• Beste forum bezoeker,

Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback broederschapsavonturen

DeletedUser2464

Guest
Van mij mag het regelmatig terugkomen. Het grootste deel van de groep doet fanatiek mee en de chat is haast niet bij te houden. De beloning is niet belangrijk het leuke is het samen bezig zijn. En dat geklik nemen we op de koop toe ;)

DeletedUser887

Guest
Vanavond om 23.59 spring de tijdteller van 2d naar 1d. Dus:
> dan hebben we nog 24 uur
OF
> dan hebben we nog 1d en 23 uur 59 minuten en 59 seconden?

Vraagje over het managebouwtje: Volgens de belofte toen het nog in het kistje zat zou het naast voorraden/mana ook cultuur geven. Nu het gebouwtje staat geeft de popup en schermpje geen cultuurwaarde aan. Maw geeft het wel of geen cultuur? (heb niet opgelet bij het bouwen)
Als ik doe alsof ik het wil verkopen kan ik zien dat ik 90 cultuurpunten kwijtraak (dwergenhoofdstuk).

We hebben veel plezier beleefd aan het evenement. De prijzen zijn klein tov het vele werk, maar op zichzelf vind ik het geen onaardige gebouwen (formaat/oplevering verhouding). Cultuurbonus helpt om de waarde van het kleine gebouwtje op te voeren.

Als broederschap willen we dit zeker vaker doen, maar idd eens in de paar maanden en graag met aanzienlijk minder geklik en een beter overzicht van wat er nu eigenlijk al geproduceerd is. (heb ideeën al voorbij zien komen) En alsjeblieft niet volgende maand al dat zou de lol ervan af halen.

Ik heb nog nooit eerder zo veel samenwerking , chat en activiteit gezien sinds ik dit speel. Dus wat dat betreft al een meerwaarde.

ja maar (dit niet verkeerd opvatten aub) jullie zijn een bs die veel met elkaar communiceren en die groot zijn, niet elke bs heeft dat en juist door deze avontuur word je wel verplicht om te gaan communiceren. dus 3 maanden lijkt me iets te veel.

Denk ook juist dat die activiteit er is omdat het nieuw is, als we dit te vaak moeten doen gaat de nieuwigheid er snel van af.
Dus ja ben voor om dit sporadisch te gebruiken ipv heel vaak. juist om het lekker vers en dus leuk te houden en iedereen er mee aan de slag gaat.

@Priscil
Je hoeft echt niet groot te zijn als broederschap, communicatie is zoals met alles heel belangrijk. zonder communicatie bestaat er geen samenwerking.
Het is wel een beetje toeval dat we dit nu zo goed kunnen doen, alleen omdat we toevallig op dit moment de ruimte in onze steden hebben.

Lvl1 gebouwen kan iedereen zetten, groot of klein. het is maar net hoeveel ruimte de spelers willen maken voor het event, en hoe fanatiek ze er in gaan.
Doe de volgende 2 weken na de introductie van een nieuw gastras en ik vermoed dat een fanatieke gilde met wat kleinere spelers dan bovenaan zal staan.

Er zal best wel een gilde in de wat lagere regionen zeggen f*ck it, we gaan voor onze 10 min of fame. deze is van ons. net als dat je spelers ziet die weken sparen en dan als een dolle het toernooi invliegen met alles wat ze hebben om op plek 1 te belanden.

DeletedUser1294

Guest
Even voor de zekerheid.. Gaan de opdrachten door als map 3 wordt gesloten of stoppen die en kunnen we alleen het overschot dumpen in de put?

DeletedUser572

Guest
De nutcases van InnoGames vinden het een goed idee om dit elke maand terug te laten komen :rolleyes: (mits er geen ander event loopt).
Maar ik pas en weiger nog langer met deze waanzin door te gaan. Ik wil een stadje bouwen, leuk inrichten en verder helemaal niets meer.
Als er ooit eens wordt beseft door de devs dat deze absurde hoeveelheden klikken schadelijk zijn voor de gezondheid van de spelers, en ze eindelijk tot inkeer komen en iets beters ontwikkelen, ben ik misschien wel weer van de partij. Maar tot die tijd, never nooit meer
Jij moet duidelijk nooit geen hack n' slash games spelen. Ha.

