• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback broederschapsavonturen

DeletedUser2665

Guest
Delen leden die in een ronde aan een andere kleur route hebben bijgedragen nou wel of niet mee in de prijzen van die ronde? Ik dacht dat ze vroeger echt aan de gekozen route moesten participeren, maar nu weet ik dit niet meer zeker.

Volgens mij heeft het spel geen idee wat jouw gekozen route is. Op een willekeurig punt een badge bijdragen is dan ook voldoende om de prijs te ontvangen.
 

Deleted User - 316711

Guest
heel mooi allemaal
maar ik zit in bs waar niet iedereen even actief vanwege werk enz en komen meestal niet verder dan kist 2.
wat ik minder vind is dat de vorige keer bij elke kist een gebouw zat en nu pas in kist 3???
nu doet dus niemand meer mee want tis niet haalbaar helaas erg jammer hoop dat dit in de toekomst iets beter word.
Wat zit er dan in die eerste 2 kisten? Want 3 kisten halen wij ook niet...
 

DeletedUser1427

Guest
Delen leden die in een ronde aan een andere kleur route hebben bijgedragen nou wel of niet mee in de prijzen van die ronde? Ik dacht dat ze vroeger echt aan de gekozen route moesten participeren, maar nu weet ik dit niet meer zeker.

Alle leden in de bs die deelnemen in de betreffende map van de BSA mogen na het voltooien van de map de prijs in ontvangst nemen. Dit wilt zeggen dat leden die gedoneerd hebben in een routepunt die niet voltooid is en geen andere donaties hebben gedaan in voltooide route punten, de beloning in ontvangst mogen krijgen.
 

DeletedUser990

Guest
Alle leden in de bs die deelnemen in de betreffende map van de BSA mogen na het voltooien van de map de prijs in ontvangst nemen. Dit wilt zeggen dat leden die gedoneerd hebben in een routepunt die niet voltooid is en geen andere donaties hebben gedaan in voltooide route punten, de beloning in ontvangst mogen krijgen.

Simpel gezegd, als je maar 1 enkele donatie kan doen, doe dat dan in een routepunt!
Ook al komt die niet vol krijg je toch prijs!
 

DeletedUser1256

Guest
beloningen van de 3 etappes
Etappe 1
Kist 1.jpg
Etappe 2
Kist 2.jpg
Etappe 3
KIST 3.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
BA is totaal ontinteressant. Alleen omdat sommigen niet stil kunnen zitten, pakken we in fase 1&2 de makkelijkste weg om de kp's te pakken die dit keer wel weer in de kisten zitten.
fase 3 gaan we (iig ik) niet actief spelen.
Nogmaals inno:
Beloningen x4 t/m x10
Opdrachten met 1 klik te kiezen ipv 12-15x klikken (ofzo)
 
Ik heb een vraagje...….met een elementalen fabriek (Marmer,staal,hout) kan je toch geen opdrachten maken van twee dagen (Standbeeld) want je kunt alleen maar een opdracht van 3 uur of 9 uur doen toch? of zie ik iets over het hoofd?
 
Ik heb een vraagje...….met een elementalen fabriek (Marmer,staal,hout) kan je toch geen opdrachten maken van twee dagen (Standbeeld) want je kunt alleen maar een opdracht van 3 uur of 9 uur doen toch? of zie ik iets over het hoofd?

Klopt, je kan wel level 1 fabrieken bouwen om dat te maken.
 

DeletedUser2645

Guest
laatste BSA waaraan ik deelneem....als je ziet dat er nu broederschappen opgericht worden alleen maar voor de BSA dan gaat de lol er van af...Volantis is er zo eentje...en er zullen er nog zo komen...geen zin in...als je 100 werkplaatsen zet en 50 mijnen ...dan weet je gewoon dat je daar geen kans tegen maakt....de inspanningen die je doet zijn toch verloren moeite , en nee ....wij gaan dit ook niet doen..
 

DeletedUser1294

Guest
laatste BSA waaraan ik deelneem....als je ziet dat er nu broederschappen opgericht worden alleen maar voor de BSA dan gaat de lol er van af...Volantis is er zo eentje...en er zullen er nog zo komen...geen zin in...als je 100 werkplaatsen zet en 50 mijnen ...dan weet je gewoon dat je daar geen kans tegen maakt....de inspanningen die je doet zijn toch verloren moeite , en nee ....wij gaan dit ook niet doen..
Elk broederschap richt zich op een bepaald doel. Bij sommigen is dat het bsa, bij sommigen zijn dat de toernooien of ranking en sommigen willen gewoon relaxed spelen.
Vrijwel geen enkel broederschap scoort op alle gebieden even goed. Waarom zou je je druk maken dat een andere bs op één gebied beter scoort, als zij hun halve steden ter beschikking stellen van het bs-avontuur? Zoveel is daar niet mee te winnen.
 
