• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback evenement Woodelvenstock

DeletedUser3

Guest
Beste Elvarianen,

Lees hier alles over het aankomende evenement: Woodelvenstock!

Graag horen we jullie feedback!

Met vriendelijke groet,

Het Elvenar team.
 

DeletedUser

Guest
Gaat het event hier ook maar met 1 quest lijn van start en komt de 2e pas na 2,5 week net als op Beta ?
 
Gaat het event hier ook maar met 1 quest lijn van start en komt de 2e pas na 2,5 week net als op Beta ?


Marindor zei op beta dat er verschillen zouden zijn tussen beta en live servers qua quests.
Note regarding quests:
In this event, there will be some differences in quests between Beta and Live. This is intended.

Wat dat exact wil zeggen weet ik niet, maar voor mij voelt dit aan alsof we hier op live meteen beide questlijnen gaan krijgen, en de beloningen ook terug in de normale trend zullen liggen. (En dus niet 150 kaartjes voor 1 dagquest)

We zullen moeten wachten tot het start om zeker te zijn. :)
 

DeletedUser3012

Guest
Dat kisten wisselen...
Was dat niet ook al zo bij Forge of Empires?
 
Ik keek op Gems of Knowledge voor de lijst met opdrachten en er staat wel een linkje maar die verwijst naar de homepage.
Heeft iemand wellicht al een lijst?
 

DeletedUser2975

Guest
Dit topic is inderdaad niet bedoelt om een sneer naar andere leden te plaatsen, dus gaan we weer terug naar waar dit topic voor bedoelt is. Feedback evenement Woodelvenstock.
Volgens mij zijn andere topics er ook niet voor bedoeld een sneer te plaatsen, als je niets anders te plaatsen hebt dan een vervelende opmerking naar anderen...plaats dan niets...Hier laat ik het bij en laat dit topic waar het voor bedoeld is..: Woodelvenstock ..veel plezier en succes met dit event !
 

DeletedUser2432

Guest
I get by with a little help from my friends (Joe Cocker, Woodstock 1969)

Maar nu hebben we Elvenar's Woodelvenstock 2018 :)

Veel plezier allemaal, ik hoop alleen niet dat de Orken in hun nakende-niksie gaan crowd surfen :D[/QUOTE
Hoi Didi, fijn dat je de lijst op tijd openbaar maakte, buurtjes zijn nu weer gerust :). fijn dat je er weer bent.
 
Bovenaan