• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback evenement Woodelvenstock

Ik had dus veel tickets gespaard voor de laatste dagprijs. Heb geloof ik wel vier kisten met 30% kans geopend. Niets.... baal er behoorlijk van dag het meer voelt als den gokkast dan een spel. Ik ga ook absoluut geen diamanten kopen want de kans dat ik 20 euro uitgeef en desondanks de prijs niet win is mij te groot.
Verder leuk evenement waarbij ik meer ging voor de dagprijzen die vond ik interessanter dan de setprijzen.
Heb uiteindelijk met de laatste tickels die ik had nog een kist geopend en daardoor de laatste dagprijs behaald! Blij!
 

DeletedUser448

Guest
Graag die 40 uur tijdspreuk erin houden ! Dat is echt een fijne prijs.
 
Dit maakt het voor mij juist leuker. Evenementen waarbij je met twee vingers in je neus alle prijzen ophaalt boeien mij eerlijk gezegd niet zo. Juist nu je dus een extra element hebt om rekening mee te houden, wordt je gedwongen keuzes te maken. Wil ik de dagprijs? Dan ga ik voor de kistjes met het hoogte precentage daarvoor, alhoewel die vaak juist weer minder meetellen voor de grote prijzen..Of juist andersom.
Zo deed ik het ook maar dan krijg je juist de kistjes met een laagpercentage op de dagprijs....
 
Bovenaan