• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback de constructen

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Forumann_Constructs.png

Kort nadat de amuni je stad verlieten, verscheen er een gigantisch eiland boven de amuni, dat aan het wachten was tot er iets zou gebeuren. In beginsel waren je inwoners erg bang, toen ze zich voorstelden dat hun stad door dit eiland verwoest zou kunnen worden. Maar dan, mysterieuze wezens verschenen vanuit het eiland. Ze zagen er vriendelijk uit en stelden zichzelf voor als de constructen. Het zijn levende wezens die gemaakt zijn door de Elvenar, die ze de hoge heren noemen en waren gemaakt van vele verschillende materialen. Ze zagen jou als hun makers en waren in ieder geval verrast dat je ze niet herkende, zoals jij verrast bent over hun verschijning.

De constructen werden ooit ontwikkeld door de "Hoge heren", om onvruchtbaar land weer vruchtbaar te maken - een tegenbeweging tegen de opkomst van de amuni. Helaas was deze laatste creatie nog niet klaar toen de droogte in de steden van de hoge heren arriveerde. De constructen werden gemaakt om zichzelf in stand te houden en zich steeds verder te ontwikkelen, wel volgens de orders van de hoge heren, maar verder onafhankelijk. Dus toen de droogte heerste en de Elvenar bijna uitgestorven waren, hebben ze de constructen de lucht in gestuurd, waar ze waren om veilig te evalueren, zodra hun constructie automatisch voltooid zou zijn, zodat ze terug konden keren naar Unur om te beginnen met de taken waarvoor de zijn gemaakt.

Toen de constructen terugkeerden naar Unur, was er enkel nog woestijn over, zover ze konden zien. Hun makers waren nergens te bekennen - waren ze uitgestorven of verdwenen? Die vraag bleef onbeantwoord. Dus gingen de constructen, die verdrietig waren maar wel vastberaden om hun doel te bereiken, een nieuw level blazen in Unur, met de stiekeme hoop dat zodra hun werk klaar was, hun makers terugkeerden naar Unur. Niemand keerde terug. Jaren verstreken, Unur werd stap voor stap een stukje vruchtbaarder, ontelbare nieuwe flora en fauna doken op en de constructen evolueerden nog verder. Maar geen van de machtige rassen die in Unur hebben geleefd voor de droogte keerden terug, dus gingen de constructen hun zoektocht steeds verder uitbreiden, waarbij ze gebruik maakten van hun meest geëvolueerde zwevende versies om zelfs buiten de grenzen van Unur te kijken, en uiteindelijk hebben ze de grote oceaan om een andere continent te ontdekken, het continent wat jullie Elvenar noemen. Toen ze arriveerden, detecteerden hun sensoren de woestijn die uit je stad is gaan groeien en ook de levensvormen die lijken op die van de hoge heren. Hebben ze eindelijk hun makers gevonden?



TTIcon.png

De constructen zullen je indelingsvaardigheden opnieuw testen. Leer hoe je de meest ontwikkelde constructen gebruikt om Elvenarine in de mythische elementen "Elvarium" en "Humanium" te veranderen, welke essentieel zijn voor de grootste uitvindingen van Elvenar. In het constructenportaal, de D000-b "Kern" zoals die genoemd is, kan je producties van de constructen in de wachtrij zetten, die je nodig hebt in alle andere productiegebouwen. De gebouwen voor de productie van de nederzetting zelf zal een setgebouw zijn met een productie boost, dus zorg ervoor dat je strategisch plant om het meeste te halen uit de beschikbare ruimte. De grondstoffen die je produceert uit deze gebouwen zijn een vereiste voor andere productiefaciliteiten. Er zijn verschillende manieren om je benodigdheden te produceren, dus neem een wijs besluit om het meeste uit de eilanden van de constructen te halen.

De constructen zullen je ook leren hoe je drie extra spirituele goederen kan produceren, namelijk gekke zeep, gemengde paddo's en komisch bismut, welke je nodig hebt om hun gebouwen uit te breiden en onderzoeken te voltooien. De grootte van de kaart van je stad zal niet verder uitbreiden, maar je kan wel een extra uitbreiding verkrijgen via de onderzoeksboom.

Aan het eind van het hoofdstuk zullen de constructen je alles uitleggen over hun oude wonderen, welke je zowel helpen bij het produceren van spirituele goederen, als het spelen in toernooien.


TimewarpRes2.png
SimiaSapiensRes2.png


De D111-a "Tijdsprong" (linkerafbeelding) verhoogt de productie van spirituele goederen en verlaagt de uitbreidingstijd voor toernooiprovincies.

De D222-z "Simia Sapiens" verhoogt de productie van eenheden en verlaagt het verval van spirituele goederen.

Wil je meer informatie, of wil je een kijkje nemen bij de pracht van de constructen, dan laat Timon je meer weten in de video hieronder. Bekijk de video!


De constructen geven je meer dan genoeg uitdagingen om je bezig te houden in de komende maanden, vanaf 18 februari! Geniet ervan om je stad in te delen, en natuurlijk horen we graag je feedback in ons feedbacktopic!

Met vriendelijke groet,
Jullie Elvenar Team

Een nieuw hoofdstuk met zwevende eilanden! Er is heel veel inspanning verricht door heel veel mensen om dit voor elkaar te krijgen en horen graag je feedback!
 

DeletedUser234

Guest
Zo te horen en lezen is dit hoofdstuk een hele grote uitdaging en zijn we er maanden mee zoet. Het ziet er in ieder geval prachtig uit!!!!

Ik ben erg benieuwd wat Timons nieuwe 'project' is ...................
 

DeletedUser2114

Guest
Leuk! Ik vind wat ik er tot nu toe van heb gezien er heel mooi uit zien. Ik moet nog even kijken hoe het nu precies werkt met de gastrasproductie met elvenarine, 4 'voedingsstoffen', elvarium en humanium, maar dat zal wel komen, ik heb er zin in in ieder geval:D
 

DeletedUser234

Guest
Wat een voorbereiding!

Ik zit net pas te denken aan:

zit er in de onderzoeksboom een upgrade voor huizen en zo ja hoe groot worden ze dan? Misschien kan ik alvast rekening houden met hun ligging (horizontaal/verticaal) met de planning van mijn stad.

haha, ik zie meestal wel hoe het komt, ik kan niet overweg met elvenarchitect.
 
Die stad ziet er vet uit maar is het iemand opgevallen dan 95% van de stad gastrasspul was?

Dat ga ik "net" niet halen in mijn dorpje
en hoop toch binnen 2 maanden klaar te zijn.
 
mijn stad is al voorbereid op de constructen en heb lekker veel gesloopt. Het gastras past erin. Ik hoef niet snel klaar te zijn en doe het op mijn gemak want wachten moeten we toch weer.
 

DeletedUser2114

Guest
zit er in de onderzoeksboom een upgrade voor huizen en zo ja hoe groot worden ze dan? Misschien kan ik alvast rekening houden met hun ligging (horizontaal/verticaal) met de planning van mijn stad.
5x3

Ik hoop dat het gastras gedoe niet té ingewikkeld is, dat lijkt me nu wel zo uit het filmpje....
Maakt mij niet uit dat het wat ingewikkelder is, maakt het een klein beetje uitdagender, we komen er toch wel uit :)
 

DeletedUser3012

Guest
Weet iemand misschien of de KLEURCOMBINATIES van de woongebouwen zijn aangepast? dat oranje/bruin begint me nu echt te vervelen
 
Bovenaan