• Beste forum bezoeker,

Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback broederschapsavonturen

DeletedUser1294

Guest
Meer dan 1x in de drie maanden moeten ze dit toch echt niet gaan doen hoor.
Ik hoop dat ze wat meer rekening gaan houden met de gemiddelde leeftijd van de spelers :D
Wij oudjes krijgen nog artritis van al dat geklik, als we dat al niet hebben.
En ons dan natuurlijk ook een betere beloning gaan bieden.:D:D:D

Ik vind het juist leuk!
Niemand kan je verplichten om elke keer fanatiek mee te doen, maar voor de actieve spelers vind ik dit een geweldige toevoeging.
Vernieuwing stuit altijd op weerstand (vooral bij de "oudjes"), maar ik zie toch ook heel veel positieve reacties.
Ik denk dat ik wel ongeveer van de gemiddelde leeftijd ben en wat mij betreft is één keer per maand super!

Ik vind het juist leuk!
Niemand kan je verplichten om elke keer fanatiek mee te doen, maar voor de actieve spelers vind ik dit een geweldige toevoeging.
Vernieuwing stuit altijd op weerstand (vooral bij de "oudjes"), maar ik zie toch ook heel veel positieve reacties.
Ik denk dat ik wel ongeveer van de gemiddelde leeftijd ben en wat mij betreft is één keer per maand super!
1 keer per maand zal het wel niet worden denk ik, eerder 1 keer per 2 maand?
Als er zo'n lang event is duurt dat meestal 30+ dagen. En om dan net ervoor en net erna een avontuur te doen, dat lijkt me een beetje te veel van het goede :)

DeletedUser1796

Guest
1 keer per maand zal het wel niet worden denk ik, eerder 1 keer per 2 maand?
Als er zo'n lang event is duurt dat meestal 30+ dagen. En om dan net ervoor en net erna een avontuur te doen, dat lijkt me een beetje te veel van het goede :)
ja maar we hebben niet zo vaak een evenement dus 1 keer in de maand kan wel en als er dan een evenement is dan een keer niet en inderdaad dan kunnen ze beter wachten als we net een lang evenement hebben gehad 2 weken of zo haha

DeletedUser990

Guest
Het klikken nou ja is vervelend, maar elke keer goed moeten controleren wat je weg klikt.
Probeer dan te onthouden opdracht 8 bijv. heb ik gemaakt, dan zorgen dat eerst opdracht 8 ook er staat en dan innen.
Juist dat willekeurig vind ik vervelend. Hou ervan netjes op volorde, eerst 1 dan 2 en niet 7.

DeletedUser956

Guest
Als je dat wil, dan moet je ook aanvaarden dat de quests van andere events, en de dagrewards bij grotere events enzo ook verschillend zullen worden.
De meesten zijn blij met die voorkennis, zodat ze een onderzoek nog even niet afwerken voor een quest, of bij een gebouw nog even wachten met upgraden naar max tot die quest in het event er aan komt.

De voorkennis die je bij beta kan halen, is net de enige reden waarom velen op de beta spelen. Als dat er niet was, dan is er geen nut in een buggy versie van het spel te spelen?
:D:D:DIk wil er wel even op wijzen dat het heel opvallend is, dat nu er een wedstrijdelement geïntroduceerd is, niemand met voorkennis een spoiler openbaar gemaakt heeft:p:rolleyes:, terwijl dat bij events steeds wel is gebeurd???
Dus wat mij betreft zou er geen voorkennis mogelijk moeten zijn bij deze avonturen, vanwege het wedstrijd element, zodat iedereen op gelijke voet moet beginnen.:cool:

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2454

Guest
De nutcases van InnoGames vinden het een goed idee om dit elke maand terug te laten komen :rolleyes: (mits er geen ander event loopt).
Maar ik pas en weiger nog langer met deze waanzin door te gaan. Ik wil een stadje bouwen, leuk inrichten en verder helemaal niets meer.
Als er ooit eens wordt beseft door de devs dat deze absurde hoeveelheden klikken schadelijk zijn voor de gezondheid van de spelers, en ze eindelijk tot inkeer komen en iets beters ontwikkelen, ben ik misschien wel weer van de partij. Maar tot die tijd, never nooit meer

Helemaal mee eens.
Net als de maskerade is dit ook weer een flut event. Veel tijd en ptoduktie voor heel weinig vergoeding. Uitsluitend ontwikkeld om de euro's uit je zak te kloppen. Daarnaast heel erg gebruikers onvriendelijk met dat idiote doorklikken waar door je fouten maakt. En zo kan ik nog wel even doorgaan.

