• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback de constructen

DeletedUser237

Guest
2 premium ? Ik heb een hele rij plus 3 die ik niet kan openspelen.
 

DeletedUser234

Guest
Accounts worden automatisch verwijderd, maar daar zitten wel enkele criteria aan vast. Zo kunnen accounts waarbij een aankoop is geweest niet zomaar verwijderd worden (pas na 3 jaar), en accounts die het derde hoofdstuk bereikt hebben zijn ver genoeg om niet na 30 dagen inactiviteit verwijderd te worden.

Dat weten we en we hebben ook alle begrip dat die dode accounts niet worden verwijderd, maar ze kunnen en zouden wel verplaatst worden, zodat actieve spelers en geen last meer van hebben. Zodra zo'n account evt. toch weer actief wordt, kan die ook weer terug geplaatst worden in een actieve wereld.
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Dat weten we en we hebben ook alle begrip dat die dode accounts niet worden verwijderd, maar ze kunnen en zouden wel verplaatst worden, zodat actieve spelers en geen last meer van hebben. Zodra zo'n account evt. toch weer actief wordt, kan die ook weer terug geplaatst worden in een actieve wereld.

Dat zou ook automatisch moeten gebeuren, elke week op maandag. Ik weet dat hier wel aan gewerkt wordt om dit systeem te verbeteren, maar wanneer dat klaar is, is nog onbekend. Zijn we dus mee bezig!
 

DeletedUser234

Guest
Actieve spelers naar binnen plaatsen, gebeurd wel automatisch, maar naar buiten of naar andere wereld van inactieve accounts toch nog niet?

Zover ik weet zijn jullie daarmee bezig en ik zou ook weer (intussen minder) een jaar wachten op nieuws, maar ik reageerde op dat ik een nieuwe wereld een slechte zaak zou vinden, niet om te klagen over dat een belofte niet is nagekomen....dat heb ik vorige keer al gedaan :D en daarna beloofd een jaar te wachten met er weer naar vragen.

Ik heb geduld, maar hoop wel dat het opruimen dus sneller gaat dan het vol raken van Arendyll. ;)
 

DeletedUser234

Guest
Zo te horen en lezen is dit hoofdstuk een hele grote uitdaging en zijn we er maanden mee zoet. Het ziet er in ieder geval prachtig uit!!!!

Correctie op mijn mening: Wat zijn die avatars lelijk zeg!!!!!!!!!!!!! Mijn persoonlijke mening natuurlijk. Ik vind de kleuren wel mooi, maar de afbeelding nee. Gelukkig kunnen we gewoon ook houden wat we hadden. :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser234

Guest
Geen missies bij de Constructen???? :(:(:(:(

Ik dacht eerst, misschien komt het nog na het eerste onderzoek, omdat je dan pas echt in het hoofdstuk zit, maar niks, helemaal niks!!!

Hoe moet ik nu weten wat ik moet doen??? :confused:

Ik kom er wel uit hoor, maar ik vond die missies altijd een fijne leidraad, hoe het spel te spelen. Wat je het beste eerst kan maken of doen enz. enz. Ik mis het wel.

Wat is de reden om dit hoofdstuk geen missies toe te voegen? Of komen ze toch nog? :)
 

DeletedUser2114

Guest
Geen missies bij de Constructen???? :(:(:(:(

Ik dacht eerst, misschien komt het nog na het eerste onderzoek, omdat je dan pas echt in het hoofdstuk zit, maar niks, helemaal niks!!!

Hoe moet ik nu weten wat ik moet doen??? :confused:

Ik kom er wel uit hoor, maar ik vond die missies altijd een fijne leidraad, hoe het spel te spelen. Wat je het beste eerst kan maken of doen enz. enz. Ik mis het wel.

Wat is de reden om dit hoofdstuk geen missies toe te voegen? Of komen ze toch nog? :)
Gewoon een keertje een weigerbare quest weigeren en je hebt ze;)
 

DeletedUser

Guest
Hallo Elvenar spelers,

Ik heb het Ponton van het centrale eiland open gespeeld, maar wat moet nu eerst wil ik dit kunnen plaatsen?
Is dit de kosmische bismut productiebonus..?? of Handelsgebouw 3..?

Ik zie jullie reactie ;)
 

DeletedUser3634

Guest
Ik heb het Ponton van het centrale eiland open gespeeld, maar wat moet nu eerst wil ik dit kunnen plaatsen?
Is dit de kosmische bismut productiebonus..?? of Handelsgebouw 3..?

Dan is blijkbaar edelsteen jouw T6 bonus. Dan zou ik eerst de kosmische bismut productiebonus vrijspelen en de edelsteenfabriek. Dan voldoende kosmische bismut maken, en dan kan je je ponton plaatsen. Daarna pas het handelsgebouw.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb Toverstof, die ik verder ga uitbreiden, als ik dan het handelsgebouw heb uitgebreid, dan kan ik met de toverstof handelen toch?
Zo heb ik het in alle levels gedaan, handelen met de middelen die je hebt.;)
 
Ik heb Toverstof, die ik verder ga uitbreiden, als ik dan het handelsgebouw heb uitgebreid, dan kan ik met de toverstof handelen toch?

Toverstof is jouw T3-bonus. Dan wordt edelsteen jouw T6 bonus. Daarmee kan je kosmische bismut maken, het stofje dat je nodig hebt om je ponton te kunnen plaatsen.
 

DeletedUser

Guest
Dus 'n tweede toverstof fabriek heeft niet zoveel zin?
Ik zou dus beter edelsteen kunnen zetten?

Toch fijn dat het forum er is, snap er soms niets van :D
 

DeletedUser2114

Guest
Dus 'n tweede toverstof fabriek heeft niet zoveel zin?
Ik zou dus beter edelsteen kunnen zetten?

Toch fijn dat het forum er is, snap er soms niets van :D
Je T6 is kosmisch bismut dat in een edelsteen fabriek gemaakt kan worden vanaf level 24 en hoger. Je moet dus eerst de uitbreiding van die edelsteen fabriek vrijspelen, daarna zou ik de productiebonus van kosmisch bismut doen(dan kun je het portaal plaatsen) en daarna het handelsgebouw, zodat je het kunt gaan verhandelen.
 

DeletedUser1026

Guest
Toverstof is jouw T3-bonus. Dan wordt edelsteen jouw T6 bonus.

Als ik Edelsteen als T3 bonus heb, dan krijg ik Gekke zeep (geproduceerd in de Elixerfabriek) als T6 bonus? Als dat zo is dan zou ik met Elixer als T3 bonus de Gekke paddo's (uit de Toverstoffabriek) als T6 bonus krijgen? Heb ik zo het systeempje goed begrepen? Dan weet ik alvast welke fabrieken ik moet gaan 'groottrekken'?

PS: Dan zou je in theorie nog tot T9 door kunnen gaan voor de cirkel weer rond is :)
 

DeletedUser3634

Guest
Je T6-bonus wordt de volgende in rij van de T3-bonus. Dus jouw T3- bonus is edelsteen, dan wordt inderdaad elixer je T6-bonus en daar maak je die gekke zeep in. Je hebt het goed begrepen :)
Ik verwacht ook dat ze in de toekomst doorgaan totdat we aan T9 zijn
 
Bovenaan