• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback De thuiskomst van de tovenaars + Competities

De opdrachten zijn wel erg waardeloos geplanned, het lijkt erop dat er 1 dag verkeerd is gerekend

Bekijk bijlage 6225
Dit is niet een opdracht die bij de dag na het toernooi hoort.

En de donderdag-vrijdag combinatie is ook onmogelijk op een normale manier te halen.
Has alles 1 dag eerder gestaan dan had het wel allemaal prima gepast.

Is wel de absulute blunder van dit evenement.
Dat vind ik ook,ik sta al vanaf Donderdag stil,, kan pas om 16.00 uur de toren spelen om confrontaties te kunnen spelen, een provincie duurt wel 3a4 dagen.
 

Aeva

Chef
Om de een of andere reden gebeurt dat zo'n beetje in elke test op beta. Ik dacht eerst omdat het daar dan op een andere dag begint dan in de live werelden. Maar zo langzamerhand vermoed ik dat de opperindeler van Inno gewoon niet kan tellen... :oops:
 
Nou ik niet.
Heb gister net mijn laatste provincie veroverd om in 18 te komen en verkennen duurt bijna 70 uur per provincie en moet dus 2 verkennen en dat is dus zeg maar 6 dagen in totaal. En zoveel boosters heb ik ook niet meer. Had er al veel nodig om bij 18 te geraken. Hopelijk geeft de MA er nog een paar. Wat ik nog heb is nodig om de troepen weer op volle sterkte te krijgen.
Toernooi begin ik pas op vrijdag zodat ik de combat die week er op ook voor toernooi kan gebruiken. Voordeel van tijdsprong en ijsberen.
Ik houd met mijn andere account wel bij welke dagopdrachten daarna komen zodat ik er rekening mee kan houden.
 
De opdrachten zijn wel erg waardeloos geplanned, het lijkt erop dat er 1 dag verkeerd is gerekend

Bekijk bijlage 6225
Dit is niet een opdracht die bij de dag na het toernooi hoort.

En de donderdag-vrijdag combinatie is ook onmogelijk op een normale manier te halen.
Has alles 1 dag eerder gestaan dan had het wel allemaal prima gepast.

Is wel de absulute blunder van dit evenement.
Volgens SoggyShorts is het wellicht niet slechte planning maar zit er ook nog een plan achter: https://us.forum.elvenar.com/index....ily-quests-in-events.26820/page-4#post-219442
Wat het plan nu precies is blijft mij echter nogal onduidelijk.
 

Aeva

Chef
Soggy's punt is dat volgens de devs niet alle opdrachten direct gedaan moeten worden. Het is helemaal niet slecht om een paar dagen te moeten wachten voordat je een opdracht kunt doen. De enige opdracht die echt op dezelfde dag af moet is die van de laatste dag. Soggy denkt dat het expres zo is dat je direct je 10 x provincie kunt halen maar (soms) niet direct het toernooi, omdat dat toernooi heel gemakkelijk is voor de topspelers en die provincie dus niet en voor de mindere goden precies andersom.
 
Nou gewoon... :eek: relikwieën:
* haal je op in de provincies (8 in een provincie)
* maak je in de MA (komen heel regelmatig voorbij, 5 per handwerk)
* win je bij het geven van burenhulp (maximaal 3 per ronde)
* win je in het weektoernooi (tientallen beschikbaar elke week weer)

Het aardige van dit soort opdrachten is dat je er over na moet denken en er iets voor moet doen... dat is het spel :p
Creatief word je pas als je die opdrachten achter elkaar krijgt, anders is het helemaal opscheppen van die toverkennis en nergens over nadenken...
tja eh.. ik ben geen beginner meer hoor; ik heb geen provincies meer vrij.. verkennen duurt een 95 uur.. toernooi is even niet.. en 5 relikwieën in de MA.. schiet ook niet echt op he.
Voor het voltooien van 10 confrontaties kom ik al helemaal niet verder.. maar goed. ik red mij er wel mee hoor.. kan altijd nog stoppen.
 
Weet iemand hoe het zit met de linkbonussen van die set.
Heb alleen plein en landhuis staan aan elkaar. Bij beiden is de linkbonus opgelicht maar krijg die niet.
Die linkbonussen zijn goed voor 27250 mana per dag waarmee mijn totaal dan op 77k per dag zou komen. Krijg echter maar 50k.
Misschien zijn er meer spelers die dit hebben.
 

Aeva

Chef
Ik denk dat je kijkt naar de al opgetelde bonus. Die staat boven de tijd.
Onderaan is de rij allemaal aparte bonus.
 
Weet iemand hoe het zit met de linkbonussen van die set.
Heb alleen plein en landhuis staan aan elkaar. Bij beiden is de linkbonus opgelicht maar krijg die niet.
Die linkbonussen zijn goed voor 27250 mana per dag waarmee mijn totaal dan op 77k per dag zou komen. Krijg echter maar 50k.
Misschien zijn er meer spelers die dit hebben.
op het moment dat je linkt, dan zitten de productiebonussen al in de beloning verwerkt.
Zet je muis maar op de beloning
1624366900530.png

1624366921581.png


Zodra de setbonus gelijk is aan de reguliere productie dan wordt die direct in de productie verwerkt, alleen andere niet productiebonussen moet je er los bij optellen.
 
