• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback broederschapsavonturen

Oke, bedankt voor de uitleg @kersepitje . Dus je kunt geen quests weigeren zoals je dat bij de 3 gekleurde paden wel kunt?
En als je veel badges van een soort gespaard hebt, dan kun je daar eigenlijk niets meer mee als de put eenmaal geopend is zonder dat je ook de andere bijbehorende badges hebt begrijp ik?

klopt helemaal, je producties van badges als gilde moet dus enigzins in balans zijn
 
Het is een heleboel klikken als je een opdracht moet hebben, en nog vervelender is dat hij steeds van de eerst plaats naar de 2e springt of anders om. Waarom niet de iconen van de badges i.p.v. de gezichten, is veel duidelijker. Of een klein uitschuifmenu met de opdrachten zou ook makkelijker zijn.
Als je meerdere fabrieken heb neergezet voor de zelfde opdracht kan je er maar 1 innen en dan weer een heleboel klikken. Er is duidelijk weer niet op de gebruiker gelet.

Pierre

als je de drankenopdracht bovenaan laat staan en cycled met de tweede voorkom je dat probleem.
Er is over dat deel idd niet heel goed nagedacht. dat kan zeker heel veel beter.
 

DeletedUser

Guest
als je de drankenopdracht bovenaan laat staan en cycled met de tweede voorkom je dat probleem.
Er is over dat deel idd niet heel goed nagedacht. dat kan zeker heel veel beter.

Tuurlijk wel, InnoGames wilt graag dat wij veel klikken :rolleyes:. Soms denk ik wel eens dat ze per klikje betaald worden. Dan zou een misklik voor ons een :oops::( zijn, maar voor InnoGames meer een :p:D (KASSA!)
 

DeletedUser956

Guest
Voor 1 keer leuk om te doen, maar ik heb ernstige twijfels of er iemand uit mijn broederschap is die dit nog eens gaat doen.
Het is gewoon uitputtend en de prijzen staan niet in verhouding met alle moeite die je moet doen, heel erg teleurstellend.
 

DeletedUser956

Guest
Ook zou de manier om door de quests te 'bladeren' verbetering kunnen gebruiken, waarom geen wiel of zo, waar je met 1 klik de juiste quest naar voren kunt halen.:cool:
Ook zou een soort van gezamenlijk depot voor alle op voorraad zijnde badges handig zijn. :cool:
Kun je tenminste in 1 oogopslag zien wat er al gemaakt is, zonder dat je steeds door alle mails en chatberichten hoeft te bladeren.:D
En misschien zouden de opdrachten voor beta en de 'gewone' servers moeten verschillen?
Dit om voorkennis tegen te gaan?
Ik vind namelijk dat de opzet van deze avonturen, mensen met voorkennis over de te komen opdrachten, een oneerlijke voorsprong geeft.:mad:
 
Ook zou de manier om door de quests te 'bladeren' verbetering kunnen gebruiken, waarom geen wiel of zo, waar je met 1 klik de juiste quest naar voren kunt halen.:cool:
Ook zou een soort van gezamenlijk depot voor alle op voorraad zijnde badges handig zijn. :cool:
Kun je tenminste in 1 oogopslag zien wat er al gemaakt is, zonder dat je steeds door alle mails en chatberichten hoeft te bladeren.:D
En misschien zouden de opdrachten voor beta en de 'gewone' servers moeten verschillen?
Dit om voorkennis tegen te gaan?
Ik vind namelijk dat de opzet van deze avonturen, mensen met voorkennis over de te komen opdrachten, een oneerlijke voorsprong geeft.:mad:

Als je dat wil, dan moet je ook aanvaarden dat de quests van andere events, en de dagrewards bij grotere events enzo ook verschillend zullen worden.
De meesten zijn blij met die voorkennis, zodat ze een onderzoek nog even niet afwerken voor een quest, of bij een gebouw nog even wachten met upgraden naar max tot die quest in het event er aan komt.

De voorkennis die je bij beta kan halen, is net de enige reden waarom velen op de beta spelen. Als dat er niet was, dan is er geen nut in een buggy versie van het spel te spelen?
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
En misschien zouden de opdrachten voor beta en de 'gewone' servers moeten verschillen?
Dit om voorkennis tegen te gaan?
Ik vind namelijk dat de opzet van deze avonturen, mensen met voorkennis over de te komen opdrachten, een oneerlijke voorsprong geeft.:mad:

De spelers op de beta hebben er heel veel bugs uitgehaald voordat het naar live ging. De eerste try-out van het broederschapsevenement had zodanige ernstige bugs, dat wij beta-spelers 1 dag later het hele evenement opnieuw moesten doen om te testen of het nu wel werkte, en wederom weer bugs gevonden die er daardoor op tijd uitgehaald konden worden.
Andere quests zou betekenen dat die niet getest zijn, dat wil je echt niet meemaken :eek: en zou nog meer :mad: opleveren denk ik zo.

