• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback evenement Woodelvenstock

DeletedUser1026

Guest
Bah nee, wat hebben ze het evenement ernstig verklooid! Voorheen was het nog leuk om naar de dagprijzen OF de grote prijzen te streven. Nu met dat idiote gokkast gedoe vind ik het echt te ver naar gokken neigen - ik vraag me af wat de kansspel-autoriteit hiervan vindt - Na het inzakken van de BS-Avonturen (prijzen en moeilijkheidsgraad) zijn ze nu toch wel erg rare bokkensprongen aan het maken om te proberen het spel rendabel te houden... Naar mijn idee slaan ze de plank stevig mis en gaan de spelers veel eerder naar andere spellen uitkijken, ik in ieder geval wel! Het is jammer... :(
 

Deleted User - 124539

Guest
Ik vind het nog wel meevallen, het zijn vooral de grote prijzen die sinds ze tot een set behoren echt slecht zijn, de andere dagprijzen die speciaal voor het evenement gemaakt zijn zijn nog goed. Maar doordat er minder beloningen in een kist zitten zijn de kansen om die goede dagprijzen te krijgen serieus verminderd, en doordat de kisten draaien heb je ook niet vaak de kans om kisten met de beste kans op de dagprijs te openen
 

DeletedUser2665

Guest
Ik vind de opdrachten tot het kopen van zeer aanzienlijke hoeveelheden KP belachelijk. Het enige dat ervoor hoeft te worden gedaan is de knip trekken. En 14 KP is een behoorlijke bom duiten cq goederen als je iets verder in het spel bent.
Nog los van het feit dat ik ze niet eens in een onderzoek kan stoppen omdat de productie van leerlingen zoooo traag is...
 
Hallo,
Ik ben vanaf maandag al klaar met de opdrachten. De lootjes vlogen je om de oren maar sinds vandaag is het weinig lijkt mij.
Hebben andere dat ook bemerkt?
 

DeletedUser3016

Guest
Ik ontvang soms ook van die ‘ancient knowledge’ (bijv. 10 of 15) beloningen. Wat zijn dit, wat kan ik ermee en waar kan ik ze vinden? Of is dit een prijs die 100% app spelers niet kunnen ontvangen? Ik heb er al een stuk of 10 voorbij zien komen (links in de kantlijn als je ze krijgt), maar zie ze nergens terug...
 

DeletedUser1796

Guest
Ik ontvang soms ook van die ‘ancient knowledge’ (bijv. 10 of 15) beloningen. Wat zijn dit, wat kan ik ermee en waar kan ik ze vinden? Of is dit een prijs die 100% app spelers niet kunnen ontvangen? Ik heb er al een stuk of 10 voorbij zien komen (links in de kantlijn als je ze krijgt), maar zie ze nergens terug...
Deze kunt u vinden in uw inventaris onder directe effecten, dit zijn bundels om kennispunten in Ouwe wonderen te stoppen bij u zelf of bij een ander (bij een ander kan op het moment nog via de browser, niet via de app) om de wonder te kunnen levelen.
 

DeletedUser3016

Guest
Deze kunt u vinden in uw inventaris , dit zijn bundels om kennispunten in Ouwe wonderen te stoppen of bij u zelf of bij een ander, om de wonder te kunnen levelen.
Dat zou ik ook verwachten, maar in de app staan ze niet... Heb geen PC mogelijkheid, dus is denk ik voor mij (of andere spelers die alleen app gebruiken) niet beschikbaar :(
 

DeletedUser

Guest
Dat zou ik ook verwachten, maar in de app staan ze niet... Heb geen PC mogelijkheid, dus is denk ik voor mij (of andere spelers die alleen app gebruiken) niet beschikbaar :(

Je hebt ze wel gekregen, maar helaas kun je dat niet zien op de app, omdat die functionaliteit nog ontwikkeld moet worden :(
Maar wat in het vat zit verzuurt niet, en als die functionaliteit er wel komt, wacht je misschien wel een hele grote verrassing ;)
 

DeletedUser3016

Guest
Je hebt ze wel gekregen, maar helaas kun je dat niet zien op de app, omdat die functionaliteit nog ontwikkeld moet worden :(
Maar wat in het vat zit verzuurt niet, en als die functionaliteit er wel komt, wacht je misschien wel een hele grote verrassing ;)
Thx voor reactie, gelukkig heb ik geduld lol
 
Te veel keer "koop zoveel KP" als opdracht. Wie geen eigen internet-PC heeft thuis en op PC speelt haalt het aantal opdrachten ook niet tegen 6 augustus.
 

DeletedUser2206

Guest
Het enigste wat dit spel doet is je OW geven dagpijzen krijg je bijna niet ik ben klaar er mee steek liever mijn energie in de stad, ik raap alleen nog wat bonnen op de rest gaat mij best weer een spel wat elvenar op de en of andere manier verprutst.
 
