• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback evenement Woodelvenstock

DeletedUser3

Guest
Het gok element mag er van mij volgende keer gerust terug uitgehaald worden!
Dit lijkt inderdaad meer op een gokspelletje nu, normaliter haal ik altijd met gemak alle prijzen binnen, deze keer met moeite het eerste binnengehaald, ik ga nu niet voor die prijzen, maar toch, het verschil is duidelijk!
Het kost je telkens oneindig veel bonnen om een interessante dagprijs binnen te halen, ben een zeer spaarzaam mee en zet enkel in op diegenen die ik ECHT wil hebben, de mana makers dus.

Dit maakt het voor mij juist leuker. Evenementen waarbij je met twee vingers in je neus alle prijzen ophaalt boeien mij eerlijk gezegd niet zo. Juist nu je dus een extra element hebt om rekening mee te houden, wordt je gedwongen keuzes te maken. Wil ik de dagprijs? Dan ga ik voor de kistjes met het hoogte precentage daarvoor, alhoewel die vaak juist weer minder meetellen voor de grote prijzen..Of juist andersom.
 

DeletedUser3

Guest
Hallo,
Ik ben vanaf maandag al klaar met de opdrachten. De lootjes vlogen je om de oren maar sinds vandaag is het weinig lijkt mij.
Hebben andere dat ook bemerkt?

Ik heb er even op gelet en ze vanmorgen even geteld. Sinds ik vanaf een uurtje of 8 online ben, heb ik 8x tickets in mijn stad gevonden, totaal 16 tickets.
 
Alle tickets erdoor gejaagd en niet 1 WC gewonnen, alleen wat instants en boosters waar ik niet enthousiast over ben.
 
Dit maakt het voor mij juist leuker. Evenementen waarbij je met twee vingers in je neus alle prijzen ophaalt boeien mij eerlijk gezegd niet zo. Juist nu je dus een extra element hebt om rekening mee te houden, wordt je gedwongen keuzes te maken. Wil ik de dagprijs? Dan ga ik voor de kistjes met het hoogte precentage daarvoor, alhoewel die vaak juist weer minder meetellen voor de grote prijzen..Of juist andersom.

4 gebouwtjes dit event, helaas geen vetpot, hoef ze ook niet op te halen maar het nadeel van random is dat het random is. je kan ook helemaal niets krijgen wat zeer frustrerend is.

Snap nog niet helemaal waarom er niet gewerkt wordt met incremental odds.

geloof iets van 15 25% kistjes voor 1 gebouw(hoge kans). en meermaals 150 tickets. (lage kans)
 
Als Inno dan toch alles bijhoudt, kunnen ze misschien na afloop wel een lijstje geven met de hele statistiek. Hoe vaak een kistje is aangeboden, gekozen en welke prijzen eruit zijn gekomen. Klopt dat met de percentages vooraf gegeven en werden de kistjes ongeveer even vaak aangeboden.
Wat was de meest gewilde dagprijs. Hoeveel hoofdprijzen zijn gehaald.
 

DeletedUser2114

Guest
Ik heb aan het einde van dit event bijna 5000 tickets bij elkaar gespaard in totaal. Daarmee heb ik de 2e hoofdprijs niet eens binnengehaald!! :( Vandaag heb ik 2300 tickets ingezet op de dagprijs, vaak genoeg de kist met 30% kans gepakt en ook vaak genoeg die met 20%, maar ik heb niet 1 dagprijs gekregen!! Dit systeem werkt echt niet goed. Zorg ook dat in ieder geval die 2e hoofdprijs haalbaar is als je alle tickets hebt verzameld en er alleen een paar hebt gemist die aan de zijkant spawnen, Inno! Heel jammer dit :(
 
Ik heb de dagprijs wel binnengehaald, maar ook de 2e hoofdprijs niet, met alle doorlopende quests gedaan, alle dagelijkse quests tot/met vandaag, en alle "tickets in het buitengebied" die ik kon krijgen.
Ik heb nog 58 slijm nodig, wat ik niet ga redden in de laatste paar dagen, laat staan dat ik de 3e hoofdprijs had kunnen krijgen.

De setgebouwen links laten liggen was dus de enige zinnige optie bij dit event.
 

DeletedUser2546

Guest
Ik heb de dagprijs wel binnengehaald, maar ook de 2e hoofdprijs niet, met alle doorlopende quests gedaan, alle dagelijkse quests tot/met vandaag, en alle "tickets in het buitengebied" die ik kon krijgen.
Ik heb nog 58 slijm nodig, wat ik niet ga redden in de laatste paar dagen, laat staan dat ik de 3e hoofdprijs had kunnen krijgen.

De setgebouwen links laten liggen was dus de enige zinnige optie bij dit event.
 

