• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback evenement Woodelvenstock

DeletedUser3381

Guest
Het is een OF opdracht. Dus je kan OF het een doen OF de ander. Voor spelers in de eerste helft van het spel is het ene makkelijker en het andere onmogelijk en voor spelers aan het eind van het spel is het andersom. In jouw geval zou het alternatief goed te doen moeten zijn.

Klopt, in mijn geval zit ik op een punt in het spel dat beide gewoon geen optie zijn, dus dan kies ik er wel voor om het event maar niet uit te spelen. Het is al vaak verzocht en lijkt me niet bijzonder ingewikkeld om alle quests zo in te delen dat ze hoofdstukafhankelijk worden aangeboden. Per slot van rekening zijn de ‘prijzen’ ook hoofdstukafhankelijk. Het mag heus een uitdaging blijven, maar wel doable voor alle spelers, ongeacht het punt waar je zit in het spel.
 
mijn feedback is simpel

alweer prijzen die set gebouwen zijn
waardeloos
set gebouwen zijn voor mij geen optie dus als ik ze zou winnen bouw ik ze niet
totale inefficient dus ik zal wel zien hoever ik kom in dit evenement

zal er geen diamant aan spenderen ; bij een fatsoenlijk hoog gebouw bevolking en cultuur zonder wegverbinding zou ik dat zeer waarschijnlijk wel doen

set gebouwen vreten ruimte en creeren dus min of meer uniforme steden
het is al zou lastig om een eigen stads ontwerp te laten werken
 

DeletedUser990

Guest
mijn feedback is simpel

alweer prijzen die set gebouwen zijn
waardeloos
set gebouwen zijn voor mij geen optie dus als ik ze zou winnen bouw ik ze niet
totale inefficient dus ik zal wel zien hoever ik kom in dit evenement

zal er geen diamant aan spenderen ; bij een fatsoenlijk hoog gebouw bevolking en cultuur zonder wegverbinding zou ik dat zeer waarschijnlijk wel doen

set gebouwen vreten ruimte en creeren dus min of meer uniforme steden
het is al zou lastig om een eigen stads ontwerp te laten werken

Ga je toch lekker voor de dagprijzen, zijn er genoeg in div. maten.
Zelf ga ik voor de wensputten.
Laat ik lekker 100 dagen staan en dan de nieuwe op de plaats van de oude, makkelijker kan niet.
 
Heb begrepen dat in de US wereld(en) kleine spelers (< hfst 3) die vast komen te zitten bij opdracht 38 & 78 via support een andere quest kunnen krijgen ??? o_O Hopelijk doen ze dat hier ook dan. :rolleyes:

https://us.forum.elvenar.com/index....tival-is-almost-here.16672/page-2#post-107832

Edit: Ondertussen die quest gehad maar er is geen alternatief aangeboden. Hoofdstuk 1,2 en begin 3 kunnen die quest dus nooit doen en komen dus vast te zitten tenzij support ze helpt.

In ons BS staat er dus 1 vast bij opdracht 38. (hoofdstuk 3)
Heeft alle 4 aanbiedingen van de tickets gekocht ook nog !!
Heeft support aangeschreven, maar tot op heden staat hij nog vast.

Dit kan natuurlijk niet !! Event moet voor iedereen te doen zijn !
 

DeletedUser1427

Guest
In ons BS staat er dus 1 vast bij opdracht 38. (hoofdstuk 3)
Heeft alle 4 aanbiedingen van de tickets gekocht ook nog !!
Heeft support aangeschreven, maar tot op heden staat hij nog vast.

Dit kan natuurlijk niet !! Event moet voor iedereen te doen zijn !

Het betreffende ticket staat nog in behandeling bij mijn collega, we zullen dit bericht onder de aandacht brengen. De speler kan binnenkort een antwoord op zijn ticket ontvangen.
 

DeletedUser2239

Guest
\De speler kan binnenkort een antwoord op zijn ticket ontvangen.
Ik weet dat het niet de gewoonte is om antwoorden van support op het forum te delen, maar deze oplossing zal voor meer spelers nuttig zijn. Misschien toch een keer de info delen?
 
Sommige quests zijn easy peasy andere met verken een provincie of level een gebouw vragen dan weer wat meer planning.
Normaal gezien zou het geen probleem mogen zijn om de quests af te ronden.
Nog even kijken voor een leuke dagprijs (woodelvenstock) met wat kp's en we klagen niet.

Grtz Marc.
 
Het betreffende ticket staat nog in behandeling bij mijn collega, we zullen dit bericht onder de aandacht brengen. De speler kan binnenkort een antwoord op zijn ticket ontvangen.

Hulde aan support, hij kan inmiddels verder.

Blijft toch een wat "vreemde" situatie dat de kleinere spelers (hoofdstuk 1,2 en 3...en misschien wel 4 ?) vast lopen bij opdracht 38 en 78.
Hier had dus ook de optie " - of verken een provincie" bij moeten staan.
 

DeletedUser234

Guest
Een support ticket aanmaken, als je in dezelfde situatie zit, dat het echt onmogelijk is om de opdr. te doen.
 

DeletedUser2239

Guest
Een support ticket aanmaken, als je in dezelfde situatie zit, dat het echt onmogelijk is om de opdr. te doen.