Ik vind het grotendeels wel leuk. Het rouleren van de opties in de kistjes spreekt mij wel aan.
Ik heb wel het idee dat de kansen op dagprijzen nogal laag zijn vergeleken met eerdere events.
Er valt absoluut wat te kiezen qua dagprijzen, wat ik zeker prettig vindt.

Ik heb alleen belangstelling voor prijzen die mana geven of zaden, of veel cultuur, maar beter geen bewoners.
Ik heb ook geen belangstelling voor materiaal wat ik zelf kan maken of via handel kan krijgen.
En het leukst voor mij zijn de tijdbonussen. Hoewel ik de hoeveelheden aan OW-kp's ook niet verkeerd vindt..
Het laatstgenoemde lijkt weinig, maar aangezien je in latere hoofdstukken zoveel mogelijk wonderlevels moet hebben, (ivm goddelijke zaden) zijn die punten beslist een helpend ding.
Gezien de verschillen in speelvorm die mensen hebben, is het maar goed dat er wat te kiezen valt.
De wensput is helemaal mijn favoriet ivm de diamanten. Maar ja. Niet gehaald.
 

DeletedUser990

Guest
Moet toegeven, dacht eerst even het gokelement is redelijk terug gebracht met de draaiende kistjes.
Maar dacht weet je probeer deze dagprijs eens. Mens moet toch wat met zijn neergevallen bonnen etc.
Krijg ik alleen maar kistjes met 10% kans, oke 1x 12%. Dus lage inleg aldoor.
Na 4x gestopt. wacht laatste dag wel af en draai al mijn bonnen in half uurtje erdoor heen.
Geen zin meer in dit gok gedoe!
 
Ik vind het grotendeels wel leuk. Het rouleren van de opties in de kistjes spreekt mij wel aan.
Ik heb wel het idee dat de kansen op dagprijzen nogal laag zijn vergeleken met eerdere events.
Er valt absoluut wat te kiezen qua dagprijzen, wat ik zeker prettig vindt.

Ik heb alleen belangstelling voor prijzen die mana geven of zaden, of veel cultuur, maar beter geen bewoners.
Ik heb ook geen belangstelling voor materiaal wat ik zelf kan maken of via handel kan krijgen.
En het leukst voor mij zijn de tijdbonussen. Hoewel ik de hoeveelheden aan OW-kp's ook niet verkeerd vindt..
Het laatstgenoemde lijkt weinig, maar aangezien je in latere hoofdstukken zoveel mogelijk wonderlevels moet hebben, (ivm goddelijke zaden) zijn die punten beslist een helpend ding.
Gezien de verschillen in speelvorm die mensen hebben, is het maar goed dat er wat te kiezen valt.
De wensput is helemaal mijn favoriet ivm de diamanten. Maar ja. Niet gehaald.
Idem dito hier!
 
Het gok element mag er van mij volgende keer gerust terug uitgehaald worden!
Dit lijkt inderdaad meer op een gokspelletje nu, normaliter haal ik altijd met gemak alle prijzen binnen, deze keer met moeite het eerste binnengehaald, ik ga nu niet voor die prijzen, maar toch, het verschil is duidelijk!
Het kost je telkens oneindig veel bonnen om een interessante dagprijs binnen te halen, ben een zeer spaarzaam mee en zet enkel in op diegenen die ik ECHT wil hebben, de mana makers dus.
 

DeletedUser990

Guest
ik heb ook gegokt op festival kraam levert goddelijke zaden.
Maar toen kreeg ik diverse kistjes met draaien. hoog en laag
Mischien omdat ik er toen 2 heb gewonnen heb ik mijn hoge prijzen kistjestax gehaald?
Oh nee kan niet he Inno, want het is random zuiver toeval!.
 
wacht laatste dag wel af en draai al mijn bonnen in half uurtje erdoor heen.
Voorzie maar wat extra tijd, dit is mijn hoofdpunt van feedback van dit event:" het openen van de kistjes gaat heel traag omdat je steeds moet wachten op de animatie".

Voor de rest de wijzigingen aan de kistjes leveren me inderdaad minder gebouwtjes op, maar het valt nog mee en vind ik niet zo erg. 10+ prijzen per event was misschien toch wel te veel.
 

DeletedUser

Guest
Vind alle nieuwe gebouwen van dit event eigenlijk helemaal niet mooi, doen me teveel aan Orks hoofdstuk herinneren dus sla ze allemaal over. Alleen Monopteros is mooi maar heb geen extra mana nodig. Ga voor de vechtgebouwtjes en hopelijk nog een wensput (door dubbel magic goo dagen).
 

DeletedUser234

Guest
Van mij mag het gok-element er ook uit, vind het absoluut niet beter, integendeel!
 
Bovenaan