• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback de constructen

Opdracht 26 is bouw een motor en bouw een assemblage. Ik heb hetzelfde probleem alleen motor wordt afgevinkt en assemblage niet. Heb support aangeschreven
 
Build a port for D001-o “Engine”
Build a port for D003-r “Assembly” , deze wordt niet afgevinkt.

Is opgelost door opdracht 27 uit te voeren of enkel de tuin te zetten. Support heeft al gereageerd, waarvoor dank.
 
Opdracht 26 is bouw een motor en bouw een assemblage. Ik heb hetzelfde probleem alleen motor wordt afgevinkt en assemblage niet. Heb support aangeschreven
benkde bug op beta, die opgelost is in versie 1.74 dus bij volgende patch komt dat wel goed. Al bouwen de meesten van ons minstens 1 van elk dan komt het ook wel goed :)
 
ik heb het ook onder een andere topic gezet maar plaats het toch ook even hier. Ik heb 8 gebouwen van het gastras staan. Deze zijn gekoppeld.
3 van de gebouwen zijn 250% en 1 is 200% (ik heb van elk soort aan elkaar staan) Klopt het dat er eentje dan 200% is?
 
Bedoel je de assemblage? Want die grenst alleen aan de tuin en de dierentuin, dus dan klopt het dat die geen 250% is, maar 200%.
 
@Andante ja dat klopt maar er is ook een motor die 200% is. Ook deze grenst aan 2 gebouwen. Horen de gebouwen allemaal dan 250% te zijn? Of klopt het dat er maar 3 van 250% zijn en 1 van 200% .
 
Hoe meer gebouwen er aan elkaar grenzen, hoe hoger het percentage is. Een gebouw dat aan twee andere grenst, geeft een lager percentage, dan een gebouw dat aan drie andere grenst.
 
2019-03-02 (1).png
ik hoop dat je dit kunt zien maar weet je of de gebouwen zo goed staan?
 
Ik had al naar je stad op Elvenarchitect gekeken. Het is volgens mij onmogelijk om al je gebouwtjes dusdanig te zetten dat ze allemaal 250% geven. Volgens mij staan ze zo goed hoor :) (Beter dan bij mij in ieder geval ;))
 
die constructs gebouwen zijn zo mooi geworden

maar waarom nu toch weer zulke grote.. dat valt dan wel te rijmen en in te passen =====>>>
maar dan 16 van die produktie eilanden plaatsen... erg jammer
 
Ik had al naar je stad op Elvenarchitect gekeken. Het is volgens mij onmogelijk om al je gebouwtjes dusdanig te zetten dat ze allemaal 250% geven. Volgens mij staan ze zo goed hoor :) (Beter dan bij mij in ieder geval ;))
op het beta forum vind je meerdere layouts waarin ze allemaal 250% bonus geven. De ene al een mooiere layout dan de andere. Maar bij de meesten is het, we zetten wat er past :)
 

DeletedUser

Guest
Bekijk bijlage 4017
ik hoop dat je dit kunt zien maar weet je of de gebouwen zo goed staan?
Nee, die 2 rechts-midden krijgen maar 200% dus want die grenzen maar aan 2 verschillende soorten andere eilanden. Pas als ze aan 3 verschillende soorten eilanden grenzen krijg je 250%. Die rechts-onderin krijgt ook maar 200%.

Onderin heb je voldoende ruimte om deze layout te plaatsen, 8 eilanden die allemaal 250% krijgen:
upload_2019-3-3_10-53-15.png


Als je daarboven dan wat ruimte maakt kan je een mirror image van de onderste maken en er boven plaatsen, zoals deze:
upload_2019-3-3_10-54-9.png


Nog wat voorbeelden:
https://www.elvenarchitect.com/city/planner/9a33ba5b2fce40b686ed1c37ecf19397/
https://elvengems.com/constructs-preview/#layouts
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik had al naar je stad op Elvenarchitect gekeken. Het is volgens mij onmogelijk om al je gebouwtjes dusdanig te zetten dat ze allemaal 250% geven. Volgens mij staan ze zo goed hoor :) (Beter dan bij mij in ieder geval ;))

Volgens Gems of knowledge is het wel mogelijk om alle fabrieken (en van elk 4 stuks) zo neer te zetten dat ze allemaal maximale opbrengst hebben… Zie elvengems.com/constructs-preview/#layouts
 

DeletedUser2114

Guest
Ik heb op alle 16 gebouwrn 250% bonus en er zijn best een aantal opstellingen waarmee je dat bereikt. Op elvensgems staan inderdaad al een paar mooie.
 
Volgens Gems of knowledge is het wel mogelijk om alle fabrieken (en van elk 4 stuks) zo neer te zetten dat ze allemaal maximale opbrengst hebben… Zie elvengems.com/constructs-preview/#layouts

Ik heb op alle 16 gebouwrn 250% bonus en er zijn best een aantal opstellingen waarmee je dat bereikt. Op elvensgems staan inderdaad al een paar mooie.

Jaja, ik weet het. Ik heb ook de mooie lay-outs op Elvengems natuurlijk allang bekeken. :D
Maar ik reageerde op de stad op dat moment.
 
Is een heel mooi nieuw hoofdstuk , wat niet zo leuk is, betreft geavanceerd handelsgebouw. Ik moet mijn scherm kleiner maken, uitzoomen naar 90%, anders zie bij aangeboden goederen alleen de gekke zeep. Was voorheen niet. De lijst van goederen is nu zo lang, als ik wil kijken of er paddos of bismut aangeboden wordt, moet ik mijn scherm verkleinen.. Eerder nooit last van gehad, of ligt dit aan mij???
 
Bovenaan