Bedankt voor de info. Ik dacht dat er een mogelijkheid was om de opdracht "gewoon" te doen. Dat is blijkbaar niet zo.
Ik vraag me af in hoeveel dorpen van spelers die tot maximaal halverwege H3 zijn, gebouwen van level 13 staan
 

DeletedUser3381

Guest
Als je als mens speelt sowieso niet, tenzij je medespelers je t3 goederen toestoppen om ze te kunnen upgraden, want je fabrieken hiervoor krijg je aan het einde van het hoofdstuk pas... dus ergens in de loop van hoofdstuk 4 zou het in theorie mogelijk moeten zijn....als elf krijg je de fabrieken halverwege het hoofdstuk, dus daar zou je eind hoofdstuk 3 wellicht al de mogelijkheid hebben, maar het is krap aan...
 

DeletedUser

Guest
De beloningen uit de kisten zijn aangepast, je krijgt nu minder dan toen het event op Beta begon. Kans om alle drie de Grand Prizes te halen is hiermee en stuk kleiner geworden. :mad:

36950983_10212052148119626_4899060390417137664_o.jpg


Niet alleen de kans op de Hoofdpijzen is hierdoor kleiner geworden, ook de kans op de dagprijzen is minimaaltjes geworden :( Diverse keren vandaag geprobeerd om de technotent te krijgen, maar ik kreeg alleen maar kistjes met 10, 12 en 15% kans op dagprijs. Zit nu opgescheept met een hoop instants die ik niet nodig heb (o.a. munten, voorraden, goederen). Zelfs bijna geen OW-instants of tijdboosts.

Ook het aantal tickets voor de dagquests is erg laag, en voor de doorlopende quests al niet veel beter.
Zonde hoor, hebben de designers een hoop leuke gebouwtjes ontwikkeld, kan bijna niemand ze winnen en daardoor plaatsen :(:( Gemiste kans Elvenar Team, de lol gaat er wel af zo :rolleyes:
 
op beta zullen de kansen op prijzen en beloningen wel dezelfde zijn als nu op life .
word er daar dan niet geklaagd dat de kansen geminderd zijn :(
waarom beta spelen als er niet naar de wensen van spelers word geluisterd:D of is die enkel om te testen of alles draait zoals het moet :confused:
 

DeletedUser

Guest
op beta zullen de kansen op prijzen en beloningen wel dezelfde zijn als nu op life .
word er daar dan niet geklaagd dat de kansen geminderd zijn :(
waarom beta spelen als er niet naar de wensen van spelers word geluisterd:D of is die enkel om te testen of alles draait zoals het moet :confused:
Ben één van de weinigen die daar nog geklaagd heeft, vermoedelijk omdat de meeste gewoon geen zin hebben aangezien Inno toch niet luistert. Heb er zo ook niet veel zin meer in. :( Doe het nu alleen nog voor de diamanten als ik weer een bug gevonden heb. Kan niet wachten totdat het nieuwe gastras, de Amuni, hun intreden doen. :eek:
 

DeletedUser

Guest
op beta zullen de kansen op prijzen en beloningen wel dezelfde zijn als nu op life .
word er daar dan niet geklaagd dat de kansen geminderd zijn :(
waarom beta spelen als er niet naar de wensen van spelers word geluisterd:D of is die enkel om te testen of alles draait zoals het moet :confused:

Het begon deze keer op de beta anders als hier. We hadden daar eerst alleen de dagquests met 150 tickets per quest en aanzienlijk hogere winpercentages in de kistjes. Ook kon er veel meer tickets in de kistjes gewonnen worden. Een week voordat het hier begon, werd op de beta ook de doorlopende questreeks gestart. De questbeloning van de dagquests ging toen wel omlaag, maar in eerste instantie veranderde er niets aan de inhoud van de kistjes. Die zijn op de beta vrijwel gelijktijdig veranderd met de start van het event hier. Deze aangepaste kistjes zijn dus niet getest op de beta.

Er wordt daar nu ook veel geklaagd hoor.
 

DeletedUser2239

Guest
Het lijkt erop dat opdracht 38 is aangepast. Het is nu een x of y opdracht. Misschien helpt al dat klagen toch :D
 

DeletedUser3554

Guest
Waarom tellen herhalende opdrachten niet mee bij verzamel zoveel munten of voorrraden, ik verzamel deze dan toch ook? Ook verover een provincie is nog steeds verwarrend: geen toernooi, relikwieën wel? Verkeerde vertaling vanuit het Duits is bijna onmogelijk.

De meeste dagprijzen zijn 300% beter dan de andere prijzen voor een speler die geen mana nodig heeft. En die dagprijzen zijn niet veel beter dan een ander evenement tussendoor. Elk evenement is ongeveer hetzelfde qua prijzen, sommigen duren wat langer?
 

DeletedUser3590

Guest
Alle quests weer gedaan. Kan nu in alle rust lekker om de dagprijzen spelen die me wat lijken. En van tijd tot tijd proberen een partijtje boosters en kp pakketten te winnen. Heb al 3 boosters van 40 uur en 2 van die techno tenten gewonnen.
 
Bovenaan