• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback De thuiskomst van de tovenaars + Competities

:cool: geweldig, fantastisch, uniek :cool: iedereen een gratis, extra kadootje na afloop van dit avontuur = of je nu brons (zoals ik) hebt of goud zoals @CrazyWizard. (BTW gefeliciteerd met je Avatar = zo had ik me jou al voorgesteld :D)
 
Gefeliciteerd Crazy Wizard en ook de andere…ik gun iedereen ook de volledige set. Maar ik blijf bij mijn standpunt, als je al je opdrachten gedaan, verdien je hiermee ook de volledige set. En niet met allemaal dia’s of extra veel geluk etc.
wat is anders het nut van een event?
Het voelt netzoals “ ik ga naar het werk en voldoe aan alle afspraken maar het is nog even afwachten of ik mijn volledige salaris nog krijg” .
 
tja ik vind als je zilver hebt dan je dat ook moet geven maar dan krijg je brons en heb je brons krijg je amateur dus toch wat ik vermoede dat je alles moet opsparen voor een dag prijs en dan de slag moet maken, en dan maar hopen dat ze ook dat geven maar niet dus. geeft maar weer uit oude.
 
Gefeliciteerd Crazy Wizard en ook de andere…ik gun iedereen ook de volledige set. Maar ik blijf bij mijn standpunt, als je al je opdrachten gedaan, verdien je hiermee ook de volledige set. En niet met allemaal dia’s of extra veel geluk etc.
wat is anders het nut van een event?
Het voelt netzoals “ ik ga naar het werk en voldoe aan alle afspraken maar het is nog even afwachten of ik mijn volledige salaris nog krijg” .
Van origine waren evenementen onmogelijk te halen (ook met geluk)
Bijvoorbeeld het eerste winterevenement,
De eerste hoofdprijs was : Sneeuvlokkenberg
De tweede hoofdprijs was: Kasteel Sneeuwvlok
De derde hoofdprijs was: Toren van de Winterkoning.

Ken jij iemand met een toren van de winterkoning? het is namelijk het beste pop/cultuur gebouw ooit uitgegeven.
Maar bijna niemand heeft het, ook zij die uit die tijd kwamen. zonder enkele tientallen euro's kon je die gewoon niet krijgen.

Venars III is ooit heruitgegeven als dagprijs, maar ook dat was een onmogelijk hoofdprijs,
Rise of the Phoeniks idem dito.

Ik weet niet wanneer dit precies is veranderd, en dat het mogelijk was om zonder geld de beste prijzen te verdienen, maar ik vermoed pas ergens in 2018.

Op dit moment lijken ze er tussenin te zitten, het is niet zo moeilijk/onmogelijk als toen, maar ook niet zo makkelijk als recent waar als je maar op kwam dagen je de prijzen automatisch kreeg.

Vind de spanning uiteindelijk ook wel leuk, op mijn main op arendyll heb ik dus goud gehaald met weinig moeite, op winyandor heb ik net iets te weinig drops geraapt en kwam ik 1 stafje tekort grrrr. maar dat maakte het einde wel heel spannend, ga ik het wel of niet halen?

Een accountje dat ik uit de mottenballen heb gehaald en waar ik halverwege het event pas ben begonnen met de opdrachten (en rapen) heeft het ook net niet gehaald, ook daar zat best wel wat spanning in, uiteindelijk kwam ik daar 10 stafjes tekort.

Al met al vind ik het ook wel leuk dat er weer wat spanning in een event zit, de afgelopen jaren zat er 0 spanning in evenementen. alleen beerevent was een tijdje spannend want ik wilde heel graag meerdere beertjes en het was ongelimiteerde opdrachten.

Het eerder vuur/storm/aureate was ook spannend om dat toen 10 relics niet gegarandeerd waren dus 9 halen was al spannend.
Maar de evenementen tussen feniks en beer en na de beertjes waren weinig aan.

Beetje questen, beetje rapen en alles kwam vanzelf aanwaaien, er zat 0 spanning in de evenementen. en mocht je zelfs dat falen, dan had je altijd nog de broederschapsavonturen die het repareerden. dus nog saaier.
 
nou ik heb 5 Account 5 op wereld 1 en 5 op wereld 2, en op wereld 1 hebt ik er 3 SET compleet en op wereld 2, heb ik 2 SET compleet en de rest op 1 na nu maar hopen dat de laatste met de BSA te krijgen is anders zet ik hem niet eens neer.
 
Ik heb er geen dia's voor hoeven inzetten, maar heb gewoon een flinke portie geluk gehad. En hoewel ik blij ben met mijn set, voelt het toch niet helemaal verdiend als ik hier lees hoeveel mensen de set nét niet compleet kregen terwijl ze wel alles uit de kast trokken.

Dat is nu precies waarom dit event bij mij een nasmaak achter laat. Ik heb het event heel actief gespeeld en gewoon slechts een keer 80 boekjes gewonnen. Idem voor mijn derde account.

