• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback broederschapsavonturen

Dat dachten wij ook :) Wij stonden tot 20.00 nog meer dan 10.000 punten voor op de Dragons, maar ze hadden blijkbaar opgespaard.

we hebben de laatste dag 16.000 punten in de put gestort, om eerlijk te zijn we dachten dat we ruim voldoende gespaard hadden, maar naarmate de dag eindigde begonnen we toch meer en meer te vrezen dat we het niet meer gingen halen, want jullie bleven ook maar stijgen (we hadden gehoopt dat jullie niet boven de 37k gingen komen, dat was ongeveer ons einddoel).
De meeste onder ons hadden zich al neergelegd bij een 2e plaats, maar 2 van onze leden hadden nog een extra verrassing opgespaard waardoor er plots nog 4500 punten bijkwamen.

Ik ben er zeker van dat dit ons de volgende keer niet meer zal lukken en dat RoP erop voorzien zal zijn :)

PS Ik denk ook dat jullie meer punten afgewerkt hebben op de 3de kaart, wij hebben er enkele overgeslaan zodat we meer punten uit de put konden halen, ik vermoed dat jullie wel uiteindelijk meer 1dags badges dan ons gemaakt hebben maar hier het verschil zat.
 

DeletedUser448

Guest
Ik zou graag zien dat er een extra beveiliging op de eindpunten zouden komen. Bijvoorbeeld dat minimaal 3 personen in de bs een extra bevestiging moeten geven om een kaart af te sluiten. Dit voorkomt dat een speler die weinig weet van een ba "per ongeluk" een kaart wegklikt. Dit is in onze bs al meerdere keren gebeurd. Het is toch vreemd dat je spelers de titel ambassadeur af moet nemen om te voorkomen dat een speler die nog niet eerder actief heeft meegespeeld uit nieuwsgierigheid op de vlag klikt.
 

DeletedUser2665

Guest
Ik zou graag zien dat er een extra beveiliging op de eindpunten zouden komen. Bijvoorbeeld dat minimaal 3 personen in de bs een extra bevestiging moeten geven om een kaart af te sluiten. Dit voorkomt dat een speler die weinig weet van een ba "per ongeluk" een kaart wegklikt. Dit is in onze bs al meerdere keren gebeurd. Het is toch vreemd dat je spelers de titel ambassadeur af moet nemen om te voorkomen dat een speler die nog niet eerder actief heeft meegespeeld uit nieuwsgierigheid op de vlag klikt.

Jouw oplossing zou ik dan weer niet zo handig vinden. Dan moeten er dus op het 'moment suprême' ten minste drie spelers actief zijn. In mijn ervaring is de kaart verrassend vaak laat op de avond of vroeg in de ochtend vol.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser448

Guest
Ten minste een waarschuwing en één bevestiging of je echt de kaart wilt verlaten dan. Het is zo vervelend als iemand "per ongeluk " een kaart wegdrukt terwijl anderen nog proberen punten te vullen.
 
Iets met een duivelke en een doosje.;)

en natuurlijk geheel in stijl met de hoofdprijs van het allereerste BSA
upload_2018-8-22_18-23-48.png

Dank voor de felicitaties, het was erg spannend om te zien of we wel voldoende punten hadden. RoP had zeker niet stilgezeten.
Dit was het 2de avontuur waar we meer deden dan de mapjes vullen voor de mapprijsjes en het leek ons wel leuk om eens te kijken hoe goed we het op papier konden coordineren, en dat ging beter dan verwacht.

Zondagavond was ook bijna de gehele gilde tegelijkertijd online en veel hebben de laatste uren met popcorn in de hand aanschouwd, iemand riep zelf beter dan een goede film:D

Wel jammer dat je steeds die error krijgt die je spel opnieuw opstart. dit gebeurt steeds wanneer of meer spelers tegelijkertijd de put proberen vol te maken. met 379? putjes was het een relog feestje dat zijn weerga niet kent. dit was het enige minpuntje.
Waarom krijgen we niet gewoon een bericht net als wanneer er een aanbieding van de markt is verdwenen maar gelijk een stream error?

Ook blijf ik het heel erg jammer vinden dat het BSA draait om het zoveel mogelijk slopen van je stad. De gilde met de grootste sloophamer wint.
 

DeletedUser3765

Guest
Bij ons in de groep 'Help a girl out please', hebben we een aantal beginnersfouten gemaakt, door de drie wegen te gaan, pas toen het echt duidelijk werd dat we sneller bij het doel konden komen door goed samen te werken ging het sneller. Het bracht onze groep dichter bij elkaar. De chat werd op dat moment ook veel actiever gebruikt om elkaar te helpen. Ook dat helpt de groep als geheel. Dus algemeen gezien een positieve afloop en een leuk verhalenlijn;
 
Erg vreemd dat mensen volkomen positief kunnen zijn...
Al ben ik het wel eens dat de opdrachten op zich best een aardige uitdaging zijn, incl standbeelden etc, maar de beloning zijn gewoon onomstotelijk belachelijk slecht in vergelijking tot het toernooi en zelfs andere evenementen.
Bovenstaande is een feit, met 1 'maar': Dat je speelt om te verbeteren/verder te komen/iets te bereiken met je stad.