DeletedUser2546

Guest
Het gaat echt om keuzes maken.
Wil je alle dagprijzen?Dan kun
je alle hoofdprijzen wel schudden.
Ga je alleen voor de Hoofdprijzen?Gebruik dan de verdubbel dagen,en het lukt je dan gemakkelijk
Alles willen betekent soms niets krijgen,het is gewoon een kwestie van keuzes maken,alles willen lukt echt niet,tenzij je er een lading Diamanten tegenaan wilt gooien
 

DeletedUser2114

Guest
Het gaat echt om keuzes maken.
Wil je alle dagprijzen?Dan kun
je alle hoofdprijzen wel schudden.
Ga je alleen voor de Hoofdprijzen?Gebruik dan de verdubbel dagen,en het lukt je dan gemakkelijk
Alles willen betekent soms niets krijgen,het is gewoon een kwestie van keuzes maken,alles willen lukt echt niet,tenzij je er een lading Diamanten tegenaan wilt gooien
Ik wilde ook zeker niet alles. Die hoofdprijzen ging ik niet voor, maar eerst waren de eerste 2 gewoon binnen te halen als je alles had gedaan, nu dus niet. Ik ging dus volledig voor de dagprijzen, heb bijna elke keer de kist met de hoogste kans daarop gepakt en ik heb met bijna 5000 tickets 4 dagprijzen binnengekregen. Dat vind ik heel weinig, zeker in vergelijking met vorige grote evenementen.
 

DeletedUser2546

Guest
Ik heb een paar keer prijzen gekregen terwijl daar maar 10% kans op was,raar maar waar,ik vind dit zelf ook heel erg raar.
Maar het feit blijft dat het gaat om keuzes,alles willen hebben is echt niet mogelijk,de 3 Hoofdprijzen halen wel,als je de juiste keuzes maakt
Ik heb echt alle Hoofdprijzen binnen gehaald door op de verdubbeldagen mijn tickets te innen,niks geen Diamanten of wat,en was echt makkelijk te doen,jammer om te horen dat het voor anderen heel moeilijk is
 
Het gaat echt om keuzes maken.
Wil je alle dagprijzen?Dan kun
je alle hoofdprijzen wel schudden.
Ga je alleen voor de Hoofdprijzen?Gebruik dan de verdubbel dagen,en het lukt je dan gemakkelijk
Alles willen betekent soms niets krijgen,het is gewoon een kwestie van keuzes maken,alles willen lukt echt niet,tenzij je er een lading Diamanten tegenaan wilt gooien
Ik snap dat je een keuze moet maken, dat heb ik ook gedaan ergens aan het begin van het event, de hoofdprijzen leken me niet relevant genoeg om voor te gaan (paar honderd toverstof per dag, wat ik ongeveer dagelijks per 5000 van de markt pluk, voor die ruimte? dacht het niet!).

Met andere woorden, dat ik ze niet alle 3 zou krijgen had ik al lang en breed verwacht. Mijn bericht was met name bevestiging voor Stan dat het mij op een soortgelijke manier is vergaan.

Aan de andere kant, ik heb uitgebreid meegedaan, alle opdrachten gedaan, alle tickets rondom de stad verzameld. En dan krijg je 1 van de 3 hoofdprijzen? Beetje mager niet?


Om precies te zijn, ik heb op 50 na genoeg voor 2 gebouwen, dus 200+250=450 slijm. Ik heb nog nodig om alle 3 gebouwen te krijgen 50+400=450 slijm. Om 3 gebouwen te krijgen met mijn geluk (of gebrek daaraan) had ik dus letterlijk alle tickets moeten inzetten op de dubbele slijmdagen. Dan had ik de 3 hoofdgebouwen gehad, maar nog steeds de 2 andere gebouwen niet, want die waren nooit op een dubbele slijmdag.

Ik ben blij voor je dat je alle gebouwen hebt gevangen, maar mijns inziens is het risico dat je er net naast grijpt te groot, en dan zit je met een incomplete set.
 

DeletedUser448

Guest
Ik mis echt de mogelijkheid meer tickets te winnen. Die extra keer kistje kiezen en soms zelfs een groter kistje was toch wel erg leuk.
 
Ik had dus veel tickets gespaard voor de laatste dagprijs. Heb geloof ik wel vier kisten met 30% kans geopend. Niets.... baal er behoorlijk van dag het meer voelt als den gokkast dan een spel. Ik ga ook absoluut geen diamanten kopen want de kans dat ik 20 euro uitgeef en desondanks de prijs niet win is mij te groot.
Verder leuk evenement waarbij ik meer ging voor de dagprijzen die vond ik interessanter dan de setprijzen.
 

DeletedUser2975

Guest
Het is een kwestie van geluk hebben, ik ben voor de dagprijzen gegaan en heb alle items, die ik graag wilde, kunnen scoren en nog zat tickets kunnen sparen voor de laatste dagprijs...ik heb er uiteindelijk 6 van kunnen scoren...en dat alles zonder er ook maar een euro aan te besteden.
 
Dit is voor mij tot nog toe de meest waardeloze event die ik meegemaakt heb.
De kans op een eventuele mogelijkheid om misschien een dagprijs te pakken was wel heel laag ingeschaald.
Ik speel niet voor de set-prijzen, maar normaal haal ik de 2e hoofdprijs makkelijk, en de 3e net niet, maar nu heb ik niet eens de 2e gehaald.
Wat mij betreft mag het concept met de draaiende kisten de prullenbak in.
 
Bovenaan