De pechfactor heeft een te grote invloed op het event. Raafke, mijn andere account, had zo vaak prijs, met extra boekjes, dat ik bijna goud had. Ekstertje is in de amateursklasse geëindigd. Spelwijze gelijk, activiteit gelijk. Die scheefheid door de pechfactor (ik weiger het een geluksfactor te noemen :p) maakt het een 'zuur' event. En ja als Inno wil dat ik geld besteed aan dit spel, is het niet verstandig om een van de leukste onderdelen (events) zo'n wrange smaak te geven.

Ik merk trouwens dat die pechfactor met veel meer onderdelen speelt. Toren is er ook zo'n eentje. Raafke is echt een geluksvogels en heeft meer magische gebouwen gewonnen dan Ekstertje. Ekstertje is daarin ook een pechvogeltje.
 
Gefeliciteerd @CrazyWizard, dit vind ik nou echt een avatar voor jou idd :) nu nog een leeuwen avatar, dan ga ik er ook voor:)

Ik betwijfel ten zeerste of er Pelgrimsgebouwen in het BSA zitten. Op beta in ieder geval niet. Maar er waren daar wel leuke andere prijzen.

Denk ik ook niet, denk dat ze de volledige set in 1 keer een keer aanbieden anders.. zoiets dergelijks is ook al geweest met de winterset geloof ik vorig jaar. Misschien tijdens black friday dat het kan voorkomen.. maar betwijfel ook idd tijdens een bsa :)
 
maar waarom wel een dat anderen altijd en geen gebouw dit is toch een hooft prijs
en die prijzen van de BSA zijn altijd standaard nooit is een echte prijs waar je wat aan hebt, voorbeeld een uitbreiding dat is pas een prijs maar ze hebben liever dan je het met diamanten koopt daar draait het op geld.
 
ja ik kijk daar toch heel anders tegen aan, als je meer uitbreidingen hebt kan je ook meer neer zetten en zet je ook gebouwen neer die dia kosten.
ik geef meer als 1000 euro uit aan diamanten per jaar dan mag er ook wel is wat voor terug komen vind ik
 

Aeva

Chef
ze hebben liever dan je het met diamanten koopt daar draait het op geld.
Ja natuurlijk is dat beter voor het BEDRIJF Inno dat dit spel maakt en GRATIS verstrekt. Je zult het niet geloven, maar er werken daar heel veel MENSEN met een gezin en een huis en normale uitgaven, net als wij allemaal. Die hebben dus recht op een heel normaal SALARIS. #nietvoordebakker

Als je meer dan 1000 euro aan diamanten in het spel investeert, dan kun je die allemaal naar eigen inzicht besteden. Dan komt er toch ook het een en ander terug?
 
Snap het probleem niet zo, diamanten kunnen gewoon in het spel verkregen worden.. daar heeft CW al iets over gezet hier..

Verder lijkt het me ook geen aanvulling op dit topic.. we kunnen toch blij zijn dat inno met creatieve evenementen komt en nieuwe soort gebouwen. Ben blij dat elvenar een spel is met nogsteeds doorgaande ontwikkelingen :) tja dit kost geld
 

Aeva

Chef
Ik vond het een leuk evenement en de set was te halen met veel tactiek en een beetje geluk.
Het volgende evenement (nu op beta) is hetzelfde systeem en vind ik dus ook leuk.
 

Aeva

Chef
De hoofdprijs is wat mij betreft een zeer veelbelovend evoluerend gebouw met een nieuwtje: je kunt zelf kiezen uit vier mogelijkheden wat je wilt dat 't produceert. Ik vind dat een top idee. :cool:
 
Beta effe doorgelezen. Met het komende event lijkt me dat wel een leuk evo gebouw.
Voor mij ideaal in H18. Met de handelaar unurium maken en met het evo gebouw zaden scoren.
 
In het begin heb je veel unurium nodig, en tijdens 2 verbouwingen van de hubs ook, maar verder valt het reuze mee in hoofdstuk 18.
Ik draai unurium in de nacht, en overdag zaden, op een enkele uitzondering na.

Ben nu langzaam huizen aan het uppen. Elke dag een beetje unurium extra maken, doe je 1 huis per dag, wat snel genoeg is voor het hoofdstuk.
 
In het begin heb je veel unurium nodig, en tijdens 2 verbouwingen van de hubs ook, maar verder valt het reuze mee in hoofdstuk 18.
Ik draai unurium in de nacht, en overdag zaden, op een enkele uitzondering na.

Ben nu langzaam huizen aan het uppen. Elke dag een beetje unurium extra maken, doe je 1 huis per dag, wat snel genoeg is voor het hoofdstuk.
We zijn nog maar met 2 spelers in dit hoofdstuk dus zo snel gaan we nog niet.
En jij kent me wel, turbo is bij mij nog langzaam.
 
Bovenaan