Als je hier komt om samen te spelen om het spelen, tsja, met zo'n aparte kijk op dit spel, is het iid een leuke manier van teambuilding/interactie. Maar al het andere in dit spel gaat om lijstje/punten/hogere lvl's etc en dus klopt het niet.

Sommigen speelden bij ons nog een beetje, maar met min of meer 1 pad in fase 1&2 had helemaal niemand meer zin in fase 3.
Dit komt dus van 1 van de meest actieve bondgenootschappen van dit spel... Ik bedoel maar....

Kortom:
Opdrachten zijn best goed
Beloningen moeten honderden kp's gaan bevatten en ranglijst veel meer en betere gebouwen
De opdrachten MOETEN met 1 klik te selecteren zijn (of 2 om eerst een menu/venster te openen)
 
Ik zou graag zien dat er een extra beveiliging op de eindpunten zouden komen. Bijvoorbeeld dat minimaal 3 personen in de bs een extra bevestiging moeten geven om een kaart af te sluiten. Dit voorkomt dat een speler die weinig weet van een ba "per ongeluk" een kaart wegklikt. Dit is in onze bs al meerdere keren gebeurd. Het is toch vreemd dat je spelers de titel ambassadeur af moet nemen om te voorkomen dat een speler die nog niet eerder actief heeft meegespeeld uit nieuwsgierigheid op de vlag klikt.

Wij lossen dit op door alle spelers in het broederschp tijdens het avontuur op lid te zetten. dan kunnen enkel de magiers (mijzelf, en kers en soth die het BSA regelen) de map afsluiten, zo voorkomen we dat 1 iemand die iets te enthousiast is het BSA kan verknallen.

Al moet ik zeggen dat er het afgelopen BSA bijna perfect verliep en er maar 1 klein misstapje is gemaakt. wat best verwonderlijk is met zoveel spelers.
 
Maar al het andere in dit spel gaat om lijstje/punten/hogere lvl's etc en dus klopt het niet.
Wie zegt dat "het niet klopt"?

Inno houdt netjes allemaal lijstjes bij inderdaad, maar er is niemand die eist dat je daar ook iets van aan moet trekken. Zo lang je speelt maakt het Inno niet uit of je boven onder, links, of rechts staat in de ranking. Je wordt niet uit het spel gegooid of zo.

Ze geven ook wat prijsjes aan de top weet-ik-veel, omdat die blijkbaar het meest hun best hebben gedaan. Er is weer echter niemand die eist dat je ook moet proberen die te halen, of zelfs dat je de prijs relevant moet vinden. Als je de prijs wint, mag je de prijs in je stad neerzetten, in je inventaris bewaren, of gewoon weer weggooien, niemand maakt daar een probleem van.

Kortom, het idee dat je iets moet met die lijstjes komt niet van Inno, dat idee heb je helemaal zelf erbij verzonnen.

Dat mag natuurlijk, je mag het spel uitbreiden met extra regels zoals je zelf wilt. De suggestie dat dit een algemeen geldende regel zou zijn in dit spel lijkt me echter ietwat te ver gaan. Omdat jij het met die extra regels wilt spelen betekent mijn inziens niet dat anderen dat ook moeten.
 
Erg vreemd dat mensen volkomen positief kunnen zijn...
Al ben ik het wel eens dat de opdrachten op zich best een aardige uitdaging zijn, incl standbeelden etc, maar de beloning zijn gewoon onomstotelijk belachelijk slecht in vergelijking tot het toernooi en zelfs andere evenementen.
Bovenstaande is een feit, met 1 'maar': Dat je speelt om te verbeteren/verder te komen/iets te bereiken met je stad.

Als je hier komt om samen te spelen om het spelen, tsja, met zo'n aparte kijk op dit spel, is het iid een leuke manier van teambuilding/interactie. Maar al het andere in dit spel gaat om lijstje/punten/hogere lvl's etc en dus klopt het niet.

Sommigen speelden bij ons nog een beetje, maar met min of meer 1 pad in fase 1&2 had helemaal niemand meer zin in fase 3.
Dit komt dus van 1 van de meest actieve bondgenootschappen van dit spel... Ik bedoel maar....

Kortom:
Opdrachten zijn best goed
Beloningen moeten honderden kp's gaan bevatten en ranglijst veel meer en betere gebouwen
De opdrachten MOETEN met 1 klik te selecteren zijn (of 2 om eerst een menu/venster te openen)

Als je toevallig op elvenarchitect had gekeken voor het was verwijderd (heeft er zeker 1 week gestaan) of als je goed kan puzzelen had je gezien dat voor sommige spelers die prijsjes echt wel heel veel waard zijn, veel teveel zelfs als het jet mij vraagt.

