• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback broederschapsavonturen

Ik heb een vraagje...….met een elementalen fabriek (Marmer,staal,hout) kan je toch geen opdrachten maken van twee dagen (Standbeeld) want je kunt alleen maar een opdracht van 3 uur of 9 uur doen toch? of zie ik iets over het hoofd?
Je kunt ook maansteen 9 uur produceren, het spel accepteert dat als 2 daagse opdracht, werkt ook bij 'gewone' opdrachten en in een event...
 
Je kunt ook maansteen 9 uur produceren, het spel accepteert dat als 2 daagse opdracht, werkt ook bij 'gewone' opdrachten en in een event...

Is dat nog steeds zo? Ik dacht dat ze dat hadden aangepast...
Voor deze opdracht maak ik elke keer een lvl 1 fabriekje. Maar als dit werkt is dit veel sneller (hoewel ik die ander van te voren klaar kan zetten)
 
Is dat nog steeds zo? Ik dacht dat ze dat hadden aangepast...
Voor deze opdracht maak ik elke keer een lvl 1 fabriekje. Maar als dit werkt is dit veel sneller (hoewel ik die ander van te voren klaar kan zetten)
Laatste keer dat ik het probeerde (eerder deze week) was dat nog steeds zo... en precies wat je zegt (als je er ruimte voor hebt) jou systeem werkt ook... en het heeft voordelen
 
ff tussendoor:
HERHALING:
4-10x zoveel kp's
1klik-menu om bij de juiste opdracht te komen

Dat is minimaal nodig om BA gelijk te trekken met het toernooi qua beloningen en dus interessant te maken.
 
'Hoera', komend BA is weer zonder verbeteringen, van welke aard dan ook.
Als het hier begint, benoem ik wel weer de oplossingen zoals op 12-10-18.
((gelukkig zijn ze met 1 bezig; de opdrachten. maar de beloningen blijven prut))

@rodeon volgens mij was die 'bug' gefixt?
 
'Hoera', komend BA is weer zonder verbeteringen, van welke aard dan ook.
Als het hier begint, benoem ik wel weer de oplossingen zoals op 12-10-18.
((gelukkig zijn ze met 1 bezig; de opdrachten. maar de beloningen blijven prut))

@rodeon volgens mij was die 'bug' gefixt?

Richord, je hebt helaas (!) gelijk, het is inderdaad aangepast en werkt nu niet meer zoals ik beschreef... enige optie is dus kleine fabriekjes bijbouwen (op level 1 is gelukkig groot genoeg) om die opdrachten te kunnen doen...
 

DeletedUser1888

Guest
Wanneer begint het november bsa? Weet iemand dat?

Maandag, heb ik vernomen.
Als er spelers zijn die hier naar uitzien, maar bij een bs zitten die weinig interesse heeft, dan kunnen ze eens kijken of broederschap Arlathan niet iets voor ze is.
 
Tot de officiele aankondiging weten we niets zeker.

We hebben al eens gehad dat een BSA alleen op beta was en niet op live en andersom, en bij de aankondigingen is die ook al eens op maandag begonnen ipv. donderdag.

Het is wel zeer waarschijnlijk dat die donderdag begint. maar tot de aankondiging weten we niets zeker.
 

DeletedUser2600

Guest
als je de bronnen weet te vinden .... weet je alles van te voren ;-)
 

DeletedUser3722

Guest
als je de bronnen weet te vinden .... weet je alles van te voren ;-)

Je bedoelt elvengems? Die volgen we ook.
Maar ook daar is nog niet duidelijk wanneer het op live gaat beginnen.

Ik dacht dat live ook een aankondiging doet, maar even geen flauw idee hoelang van tevoren.
 

DeletedUser2454

Guest
Ik dacht ook een dag van tevoren en ik hoop dat het morgen of dinsdag begint want een heel weekend BSA vind ik persoonlijk een ramp.
Wij zijn er in ieder geval klaar voor :)
 
Bovenaan