Moet je Diablo (de game) eens opzoeken op youtube en bedenken dat elke beweging een klik is en constant de muis wordt ingedrukt. Bedenk dat 3+ uur achter elkaar. Dan heb je een gamer met RSI. :D

Maaaaar dat is voor de jonge mensen die goed bewegen tussendoor. Ik begrijp dat ieder lichaam anders is en dat iedereen andere dingen aan kan (zo heb ik zelf ook een tijdje weinig gekunt). Dus het is geen 'stab' maar een opmerkelijk vergelijk. :p

DeletedUser

Guest
Jij moet duidelijk nooit geen hack n' slash games spelen. Ha.

Moet je Diablo (de game) eens opzoeken op youtube en bedenken dat elke beweging een klik is en constant de muis wordt ingedrukt. Bedenk dat 3+ uur achter elkaar. Dan heb je een gamer met RSI. :D

Maaaaar dat is voor de jonge mensen die goed bewegen tussendoor. Ik begrijp dat ieder lichaam anders is en dat iedereen andere dingen aan kan (zo heb ik zelf ook een tijdje weinig gekunt). Dus het is geen 'stab' maar een opmerkelijk vergelijk. :p

Ik heb spelletjes die vooral gaan om snelheid en veel klikken altijd vermeden. Daarom vond ik Elvenar juist zo leuk, toch een spelletje dat ik kon doen ondanks lichamelijke beperkingen. Ik vind het daarom juist verschrikkelijk dat dit nu hier ook al zo nodig moet. En waarom eigenlijk, voor de fanatieke klikkers en snelheidsfanaten zijn er ontelbare spellen, maar voor degene die het graag wat rustig willen (ongeacht of dat noodgedwongen is of een keuze) is er erg weinig interessants te vinden. :(

En ik weet het ik kan evenementen, toernooien, broederschapevenementen etc negeren en gewoon niet meedoen. Maar ik ben ook lid van een broederschap en wil mijn bs-genoten niet in de steek laten.

Ik hoop echt dat ik binnenkort weer terug mag naar vredelievend mijn stadje uitbreiden met een nieuw gastras en hopelijk op een verrassend andere manier dan tot nu toe (want het begint nu wel veel herhaling van zetten te worden).

DeletedUser990

Guest
En ik weet het ik kan evenementen, toernooien, broederschapevenementen etc negeren en gewoon niet meedoen. Maar ik ben ook lid van een broederschap en wil mijn bs-genoten niet in de steek laten.

Ik hoop echt dat ik binnenkort weer terug mag naar vredelievend mijn stadje uitbreiden met een nieuw gastras en hopelijk op een verrassend andere manier dan tot nu toe (want het begint nu wel veel herhaling van zetten te worden).[/QUOTE]

Lekker als andere mensen schrijven wat je zelf ook vindt. Geen geklik en voortdurend opletten klik ik wel de juiste weg.
Gewoon leuk schuiven en proberen te bouwen.

DeletedUser

Guest

Lekker als andere mensen schrijven wat je zelf ook vindt. Geen geklik en voortdurend opletten klik ik wel de juiste weg.
Gewoon leuk schuiven en proberen te bouwen.[/QUOTE]

Hoe meer mensen die hier tegenaan knallen dit melden in de feedback, hoe beter denk ik.
Dan hoop ik echt dat @Desi , @Lionell en @Lord Jirre dit goed door gaan geven aan de devs. Want als het zo door blijft gaan, verliest dit spel in ieder geval 1 trouwe speler (en ik denk wel meer)

Van serene rust in de mail en chat naar absolute chaos, paniek en explosie van berichten en uitroeptekens maar zo horen avonturen toch ook te gaan...niet ;) Het geeft ook een goed beeld hoe je broederschap in elkaar steekt, gaat iedereen voor elkaar door 'de bodemloze put' of gaat iedereen zijn eigen weg. Ik vind het weer een leuke aanvulling op het spel. Spelers die zich er aan ergeren moeten dit gewoon overslaan en lekker in hun stad blijven of een andere broederschap zoeken. Ik zit een beetje vast aan het eind van de halflingen en kan een goed avontuur wel gebruiken. Een paar aanpassingen heeft het avontuur nog wel nodig, een opdrachtmenu en een bs badge overzicht i.p.v. een overlopende chat en mailbox :eek: maar dan mag dit van mij weer terugkeren.

