• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback broederschapsavonturen

DeletedUser1256

Guest
Hier heb ik vertaalde opdrachten vanuit gems of knowledge van de 3 etappes
Etappe1.jpg

Etappe 2B.jpg

Etappe 3.jpg

Etappe 1-2-3.jpg

Alle Etappes.jpg

De Bodemloze Put
Zodra de 3e fase is voltooid, gaat de fellowship (Broederschap) de Bodemloze put binnen.
Hier kun je doorgaan met het verdienen van meer punten om deel te nemen aan de Fellowship Ranking.

Bodemloze Put.jpg

Elk put-waypoint presenteert 3 soorten insignes. Wanneer voltooid, wordt de volgende gepresenteerd.
Er zijn slechts 3 Waypoints die steeds opnieuw worden herhaald.
Er zijn geen extra prijzen te verdienen in de Bottomless Pit; als je fellowship zich niet bezig houdt met Ranking, dan is er geen extra voordeel te behalen door meer van deze te voltooien.

De bodemloze put blijft ongewijzigd ten opzichte van eerdere avonturen en zal dezelfde badges blijven gebruiken in dezelfde volgorde:
Bodemloze Put -Items.jpg

Krul 1a.jpg

Je MOET
minstens één ding bijdragen aan
ten minste één Waypoint in de etappe
om de beloningen voor die fase te verdienen!
Krul 2a.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hmm blijkbaar ben ik een push account lees ik terug....nee hoor, gewoon iemand die helemaal voor de BS event gaat en daarvoor het spel verder even een weekje op een halt gooit.
Ik zit nu tussen 2 gast rassen in en heb daardoor veel plek over, en daarnaast heb ik speciaal voor het BS event ook tijdelijk al mijn druivenboomgaarden verwijderd om veel fabsets en werkplaatsen neer te kunnen zetten... Ik heb 50 fabsets en 100 werkplaatsen...maar dat maakt mij echt geen push account hoor. :p

Heel veel succes allemaal! :)
 

DeletedUser2665

Guest
Hmm blijkbaar ben ik een push account lees ik terug....nee hoor, gewoon iemand die helemaal voor de BS event gaat en daarvoor het spel verder even een weekje op een halt gooit.
Ik zit nu tussen 2 gast rassen in en heb daardoor veel plek over, en daarnaast heb ik speciaal voor het BS event ook tijdelijk al mijn druivenboomgaarden verwijderd om veel fabsets en werkplaatsen neer te kunnen zetten... Ik heb 50 fabsets en 100 werkplaatsen...maar dat maakt mij echt geen push account hoor. :p

Heel veel succes allemaal! :)

Ach, Aeon, het is zo verleidelijk om stickertjes te plakken ;)
 

Deleted User - 316711

Guest
Super ceeschrissy! Bedankt . Nu nog één vraagje... waar vind ik hoe ik die badges moet maken? Vooral die 1- en 2-daagse zou ik al tijdig willen opstarten.
Alvast bedankt!
DM60
 

DeletedUser1256

Guest
Nu nog één vraagje... waar vind ik hoe ik die badges moet maken?
onder de spoiler uitleg van de Badges

WERKPLAATSEN

Dwergenbrouwerij Badge
  • produceer 50x dranken (WP 5min)
TreantGilde Badge
  • produceer 35x eenvoudig gereedschap (WP 15 min)
Bakkersgilde Badge
  • produceer 20x brood (WP 1 uur)
Timmermansgilde Badge
  • Produceer 10x geavanceerd gereedschap (WP 3uur)
Boerenvreugde Badge
  • Produceer 5x een mand met boodschappen (WP 9uur)
SmidsGilde Badge
  • Produceer 5x Gereedschapkisten (WP 1 dag)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Combinatie Opdrachten van:

1x Staal. 1x hout en 1x Marmerfabriek


Luxe Flacon <3 opdr. ieder 3 uur>
  • produceer 1x Marmermozaïek
  • produceer 1x waardevolle ring (staal)
  • produceer 1x houten figuurtjes
Gouden Armband < 3 opdr. ieder 9 uur>
  • produceer 1x sierzuilen
  • produceer 1x Krijgsmaskers (staal)
  • produceer 1x houten kisten
Diamanten Ketting < 3 opdr. ieder 1dag>
  • produceer 1x Bewonderenswaardig Altaar
  • produceer 1x Grote Wereldbol (staal)
  • produceer 1x Luxe Leunstoel
Elegant Standbeeld < 3 opdr. ieder 2 dagen>
  • produceer 1x een Fantastisch fontein
  • produceer 1x een Elegant Fornuis (staal)
  • produceer 1x een Koninklijke Bed
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Spreuken met Goederen
Toverstok

  • 1 magische productie spreuk + hoeveelheid Hout
Magisch Drankje

  • 1 betoverd geschenk spreuk + hoeveelheid Elixer
HeksenMuts
  • 1 betoverde voorraden spreuk + zijde
Note: Hoeveelheid goederen is afhankelijk van het hoofdstuk waar je inzit
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3782

Guest
ik kan niet alle opdrachten voor de badges vinden? De opdrachten voor de wonderen gemeenschapsbadge, elvariaanse beschermersbadge en de zak munten kan ik niet vinden.
 

DeletedUser2114

Guest
ik kan niet alle opdrachten voor de badges vinden? De opdrachten voor de wonderen gemeenschapsbadge, elvariaanse beschermersbadge en de zak munten kan ik niet vinden.
Wonderengemeenschapsbadge krijg je door 10kp in een wonder te doneren. Elvenar Iraanse beschermbadge krijg je door 3x je troepenomvang aan troepen te trainen en een zak met munten krijg je door goud te verzamelen.
 

DeletedUser3782

Guest
Wonderengemeenschapsbadge krijg je door 10kp in een wonder te doneren. Elvenar Iraanse beschermbadge krijg je door 3x je troepenomvang aan troepen te trainen en een zak met munten krijg je door goud te verzamelen.

Dan moet je wel die opdracht open hebben staan lijkt mij? Ik heb nu iets van 20 keer alle opdrachten langsgelopen en ik heb deze opdrachten niet. Ik heb net dan maar alle goud verzameld zonder de opdracht en dan gebeurt er niks. haha. ik wil de opdrachten zien. Ik mis gewoon de opdrachten 'verzamel xx goud' en 'verzamel xx aantal troepen' etc.
 

DeletedUser3782

Guest
ah oke duidelijk, ik vermoedde al dat dat het was alleen ik vond het verwarrend dat ze wel in het badges overzicht staan. Vandaar!
Bedankt iedereen.
 

DeletedUser3791

Guest
heel mooi allemaal
maar ik zit in bs waar niet iedereen even actief vanwege werk enz en komen meestal niet verder dan kist 2.
wat ik minder vind is dat de vorige keer bij elke kist een gebouw zat en nu pas in kist 3???
nu doet dus niemand meer mee want tis niet haalbaar helaas erg jammer hoop dat dit in de toekomst iets beter word.
 

DeletedUser2427

Guest
Delen leden die in een ronde aan een andere kleur route hebben bijgedragen nou wel of niet mee in de prijzen van die ronde? Ik dacht dat ze vroeger echt aan de gekozen route moesten participeren, maar nu weet ik dit niet meer zeker.
 
Bovenaan