Net nagekeken. De bonus zit er idd al in verwerkt.
Is wel lekker verwarrend omdat al dat andere er niet in verwerkt kan worden.
Vind dat Inno spelers er wat meer op moet attenderen dat dit het geval is.
Is bij die maansteenset idem alleen nooit opgelet want die gaat mij alleen om de versnellers en de rest was meegenomen.
 
De opdrachten zijn wel erg waardeloos geplanned, het lijkt erop dat er 1 dag verkeerd is gerekend

Bekijk bijlage 6225
Dit is niet een opdracht die bij de dag na het toernooi hoort.

En de donderdag-vrijdag combinatie is ook onmogelijk op een normale manier te halen.
Has alles 1 dag eerder gestaan dan had het wel allemaal prima gepast.

Is wel de absulute blunder van dit evenement.
was vorig event ook al. Heel erg vervelend inderdaad
 
Kan iemand mij uitleggen waarom het aantal wat je nodig heb voor brons zilver en goud tijdens het spel veranderd, zo haal je nooit het einde.
competie-1.jpg

dit is het eerste screenshot

competie-2.jpg


Dit is het 2e screenshot,

zilver is met 1 verhoogd, en dat is al een paar eerder gebeurt voordat ik het door had. Goud is ook al een paar keer gewijzigd.

Dat is toch te gek voor worden dat dit wijzigd.
 
Kan iemand mij uitleggen waarom het aantal wat je nodig heb voor brons zilver en goud tijdens het spel veranderd...
Alle spelers op een wereld die meedoen aan het event verzamelen van die blauwe stafjes op weg naar de stad.

Inno zet die spelers op een rij, met afnemend aantal blauwe stafjes. De 1e 1% van de spelers komt in de gouden bak, de 4% daarna (5%-1%) komt in de zilveren bak, de 15% daarna (20%-5%) komt in de bronsen bak, de 30% daarna komt in de amateur bak, en de resterende 50% komt in de hobby bak. De grenzen die bij de klasses staan komen dus uit deze rij.

Op deze manier kom je bij 1 van de 5 klasses uit.

Nu doet Inno dit bovenstaande grapje elk uur. Aangezien er altijd een aantal spelers zijn die in het uur ervoor stafjes hebben verzameld ga je ietsje achteruit in de rij als je dat niet doet. Aan de andere kant, je gaat mee als je wel stafjes verzameld, en je gaat vooruit in de rij als je meer stafjes verzamelt dan anderen.

Wat je nu ziet is dat spelers hun gespaarde rollen aan het omzetten zijn naar stafjes (we zijn redelijk dicht tegen het einde van het event). Meer spelers komen in de top weet-ik-veel, en het Inno klassificatie grapje corrigeert dat weer elk uur.

Je mag gerust aannemen dat je dias of geld moet uitgeven om in goud te eindigen. Misschien geldt dat voor zilver en/of brons ook wel, ik zou het niet weten.
In theorie kun je ook hoog eindigen als je heel veel geluk hebt met rollen uit de ronde stenen die je kiest op het pad halen, maar dat zal niet zo veel gebeuren.
 
Nou dan heb ik het wel gehad met INNO, een prijs is een prijs, je gaat ook niet de afstand bij hardlopen steeds langer maken als de atleet verder komt. typisch weer iets voor INNO. bedankt voor je antwoord AlbertDeWijze
 
Nou dan heb ik het wel gehad met INNO, een prijs is een prijs, je gaat ook niet de afstand bij hardlopen steeds langer maken als de atleet verder komt. typisch weer iets voor INNO. bedankt voor je antwoord AlbertDeWijze
Zie het als een autorace,

Je moet steeds je positie verdedigen t.o.v. de andere coureurs.
Ook hier zeggen we niet, bij de kwalificatie stond ik eerste, schandalig dat ik nog een uurtje of 2 moet racen en als 10de eindig. ik had gewoon die beker met die grote oren moeten krijgen. een race eindigt pas als die afgelopen is.

Het is een soort van race, en elke uur wordt je er opnieuw gekeken wat op dat moment jouw positie op het circuit is.
 
Alles wat deze "race" inhoud is dat je tot aan woensdag 30-6 11:00 moet blijven rennen/lopen.
Pas dan wordt gekeken wie de meeste afstand heeft afgelegd, en pas dan worden alle deelnemers in de 5 prijs groepen ingedeeld.

Mijn tip: Geef niets om in welke groep je nu zit en stress niet omdat je misschien 1 groep hoger of lager gaat uitkomen.
Pas na de eindtijd staat de definitieve score vast en wordt je echt ingedeeld.
Zie het meer zoals @CrazyWizard al zei, als een autorace maar dan wel de 24u van Lemans omdat daar niet telt wie aan het einde van de 24u het eerste over de streep komt maar wie de langste afstand heeft gereden.
 
Nog 4 dagen en 16 stafjes... Mits voederen van asfeniks lijkt een volledig setje dus haalbaar zonder dias uit te geven. Brons of zilver valt nog te bezien.
 
Bovenaan