PS: Niets let je om ook op de beta te spelen en mee te helpen met testen ;)
 

DeletedUser1796

Guest
ik weet het is al een vroege vraag maar is er ook bekend wanneer de volgende avontuur begint, hoeveel dagen/weken er tussen gaat zitten
 

DeletedUser1143

Guest
Ik zelf vind het wel echt een hele leuke toevoeging. De prijzen zijn dan misschien wel niet geweldig , ze zijn toch wel leuk. Maar het leukste vind ik dat we gewoon gezellig met zijn alle bezig zijn. De voorkennis van beta heeft maar in beperkte mate geholpen denk ik en meer in weten wat er komt dan in voor produceren omdat je simpelweg zoveel niet kan voor produceren. En persoonlijk speel ik niet op beta dus moest het hebben van de uitleg van mijn broederschapsleden en eerlijk gezegd snapte ik er toen nog niet zoveel van. Ik zag pas hoe en wat en begreep pas wat ze allemaal bedoelde toen het Avontuur van start ging . Dus ik had ook niet zoveel aan voorbereiding gedaan hoor. Ik moet wel eerlijk toegeven dat wij best een fanatieke broederschap hebben als het om events en dergelijke gaat dus we gaan er nu wel (bijna) allemaal voor , maar dat maakt het ook zo leuk. En het scheelt ook heel veel dat de meeste van ons net tussen hoofdstukken in zitten dus dat is dan net een moment waarop je wat ruimte kan creëren waar normaal gesproken ras productie zou moeten staan. Bij een volgend avontuur zal dat wel weer anders zijn .
 

DeletedUser

Guest
ik weet het is al een vroege vraag maar is er ook bekend wanneer de volgende avontuur begint, hoeveel dagen/weken er tussen gaat zitten

De nutcases van InnoGames vinden het een goed idee om dit elke maand terug te laten komen :rolleyes: (mits er geen ander event loopt).
Maar ik pas en weiger nog langer met deze waanzin door te gaan. Ik wil een stadje bouwen, leuk inrichten en verder helemaal niets meer.
Als er ooit eens wordt beseft door de devs dat deze absurde hoeveelheden klikken schadelijk zijn voor de gezondheid van de spelers, en ze eindelijk tot inkeer komen en iets beters ontwikkelen, ben ik misschien wel weer van de partij. Maar tot die tijd, never nooit meer
 

DeletedUser1796

Guest
De nutcases van InnoGames vinden het een goed idee om dit elke maand terug te laten komen :rolleyes: (mits er geen ander event loopt).
Maar ik pas en weiger nog langer met deze waanzin door te gaan. Ik wil een stadje bouwen, leuk inrichten en verder helemaal niets meer.
Als er ooit eens wordt beseft door de devs dat deze absurde hoeveelheden klikken schadelijk zijn voor de gezondheid van de spelers, en ze eindelijk tot inkeer komen en iets beters ontwikkelen, ben ik misschien wel weer van de partij. Maar tot die tijd, never nooit meer
ik vind het idee om met je bs wat te doen wel leuk en het is niet meer zo stil op de chat :) alleen idd dat klikken is een te grote hoeveelheid dat moeten ze wel aanpassen.
dank je wel voor je antwoord iig:)
 

DeletedUser956

Guest
Meer dan 1x in de drie maanden moeten ze dit toch echt niet gaan doen hoor.
Ik hoop dat ze wat meer rekening gaan houden met de gemiddelde leeftijd van de spelers :D
Wij oudjes krijgen nog artritis van al dat geklik, als we dat al niet hebben.
En ons dan natuurlijk ook een betere beloning gaan bieden.:D:D:D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2080

Guest
De nutcases van InnoGames vinden het een goed idee om dit elke maand terug te laten komen :rolleyes: (mits er geen ander event loopt).
Maar ik pas en weiger nog langer met deze waanzin door te gaan. Ik wil een stadje bouwen, leuk inrichten en verder helemaal niets meer.
Als er ooit eens wordt beseft door de devs dat deze absurde hoeveelheden klikken schadelijk zijn voor de gezondheid van de spelers, en ze eindelijk tot inkeer komen en iets beters ontwikkelen, ben ik misschien wel weer van de partij. Maar tot die tijd, never nooit meer

Zo ontzettend mee eens! dit is echt schadelijk voor je gezondheid. De pijn die ik heb door dit stompzinnig geklik ging vannacht zelfs zonder moeite door de morfine pleisters heen die ik moet gebruiken ivm mijn ziekte. complete waanzin. nooit meer. echt nooit meer!!
 
Het aftellen zien in minuten en zelf secondes, zal alleen voorbehouden zijn voor de die-hards denk ik, die nog net niet in coma zijn gevallen door pure uitputting :rolleyes:
Ik heb het ook maar van horen zeggen, ik heb het op beta ook 2 keer niet meegemaakt.
Ook hier haal ik deze week telkens middernacht niet, tegen dan ben ik al lang in slaap in de zetel terwijl ik aan het klikken ben :)
 

DeletedUser

Guest
Meer dan 1x in de drie maanden moeten ze dit toch echt niet gaan doen hoor.
Ik hoop dat ze wat meer rekening gaan houden met de gemiddelde leeftijd van de spelers :D
Wij oudjes krijgen nog artritis van al dat geklik, als we dat al niet hebben.
En ons dan natuurlijk ook een betere beloning gaan bieden.:D:D:D

En zowel de jonkies als wij oudjes krijgen hier RSI van: een lose-lose situation :rolleyes::rolleyes::rolleyes:
 
Bovenaan