DeletedUser2454

Guest
Nee hoor. Als vernieuwing een verbetering is niet. Maar helaas is het vaak zoals met het kattenvoer van AH. Vernieuwd! (maar niet verbeterd zegt mijn Micio...)
dat heeft weinig met "oudjes" te maken.

Ja, daar ben ik het mee eens. Wat een idiote opmerking. Weet jij hoe oud iedereen is dan?

DeletedUser1570

Guest
Ik vind dit een leuk evenement, het samenwerken met de BS-leden bevalt goed. Maar ik denk dat het enthousiasme niet blijvend is als we de volgende keer weer duizend mannetjes moet draaien en zo'n kleine beloning krijgen voor zo veel werk.

De chat werkt niet goed, de brievenbus is uit het jaar nul, als je een briefje typt, moet je met de pijltjes heen en weer om iets toe te voegen of te corrigeren en heel geregeld kan ik niet zien wat mijn werkplaatsen aan het produceren zijn terwijl ik met verschillende badges bezig ben.
Dat verknalt voor mij de lol behoorlijk. Ik ga gestaag door met deze, maar als dit alles niet verbeterd moet ik er bij de volgende nog eens over na denken.

DeletedUser1294

Guest
Ja, daar ben ik het mee eens. Wat een idiote opmerking. Weet jij hoe oud iedereen is dan?

Ik reageerde op een post, vandaar "oudje" tussen aanhalingstekens.

Wij oudjes krijgen nog artritis van al dat geklik, als we dat al niet hebben.

Ik ga er vanuit dat iemand die zichzelf in deze context een oudje noemt, ook ouder is. Zo idioot is dat dus niet.:p

Ik vind dit best een leuke aanvulling voor het spel, maar wel iets dat je maar een paar keer per jaar moet inzetten.

Als je dit vaak doet is de plezier er zo weer van af, eens per 2 maanden ofzo lijkt me wel leuk. maar elke maand / week ik moet er echt niet aan denken. iig niet voor de ranking(prijzen) de gewone prijzen zijn prima te doen voor elk beetje actief broederschap. (

Mochten ze dit vaker doen dat vermoed ik dat het snel de mappen doorlopen is voor de basis prijsjes door de voor de gilde makkelijkste route te kiezen en dan weer heel snel vergeten

disclaimer: het kan natuurlijk zijn dat onze gilde leden anders bepalen, maar dit is iig mijn mening.

DeletedUser1796

Guest
Als je dit vaak doet is de plezier er zo weer van af, eens per 2 maanden ofzo lijkt me wel leuk. maar elke maand / week ik moet er echt niet aan denken. iig niet voor de ranking(prijzen) de gewone prijzen zijn prima te doen voor elk beetje actief broederschap. (

@CrazyWizard als ik het goed zie staan jullie op 1 en als ik jou zo lees dan is de rankingprijs die jullie hebben gehad een herrijzenis van de feniks, klopt dat?

DeletedUser189

Guest
Doen we ook niet het is gewoon heel gezellig om zo met elkaar met en doel bezig te zijn :)

Wat mij betreft moet dat ook niet te vaak, ik denk eerder 1 keer in de 3 maanden dan blijft het leuk

DeletedUser1796

Guest
ja maar (dit niet verkeerd opvatten aub) jullie zijn een bs die veel met elkaar communiceren en die groot zijn, niet elke bs heeft dat en juist door deze avontuur word je wel verplicht om te gaan communiceren. dus 3 maanden lijkt me iets te veel.

We hebben veel plezier beleefd aan het evenement. De prijzen zijn klein tov het vele werk, maar op zichzelf vind ik het geen onaardige gebouwen (formaat/oplevering verhouding). Cultuurbonus helpt om de waarde van het kleine gebouwtje op te voeren.

Als broederschap willen we dit zeker vaker doen, maar idd eens in de paar maanden en graag met aanzienlijk minder geklik en een beter overzicht van wat er nu eigenlijk al geproduceerd is. (heb ideeën al voorbij zien komen) En alsjeblieft niet volgende maand al dat zou de lol ervan af halen.

Ik heb nog nooit eerder zo veel samenwerking , chat en activiteit gezien sinds ik dit speel. Dus wat dat betreft al een meerwaarde.

Vraagje over het managebouwtje: Volgens de belofte toen het nog in het kistje zat zou het naast voorraden/mana ook cultuur geven. Nu het gebouwtje staat geeft de popup en schermpje geen cultuurwaarde aan. Maw geeft het wel of geen cultuur? (heb niet opgelet bij het bouwen)

DeletedUser1796

Guest
bij ons zijn we klaar met de kaarten met route en zijn we bij de draaikolk/put, ik moet wel zeggen dat is wel een domper maar verder was hij wel leuk om te doen.

Bovenaan