• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Broederschapsavontuur: terugkerende aanbiedingen

DeletedUser1888

Guest
Het vele, aaneensluitende moeten wegklikken van terugkerende aanbiedingen leidt bij menig speler tot wrevel. Soms moet je je een hele polonaise van aanbieders doorworstelen eer de gewenste aanbieder verschijnt. Inmiddels kun je zo afgestompt zijn dat je deze per abuis ook wegklikt, zodat je nogmaals de stoet aan je voorbij moet laten trekken. Erger nog: door het verspringen van de aanbieders, kun je soms een opdracht die je al gedeeltelijk voltooide, per ongeluk wegklikken, zodat eerdere inspanningen verloren gaan. Afgezien van deze nadelen is het ook nog eens vermoeiend en tijdrovend.

Voorstel:
Laat, na het klikken op de knop 'voltooien' (na vervullen van de opdracht) of de knop 'weigeren' (als je liever een andere opdracht doet), een pop-up keuzemenu verschijnen met de galerij aanbieders. Door op de gewenste aanbieder te klikken, verschijnt deze (zoals gebruikelijk) links in beeld en verdwijnt het menu.

Voorkom RSI en frustratie bij fervente Elvenar-spelers en steun dit voorstel!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2515

Guest
ik dacht aan het volgende:
1 button, als je die aanklikt dan verschijnt er een lijstje met alle opdrachten. dan klik je gewoon de opdracht aan die je hebben wil.
veel makkelijker dan nu. nu moet je 100x weigeren klikken om weer dezelfde opdracht te krijgen.
 

DeletedUser1570

Guest
100?? Voor mijn gevoel komt 1000 eerder! :)
Gewoon een drop-down menuutje dus, heb je ook genoeg aan 1 poppetje in plaats van deze hele parade..
 
Prima ideeën! Voor een luie programmeur na afronding van opdracht niet +1 doen, maar zelfde opdracht opnieuw tonen. Meeste spelers spelen een setje uit.
 

DeletedUser1888

Guest
ik dacht aan het volgende:
1 button, als je die aanklikt dan verschijnt er een lijstje met alle opdrachten. dan klik je gewoon de opdracht aan die je hebben wil.
veel makkelijker dan nu. nu moet je 100x weigeren klikken om weer dezelfde opdracht te krijgen.

Het moet inderdaad nog sneller kunnen. Ik zal mijn idee aanpassen.

100?? Voor mijn gevoel komt 1000 eerder! :)
Gewoon een drop-down menuutje dus, heb je ook genoeg aan 1 poppetje in plaats van deze hele parade..

Ja, maar graag wel twee opdrachtgevers boven elkaar behouden, want ik werk vaak aan twee opdrachten tegelijk.
 

DeletedUser1427

Guest
Het vele, aaneensluitende moeten wegklikken van terugkerende aanbiedingen leidt bij menig speler tot wrevel. Soms moet je je een hele polonaise van aanbieders doorworstelen eer de gewenste aanbieder verschijnt. Inmiddels kun je zo afgestompt zijn dat je deze per abuis ook wegklikt, zodat je nogmaals de stoet aan je voorbij moet laten trekken. Erger nog: door het verspringen van de aanbieders, kun je soms een opdracht die je al gedeeltelijk voltooide, per ongeluk wegklikken, zodat eerdere inspanningen verloren gaan. Afgezien van deze nadelen is het ook nog eens vermoeiend en tijdrovend.

Voorstel:
Laat, na het klikken op de knop 'voltooien' (na vervullen van de opdracht) of de knop 'weigeren' (als je liever een andere opdracht doet), een pop-up keuzemenu verschijnen met de galerij aanbieders. Door op de gewenste aanbieder te klikken, verschijnt deze (zoals gebruikelijk) links in beeld en verdwijnt het menu.

Voorkom RSI en frustratie bij fervente Elvenar-spelers en steun dit voorstel!

Bedankt voor je idee, dit topic wordt verplaatst naar het archief, omdat er meerdere topics zijn met een verzoek omtrent het minder klikken bij de opdrachten verzoeken wij om het gesprek verder te volgen in dit topic die binnenkort een poll zal ontvangen:

bevestigingsscherm ook voor andere opdrachten mannen deleten aub!
 
Bovenaan