Blijbaar zit in dat deel van de reward een bug, want momenteel is dat deel gedeactiveerd. of het ooit wordt geactiveerd is de grote vraag, en wanneer de nog grotere vraag. maar dat het voor ons wel leuk is om ze nu en dan een BSA te doen.
Ook is de reward nu niet zo annoniem als in het verleden. wie legt de connectie tussen "de herrijzenis van de Feniks (reward eerste BSA en nog steeds in me invent)" en een mooie BSA prestatie (eerste)?
Niemand toch?
Dat doet het nieuwe gebouw wel goed. alleen al dat maakt het voor velen een hele mooie prijs.
 
Als je toevallig op elvenarchitect had gekeken voor het was verwijderd (heeft er zeker 1 week gestaan) of als je goed kan puzzelen had je gezien dat voor sommige spelers die prijsjes echt wel heel veel waard zijn, veel teveel zelfs als het jet mij vraagt.

Blijbaar zit in dat deel van de reward een bug, want momenteel is dat deel gedeactiveerd. of het ooit wordt geactiveerd is de grote vraag, en wanneer de nog grotere vraag. maar dat het voor ons wel leuk is om ze nu en dan een BSA te doen.
Ook is de reward nu niet zo annoniem als in het verleden. wie legt de connectie tussen "de herrijzenis van de Feniks (reward eerste BSA en nog steeds in me invent)" en een mooie BSA prestatie (eerste)?
Niemand toch?
Dat doet het nieuwe gebouw wel goed. alleen al dat maakt het voor velen een hele mooie prijs.
ik zie hem bij jou toch ook niet staan :)
ik vraag me meteen af, ga je die gebouwen ooit kunnen upgraden naar een hoger level als die nieuwe blauwdrukken er ooit komen? ;)
 
ik zie hem bij jou toch ook niet staan :)
ik vraag me meteen af, ga je die gebouwen ooit kunnen upgraden naar een hoger level als die nieuwe blauwdrukken er ooit komen? ;)

Afhankelijk van hoe traag het volgende ras komt :p. heb er na vanavond nog 46 meer nodig om alles uit te maxen.
En heel goed gezien "nog" niet staan. iets met ruimte en een gastras de blauwdruk update die is uitgesteld en wat ander geneuzel. ;)
 
@AlbertDeWijze wat niet klopt; dat het niet logisch is. Dat jij vindt dat inno mag doen wat ze willen en dat men mag spelen hoe men wil; prima. maar waar lijstjes en beloningen zijn, is het niet meer dan logisch dat dit in verhouding is. Erg helder lijkt me...
Dat inno dus anders beslist is niet logisch en dus niet kloppend.
@CrazyWizard met dit gastras kan ik niets uppen, moet ik al mijn minizooi verwijderen en meer dan 2/3 van alle evenementzooi weggooien. Als er dan een evenement komt -bv zo tijdrovend iets als BA- dan moet de beloning meer dan interessant zijn en dat zijn ze in het geheel niet. En nee, ik houd niet alles bij want ik heb ook nog een RL:)

Komend BA heeft toch weer een paar magere kp'tjes, dus we gaan via 1 pad in fase 1&2 naar de 2de kist en dan houden we het voor gezien.
INNO: DE BELONINGEN MOETEN BETER! honderden kp's en meerdere gebouwen of een paar enorm goede zijn een aardig begin.
 
Tja de basis reward is niet om naar huis te schrijven, nu alle wat grotere spelers al hun ruimte aan de amunni hebben gegeven valt het ook niet echt mee.
 

DeletedUser2665

Guest
Niet alleen de grote spelers hebben hun ruimte vergeven. Ik ben een niet zo grote speler en heb ook alleen maar plaats voor extra gebouwtjes als ik toevallig tussen 2 gastrassen in zit.
 
Net even op beta gekeken, het is de relatief makkelijker variant waarbij je het meeste "vanzelf" krijgt,
95 KP
3x 14 uurs time booster
3x 8 uurs time booster
1 gebouwtje

Prima BSA voor de kortste weg naar de finish als je het mij vraagt
 
Het schiet niet echt op. :(
Zijn ze vergeten het avontuur aan te zetten?
aanzetten? ik verwacht het niet voor donderdag? jij wel?

sowieso komt er eerst een aankondiging dat er een avontuur komt voor het begint hoor. Zodat iedereen de kans krijgt om in de juiste broederschap te zitten op het moment dat het begint
 

DeletedUser2114

Guest
Normaal start het op de live servers op maandag, dus ik had hem ook vandaag verwacht. De vorige keer liepen de Bsa hier en die op de Beta ook een paar dagen samen, omdat hij op Beta op donderdag pas begon en live de maandag erna al.
 
Bovenaan