van mij mogen die avonturen gewoon weg uit het spel
voor zulke lage prijzen ga ik niets maar dan ook niets verbouwen
en zo lang er geen fatsoenlijk keuze menu wordt neergezet van die opdrachten doe ik dus ook echt niet meer er aan mee

nu zou ik wel graag die knop willen hebben zodat ik dat hele avontuur voor mezelf uit kan zetten vind het behoorlijk irritant eigenlijk die extra mannetjes die actief zijn

dan ook nog eens het zit nu voor mij persoonlijk ook allemaal te dicht op elkaar; dit is een rustig spel met heel veel geduld daar past een bsa helemaal niet in in deze opzet
 
van mij mogen die avonturen gewoon weg uit het spel
voor zulke lage prijzen ga ik niets maar dan ook niets verbouwen
en zo lang er geen fatsoenlijk keuze menu wordt neergezet van die opdrachten doe ik dus ook echt niet meer er aan mee

nu zou ik wel graag die knop willen hebben zodat ik dat hele avontuur voor mezelf uit kan zetten vind het behoorlijk irritant eigenlijk die extra mannetjes die actief zijn

dan ook nog eens het zit nu voor mij persoonlijk ook allemaal te dicht op elkaar; dit is een rustig spel met heel veel geduld daar past een bsa helemaal niet in in deze opzet
je kan die volledig uitzetten door gewoon even broederschap te verlaten en terug te joinen, dan is er niks meer van te zien :)
 
laatste BSA waaraan ik deelneem....als je ziet dat er nu broederschappen opgericht worden alleen maar voor de BSA dan gaat de lol er van af...Volantis is er zo eentje...en er zullen er nog zo komen...geen zin in...als je 100 werkplaatsen zet en 50 mijnen ...dan weet je gewoon dat je daar geen kans tegen maakt....de inspanningen die je doet zijn toch verloren moeite , en nee ....wij gaan dit ook niet doen..
 
Goh als je toevallig tussen 2 gastrassen zit mag je niks extra plaatsen. Bovendien heb met mijn account altijd extra ruimte om ook goed deel te kunnen nemen aan individuele events.
En zo zijn er nog een paar spelers die dat hebben. Misschien spelen die wel slim.
Bovendien wisten we dat de BSA er aankwam en hebben daar handig op geparticipeert.
Bovendien zijn er ook een paar spelers bij ons die het geweldig vinden om een BSA te spelen en trekken daar alles voor uit de kast.
En als je een keer voor de prijzen wilt gaan of hoog wilt eindigen kan je ook bij ons komen hoor. Het is heel gezellig bij ons.
Vorige keer waren we ook al 8e geworden en hadden nu zo iets dit is de kans om misschien eens die 1e plaats te behalen en zo niet dan hebben we pech gehad maar hebben er wel alles aan gedaan.

Je moet nooit te snel een oordeel vellen als je de feiten niet kent.
 

DeletedUser3802

Guest
Het moet me toch van het hart.
Hoe kan ik in 6 dagen tijd 54 materialen halen terwijl sommige 2 dagen of 1 dag of 9 uren duren eer ik de gevraagde materalen gemaakt heb. Hoe ik ook mijn best doe ik heb er nu pas 14.
Vorige keer was precies hetzelfde.
Ik vind dit erg demotiverend.
Verspeel er uren mee die heb gespaard en uiteindelijk voor niets.
Ik moest dit toch even kwijt.

Groetjes Tulpetaon.
 
Goh als je toevallig tussen 2 gastrassen zit mag je niks extra plaatsen. Bovendien heb met mijn account altijd extra ruimte om ook goed deel te kunnen nemen aan individuele events.
En zo zijn er nog een paar spelers die dat hebben. Misschien spelen die wel slim.
Bovendien wisten we dat de BSA er aankwam en hebben daar handig op geparticipeert.
Bovendien zijn er ook een paar spelers bij ons die het geweldig vinden om een BSA te spelen en trekken daar alles voor uit de kast.
.
Zo is het bij ons ook. Wie ruimte heeft, zet extra wp's en tier1's. En sommigen breken daar tijdelijk een paar gebouwen voor af die ze naderhand weer neerzetten. Maar vooral het even uitstellen van de eigen voortgang is populair als manier om meer te kunnen doen.
Want er meer aan kunnen doen maakt het avontuur veel leuker, spannender.
Ik heb echt het gevoel van Yippie! als het toevallig plaatsvind als ik nog ruimte heb voor een flinke batch mini's.

De beloning in prijzen is mager, maar die van de 3e fase is al wel leuk nu.
De echte beloning is zien hoever je met elkaar komt.
Zoiets heb je al bij de toernooien, maar dit is dan weer een andere vorm en meer gezamenlijk. Het heeft een eigen charme.

Het is nog niet perfect of zo. Er zijn zeker aanpassingen die het beter speelbaar zouden kunnen maken.
Dan denk ik vooral aan het aanklikken van een herhaald ding of een ander soort menu. Want het komt nogal aan op de handen.
Ik vind het ook wel leuk dat het niet elke keer identiek is. Dat er soms wonderbadges zijn, geldbadges, legerbadges.
Dat speelt dan weer anders, maar ook leuk. Deze simpeler vorm komt minder op de handen aan, omdat het menu niet zo groot is.
 
Zo is het bij ons ook. Wie ruimte heeft, zet extra wp's en tier1's. En sommigen breken daar tijdelijk een paar gebouwen voor af die ze naderhand weer neerzetten.

Het is nog niet perfect of zo. Er zijn zeker aanpassingen die het beter speelbaar zouden kunnen maken.
Dan denk ik vooral aan het aanklikken van een herhaald ding of een ander soort menu. Want het komt nogal aan op de handen.
Ik vind het ook wel leuk dat het niet elke keer identiek is. Dat er soms wonderbadges zijn, geldbadges, legerbadges.
Dat speelt dan weer anders, maar ook leuk. Deze simpeler vorm komt minder op de handen aan, omdat het menu niet zo groot is.

zolang het gaat om wie er bereid is het meeste af te breken om BSA te kunnen doen, vind ik het inderdaad niet perfect :) ze zouden best wel iets kunnen verzinnen zodat grotere wekplaatsen/fabrieken enzo meer meetellen ofzo zodat het niet loont om alles af te breken voor lvl1 fabriekjes...
 
Bovenaan