• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback de constructen

Je bent de eerste die dat meemaakt (ook een prestatie!). Aangemeld als ONYX-26469. De opdracht zal morgen voor je afgevinkt worden zodat je verder kan :)
Beste Don, het betreft geen probleem waar ik zelf mee zit, maar het gaat om Gerwin from age, lid van ons broederschap YoBro. Hij had er ook al een support ticket voor aangemaakt, maar nog altijd geen reactie op gekregen... i.i.g. dank voor je reactie en bij voorbaat dank voor je hulp!
 
Alhoewel ik begrijp je misschien wel verkeerd, wat bedoel je met opdrachten in de kennisboom? daar weet ik niks van :oops:

Ik bedoel het Onderzoekmenu, de boomstructuur waar je terecht komt als je op Onderzoeken klikt (icoon=openslagen boek, onder in beeld) en waar je - per hoofdstuk - de portalen, gebouwen, upgrades en opdrachten vrij speelt...

Ik weet dat nog niet volbrachte opdrachten in de questlijn van een hoofdstuk worden afgevinkt, zodra je het onderzoeksmenu voltooit... maar misschien werkt dat niet als je de kennisboom al af hebt en pas daarna op een opdracht stuit die je niet meer kunt voldoen?
 

DeletedUser234

Guest
Ik weet dat nog niet volbrachte opdrachten in de questlijn van een hoofdstuk worden afgevinkt, zodra je het onderzoeksmenu voltooit...

Maar dan krijg je de beloningen niet. Neem ik aan, want anders zou je geen enkele quest uit de verhaallijn hoeven doen en vinken ze allemaal af als je het hoofdstuk in de kennisboom af hebt en dan kan je lekker cashen.

Dus als die opdr. wel of niet afgevinkt kan worden, bepaald of je verder kan met de opdrachten erna en dus ook of je al die beloningen wel of niet krijgt.

Dus het maakt wel uit en ik ga dus zorgen dat ik niet klaar ben met de boom voordat ik alle quests heb gedaan. Aangezien ik de verhaallijnquests altijd gebruik als leidraad, denk ik dat het vanzelf wel zo zal lopen, maar ik let wel extra op. :)
 
Dat na het volbrengen van het onderzoeksmenu de questen worden afgevinkt is fijn, want dan kun je in elk geval verder. Dat het dan geen prijzen oplevert, vind ik ook wel logisch, want je hebt immers de questen niet gedaan...

Het gaat mij hier vooral om het gegeven dat je dus - blijkbaar - vast kan lopen, als je de onderzoeksboom eerst afmaakt, en daarna in de quest rij een opdracht krijgt die je daardoor niet meer kan volbrengen... goed om te weten en de verhaallijn als leidraad gebruiken lijkt dus een verstandige strategie!
 
Beste Don, namens mijn broeder Gerwin from age, dank voor jouw interventie, het probleem is opgelost, de opdracht is afgevinkt en hij kan verder...
We zijn alleen (natuurlijk!) wel nog nieuwsgierig naar de oorzaak... heb jij misschien nog een toelichting? Zou interessant kunnen zijn voor toekomstige meldingen in vergelijkbare situaties! Bij voorbaat dank!
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
In dit geval had de speler de onderzoeksboom al helemaal voltooid, terwijl er bij de opdrachten vanuit is gegaan dat iemand dat nog niet zou hebben. Daardoor kan de speler geen nieuw onderzoek voltooien, waardoor hij blijft hangen in de opdracht.
 

DeletedUser234

Guest
Ik blijf elke upgrade van een gebouw en bij elk nieuw gebouw weer bij dezelfde gedachte: wauw, wat mooi!!! Echt complimenten voor de mooie stijl van dit hoofdstuk, ik ben er heel blij mee. :)
 
Bovenaan