ander. Voor spelers in de eerste helft van het spel is het ene makkelijker en het andere onmogelijk en voor spelers aan het eind van het spel is het andersom. In jouw geval zou het alternatief goed te doen moeten zijn.
 

DeletedUser

Guest
Heb begrepen dat in de US wereld(en) kleine spelers (< hfst 3) die vast komen te zitten bij opdracht 38 & 78 via support een andere quest kunnen krijgen ??? o_O Hopelijk doen ze dat hier ook dan. :rolleyes:

https://us.forum.elvenar.com/index....tival-is-almost-here.16672/page-2#post-107832

Edit: Ondertussen die quest gehad maar er is geen alternatief aangeboden. Hoofdstuk 1,2 en begin 3 kunnen die quest dus nooit doen en komen dus vast te zitten tenzij support ze helpt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1592

Guest
Heb begrepen dat in de US wereld(en) kleine spelers (< hfst 3) die vast komen te zitten bij opdracht 38 & 78 via support een andere quest kunnen krijgen ??? o_O Hopelijk doen ze dat hier ook dan. :rolleyes:
Klinkt bijzonder onbekend in de oren, dan zou ik prive graag de link ontvangen waarin dit wordt gezegd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan