• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback de constructen

Is een heel mooi nieuw hoofdstuk , wat niet zo leuk is, betreft geavanceerd handelsgebouw. Ik moet mijn scherm kleiner maken, uitzoomen naar 90%, anders zie bij aangeboden goederen alleen de gekke zeep. Was voorheen niet. De lijst van goederen is nu zo lang, als ik wil kijken of er paddos of bismut aangeboden wordt, moet ik mijn scherm verkleinen.. Eerder nooit last van gehad, of ligt dit aan mij???

Bij mij is dat ook een klein probleempje. :( Ik kan net de paddo's aanklikken, maar de bismuth niet. Ik ga dan over naar volledig scherm, en dan lukt het wel. :cool:
 
@Lord Soth dat vroeg ik me ook af of het wel echt verplicht is. Er zijn genoeg mensen die alleen de kazerne hebben staan. Ik heb ze wel staan en zal geen probleem zijn maar hoop dat voor diegenen die ze niet hebben het toch een weigeropdracht zal zijn.
 
upload_2019-3-8_21-17-20.png

Ik kan nog niet wennen aan de nieuwe looks, blijf de bloesem II mooier vinden, deze schreeuwt teveel.
 

DeletedUser2578

Guest
Opdracht #48 wordt lastig als dit inderdaad een verplichte quest is !? :eek: Heb geen zin om Huurlingenkamp of Oefenterrein te maken. :( Heb er niet eens ruimte voor als alles van de Constructs er staat.

Ohhh gelukkig heb ik dan mijn huurlingenkamp en oefenterrein nog niet verwijderd. Met deze nieuwe info zit het eruit dat ze dan voorlopig blijven staan...
 

DeletedUser274

Guest
Weet iemand of het de bedoeling is dat het 1e wat je maakt in de D000-b 'Kern" meer is dan wat je daarna in de wachtrij zet?
 

Bijlagen

  • Knipsel2.JPG
    Knipsel2.JPG
    33,7 KB · Weergaven: 87

DeletedUser3634

Guest
@nomnom Je "betaalt" voor 350, maar je ontvangt 480. Dat komt omdat je een productiebonus hebt, vanwege je bloeiend handelaarsgilde. Dat geldt ook voor de rest, die je "betaalt" met de roze basis.
 

DeletedUser274

Guest
check!!! Op het moment dat de 1e 480 geind zijn, springt de volgende van 350 naar 480 productie:) Vind t wel verwarrend dat niet alles in de wachtrij dan op 480 staan, maar goed:)
 
Opdracht 54 van de questen zegt: "Onderzoek 1 technologie" en "Bezit 16 productie-eilanden op level 4"... een niet-weigerbare opdracht! Hoe los je dat op als je alle onderzoeken in je kennisboom al hebt voltooid??? Iemand die hier een idee over heeft? Don???
 
is het niet 16 eilanden op level 3? er komt ook een opdracht om er 12 op level 4 te hebben nl. Tsja als je alles al hebt gesloopt is het of weer opbouwen of de opdrachten laten staan tot er een nieuw ras komt.
Als het is omdat je geen ruimte hebt zul je ruimte moeten maken. Zodra je 16 eilanden op level 4 hebt kun je al weer slopen. Zorg dat je er dan 12 over hebt om die naar level 4 te brengen.
 
Polderfamke, je opmerking (over level 3) is juist... een tikfoutje van mij... maar het gaat om het eerste stukje... "Onderzoek een technologie"... hoe kun je dat doen als je in je kennisboom alle opdrachten al hebt gedaan???
 
o ja sorry...ik ben bang dat je dan niet verder kunt. Pas als je weer een nieuw ras krijgt. Als al je onderzoeken klaar zijn dan kun je niet verder helaas.
 

DeletedUser2114

Guest
Ik zou support een berichtje sturen als dat het geval is. Of misschien kun je ergens nog een troepenomvang onderzoeken.
 
Is door het lid een aantal dagen terug al aan support voorgelegd, maar hij heeft tot nu toe nog geen reactie, daarom hier maar eens vragen... jij dank voor het meedenken!
 
Opdracht 54 van de questen zegt: "Onderzoek 1 technologie" en "Bezit 16 productie-eilanden op level 4"... een niet-weigerbare opdracht! Hoe los je dat op als je alle onderzoeken in je kennisboom al hebt voltooid??? Iemand die hier een idee over heeft? Don???
normaal zou het technologie deel moeten automatisch afgewerkt zijn als je al het onderzoek van de oude wonderen hebt voltooid. Zo was het toch ook in het verleden bij vorige hoofdstukken. Indien dit niet zo is, dan is dit een bug, en meld je dit best aan support.
 
normaal zou het technologie deel moeten automatisch afgewerkt zijn als je al het onderzoek van de oude wonderen hebt voltooid. Zo was het toch ook in het verleden bij vorige hoofdstukken. Indien dit niet zo is, dan is dit een bug, en meld je dit best aan support.
Je begrijpt me - denk ik - verkeerd... de opdrachten in de kennisboom staan los van de opdrachten in de questlijst van de Constructen. Je kunt de kennisboom dus helemaal 'af' hebben, terwijl je nog met de questlijst bezig bent... zeldzaam misschien, maar het kan wel!
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Je bent de eerste die dat meemaakt (ook een prestatie!). Aangemeld als ONYX-26469. De opdracht zal morgen voor je afgevinkt worden zodat je verder kan :)
 
Je begrijpt me - denk ik - verkeerd... de opdrachten in de kennisboom staan los van de opdrachten in de questlijst van de Constructen. Je kunt de kennisboom dus helemaal 'af' hebben, terwijl je nog met de questlijst bezig bent... zeldzaam misschien, maar het kan wel!
nee hoor, ik begreep je helemaal niet verkeerd, ik zeg je gewoon hoe het in het verleden werkte. Als je bv in een event een quest had die zei: onderzoek 1 technologie (zonder een OF deel) dan werd deze automatisch afgevinkt als je het wonderenonderzoek van het laatste hoofdstuk had afgewerkt. Lijkt me logisch dat dit op exact dezelfde manier werkt in de andere questlijnen.

Alhoewel ik begrijp je misschien wel verkeerd, wat bedoel je met opdrachten in de kennisboom? daar weet ik niks van :oops:
 
Bovenaan