DeletedUser

Guest
Van serene rust in de mail en chat naar absolute chaos, paniek en explosie van berichten en uitroeptekens maar zo horen avonturen toch ook te gaan...niet ;) Het geeft ook een goed beeld hoe je broederschap in elkaar steekt, gaat iedereen voor elkaar door 'de bodemloze put' of gaat iedereen zijn eigen weg. Ik vind het weer een leuke aanvulling op het spel. Spelers die zich er aan ergeren moeten dit gewoon overslaan en lekker in hun stad blijven of een andere broederschap zoeken. Ik zit een beetje vast aan het eind van de halflingen en kan een goed avontuur wel gebruiken. Een paar aanpassingen heeft het avontuur nog wel nodig, een opdrachtmenu en een bs badge overzicht i.p.v. een overlopende chat en mailbox :eek: maar dan mag dit van mij weer terugkeren.

In ons BS steunen we elkaar enorm en niemand gaat zijn eigen weg. Maar de vermoeidheid en bij een aantal ook lichamelijke pijn slaat flink toe. Dus waarom een andere bs zoeken?

DeletedUser1427

Guest
Gewoon leuk schuiven en proberen te bouwen.

Hoe meer mensen die hier tegenaan knallen dit melden in de feedback, hoe beter denk ik.
Dan hoop ik echt dat @Desi , @Lionell en @Lord Jirre dit goed door gaan geven aan de devs. Want als het zo door blijft gaan, verliest dit spel in ieder geval 1 trouwe speler (en ik denk wel meer)

Je kunt in dit geval ervan uitgaan dat de feedback verzameld wordt, ook het vele klikken door de opdrachten heen zal ik aangeven en dat het problematisch kan zijn voor spelers met slechte polsen/handen.

In ons BS steunen we elkaar enorm en niemand gaat zijn eigen weg. Maar de vermoeidheid en bij een aantal ook lichamelijke pijn slaat flink toe. Dus waarom een andere bs zoeken?

Er zijn genoeg bs'en die zich distantiëren van alle ontwikkelingen rondom Elvenar en zich alleen willen richten op de ontwikkeling van hun stad en niet bezig zijn met samenwerkingsverbanden omwille van toernooien en avonturen.
Niks persoonlijks hoor reageerde niet op jouw feedback maar viel toevallig vlak achter elkaar :rolleyes:

DeletedUser

Guest
Je kunt in dit geval ervan uitgaan dat de feedback verzameld wordt, ook het vele klikken door de opdrachten heen zal ik aangeven en dat het problematisch kan zijn voor spelers met slechte polsen/handen.

@Lionell Het is niet alleen het hoogst irritante geblader door de quests, maar vooral de belachelijke hoeveelheden die geoogst en weer opnieuw opgestart moeten worden. Zelfs met slepen bij het oogsten (wat niet altijd werkt bij deze quests, want iets teveel geoogst voor 1e quests gebeurd al snel dan), en de sneltoetsen om de wps en fabrieken weer aan te zetten, blijven er nog steeds enorm veel klikjes over.

Als wij als werknemers van een bedrijf dit zouden moeten doen, zou dat bedrijf een fikse boete krijgen omdat ze de ARBO-wet overtreden. Maar InnoGames vind het prima dat we dit voor onze lol moeten doen :rolleyes: (onder het mom het is je eigen keuze waarschijnlijk).

Er zijn genoeg bs'en die zich distantiëren van alle ontwikkelingen rondom Elvenar en zich alleen willen richten op de ontwikkeling van hun stad en niet bezig zijn met samenwerkingsverbanden omwille van toernooien en avonturen.
Niks persoonlijks hoor reageerde niet op jouw feedback maar viel toevallig vlak achter elkaar :rolleyes:

Dat er genoeg bs'en zijn die zich distantiëren van dit soort ontwikkelingen zou toch al een duidelijk teken aan de wand moeten zijn lijkt mij.
Veel spelers willen dit niet!

Sterker nog, ik meldde in een ander topic dat ik op maandag zo'n 50 goudmijntjes had ipv buren. Als die goudmijntjes zijn ondertussen opgevuld door nieuwe spelers die er al weer mee gestopt zijn. Maar, weer terug on-topic hierover. Meerdere van mijn actieve buren zijn nu tijdens dit broederschapsavontuur ook gestopt!!! Dat is een nog duidelijker teken aan de wand volgens mij

Bovenaan