• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback de constructen

DeletedUser3874

Guest

DeletedUser3012

Guest
Hoezo voor niks????

Als je het zo bekijkt is alles voor niks, want het draait allemaal maar om pixels. Het gaat toch om het plezier wat je beleefd tijdens de reis en niet om het einddoel. Als je de reis niet leuk vindt, dan moet je het einddoel niet willen halen, maar snel een nieuwe reis plannen! ;)
Mwah, ik was een beetje bang dat ik het eind niet eens meer kon halen, omdat elvenar zou sluiten ofzo
 

DeletedUser3012

Guest
Wat een negativiteit.
Geen idee hoe je hier op komt, geen spelmaker bouwt een app en bouwt het spel om naar HTML5 als die denkt dat er binnenkort de stekker uit gaat.
Ik dacht, iets als in tribal wars, dat de wereld te vol zat... Leek me erg onwaarschijnlijk voor een spel als elvenar, weet eigenlijk ook niet meer hoe ik er op kwam:confused:
 

DeletedUser234

Guest
Als de wereld te vol raakt, wat in NL waarschijnlijk nooit zal gebeuren (klein landje zelfs samen met België), dan krijgen we gewoon een 2de wereld. Die mogelijk is al ingebouwd volgens mij, want als je nu begint moet je al kiezen voor de enige optie die er nu is in NL: Arendyll.

Als je hier kijkt: https://nl0.elvenar.com/web/glps

Dan zie je links boven een Nederlandse vlag, als je daarnaast op het pijltje klikt, zie je BETA, NL, US, FR enz. enz. oftewel: de testversie (BETA) en alle landen (noemen ze vaak Live-servers ofzo) waar je Elvenar kan spelen en die hebben ieder 1 of meerdere werelden.

Ik heb effe op google ingetypt 'Elvenar different worlds' en vond een poll, met daaronder een post:

"EN1 (Arendyll), EN2 (Winyandor)"

Dus daaruit maak ik op, dat zo nodig altijd werelden bijgemaakt kunnen worden en je dus nooit bang hoeft te zijn dat het vol raakt. :D
 
Als de wereld te vol raakt, wat in NL waarschijnlijk nooit zal gebeuren (klein landje zelfs samen met België), dan krijgen we gewoon een 2de wereld. Die mogelijk is al ingebouwd volgens mij, want als je nu begint moet je al kiezen voor de enige optie die er nu is in NL: Arendyll.

Als je hier kijkt: https://nl0.elvenar.com/web/glps

Dan zie je links boven een Nederlandse vlag, als je daarnaast op het pijltje klikt, zie je BETA, NL, US, FR enz. enz. oftewel: de testversie (BETA) en alle landen (noemen ze vaak Live-servers ofzo) waar je Elvenar kan spelen en die hebben ieder 1 of meerdere werelden.

Ik heb effe op google ingetypt 'Elvenar different worlds' en vond een poll, met daaronder een post:

"EN1 (Arendyll), EN2 (Winyandor)"

Dus daaruit maak ik op, dat zo nodig altijd werelden bijgemaakt kunnen worden en je dus nooit bang hoeft te zijn dat het vol raakt. :D

Er is tegewoordig nog een 7de wereldnaam (in gebruik op US server)
Sinya Arda is wereld 6 van 7
upload_2019-2-16_16-22-42.png
 

DeletedUser234

Guest
Leuke aanvulling!

Kan je dat alleen zien als je zelf een account hebt en ook in die werelden hebt gespeeld?
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Klopt helemaal, elke taalversie heeft een limiet op het aantal spelers dat zich aan kan melden, zodra die bijna vol zit wordt er besproken of er een nieuwe wereld geopend kan worden.

Voor Nederland zou ik daar het komende jaar in ieder geval nog niks van verwachten, maar wie weet loopt het opeens sneller vol dan verwacht!
 

DeletedUser234

Guest
Als ze al die dode accounts op zouden ruimen, komt de wereld in NL nooit vol, Juist door ze te laten staan, heb je eerder kans op een nieuwe wereld.

Ik zou dat persoonlijk een slechte zaak vinden, ze kunnen beter zorgen dat de wereld die er is weer gezond wordt, door alle dode accounts op te ruimen..................en als dat echt niet kan, dan die dode accounts te verplaatsen naar een andere (inactieve) wereld.
 

DeletedUser2578

Guest
ze kunnen beter zorgen dat de wereld die er is weer gezond wordt, door alle dode accounts op te ruimen..................en als dat echt niet kan, dan die dode accounts te verplaatsen naar een andere (inactieve) wereld.

Goed idee. Stel het voor bij suggesties en ideeën, wie weet is er wel animo voor.
 

DeletedUser234

Guest
Dit is al zo vaak voorgesteld en er is meer dan genoeg steun voor geweest en Inno heeft zelfs toegezegd na het verplaatsen van actieve leden, men ook zou gaan kijken naar het verplaatsen van inactieve leden.....daar wachten we nu al jaren op.
 

DeletedUser

Guest
Waar blijft dat nieuw hoofdstuk, heb nu wel lang genoeg gewacht;)
 
Bovenaan