• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback de constructen

DeletedUser2578

Guest
Dit is al zo vaak voorgesteld en er is meer dan genoeg steun voor geweest en Inno heeft zelfs toegezegd na het verplaatsen van actieve leden, men ook zou gaan kijken naar het verplaatsen van inactieve leden.....daar wachten we nu al jaren op.

Ok dit wist ik niet. Jammer dat het dan tot nu toe niet is gebeurd. Geen idee wat de reden ervan is of niet is medegedeeld...
 

DeletedUser2578

Guest
Het grote wachten is begonnen

Ben ook benieuwd! Het ziet er iig wel weer mooi uit met al die prachtige gebouwen. Het lijkt erop alsof deze nieuwe nederzetting wat meer ruimte nodig heeft dan alle nederzettingen voorheen en wat ingewikkelder is maar het is dan wel weer een nieuwe uitdaging :)
 

DeletedUser2114

Guest
Ben ook benieuwd! Het ziet er iig wel weer mooi uit met al die prachtige gebouwen. Het lijkt erop alsof deze nieuwe nederzetting wat meer ruimte nodig heeft dan alle nederzettingen voorheen en wat ingewikkelder is maar het is dan wel weer een nieuwe uitdaging :)
8 vakjes minder dan de Amuni. Amuni hadden 472 en Constructen 464.
 

DeletedUser2578

Guest
8 vakjes minder dan de Amuni. Amuni hadden 472 en Constructen 464.

Ohh echt? Nou dat is dan alleen maar beter! haha Op de video leek het alsof er voor deze nederzetting heel veel gebouwen nodig zijn dat weer veel ruimte voor nodig is, vandaar. Overigens op dit moment kan ik niet inloggen op mijn account, het stopt bij 23, wss heeft dit met de upgrade van Elvenar te maken.
 

DeletedUser2114

Guest
Ohh echt? Nou dat is dan alleen maar beter! haha Op de video leek het alsof er voor deze nederzettingen heel veel gebouwen nodig zijn dat weer veel ruimte voor nodig is, vandaar. Overigens op dit moment kan ik niet inloggen op mijn account, het stopt bij 23, wss heeft dit met de upgrade van Elvenar te maken.
Bij mij laadt ie gewoon
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Als ze al die dode accounts op zouden ruimen, komt de wereld in NL nooit vol, Juist door ze te laten staan, heb je eerder kans op een nieuwe wereld.

Ik zou dat persoonlijk een slechte zaak vinden, ze kunnen beter zorgen dat de wereld die er is weer gezond wordt, door alle dode accounts op te ruimen..................en als dat echt niet kan, dan die dode accounts te verplaatsen naar een andere (inactieve) wereld.

Accounts worden automatisch verwijderd, maar daar zitten wel enkele criteria aan vast. Zo kunnen accounts waarbij een aankoop is geweest niet zomaar verwijderd worden (pas na 3 jaar), en accounts die het derde hoofdstuk bereikt hebben zijn ver genoeg om niet na 30 dagen inactiviteit verwijderd te worden.
 

DeletedUser237

Guest
Nu weer maar 1 stadsuitbreiding. Moet eens goed nadenken nu want ik was het vorig hoofdstuk ook al beu.
 
Bovenaan