• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback broederschapsavonturen

DeletedUser

Guest
Zo, een zenuwslopend BSA achter de rug. Na een heel aantal keren dicht in de buurt te zijn geweest, is het vanavond dankzij een super samenwerking van onze BS (en een hoop nagelbijten haha) eindelijk eens gelukt om het hoogste trapje te halen.
Dus wil wel even vermelden dat ik heel trots ben op onze groep :)

ALCEDO CAMINUS van harte gefeliciteerd met jullie felbegeerde 1e plaats in het BSA :)
like.jpg
 
De 1e plek zullen we nooit halen maar met onze 30e plek zijn wij ook superblij.
Dit was de tweede keer dat we met een sheet werkten in google drive en gaandeweg werkt het steeds beter. Niet iedereen in onze BS doet mee maar de meesten gelukkig wel. Uiteraard is de vrije ruimte alles bepalend maar iets afbreken voor het BSA is iets wat ik niemand bij ons heb zien doen. We zijn fanatiek maar er zijn grenzen.
Wat ik persoonlijk heel leuk vind is dat het BSA echt wel verbroederd, zelfs de mensen die niet of nauwelijks chatten doen dan echt mee.
Maar wat ons betreft zou de frequentie van het BSA wel wat naar beneden kunnen.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser1277

Guest
Ik breek er ook niets voor af maar had nu gelukkig ruimte doordat ik net met een nieuw gastras was begonnen.
Het laatste uur was voor ons heel erg spannend en heel gezellig in de chat.
Het werkt idd verbroederend.
Ik heb nu de meeste opdrachten via de App op de telefoon geïnd en dat scheelt wel een hoop klikken. Zou fijn zijn als dat ook op de computer zo kon.
 
Hier heb ik vertaalde opdrachten vanuit gems of knowledge van de 3 etappes





De Bodemloze Put
Zodra de 3e fase is voltooid, gaat de fellowship (Broederschap) de Bodemloze put binnen.
Hier kun je doorgaan met het verdienen van meer punten om deel te nemen aan de Fellowship Ranking.

Bekijk bijlage 3456
Elk put-waypoint presenteert 3 soorten insignes. Wanneer voltooid, wordt de volgende gepresenteerd.
Er zijn slechts 3 Waypoints die steeds opnieuw worden herhaald.
Er zijn geen extra prijzen te verdienen in de Bottomless Pit; als je fellowship zich niet bezig houdt met Ranking, dan is er geen extra voordeel te behalen door meer van deze te voltooien.

De bodemloze put blijft ongewijzigd ten opzichte van eerdere avonturen en zal dezelfde badges blijven gebruiken in dezelfde volgorde:

Bekijk bijlage 3457
Je MOET
minstens één ding bijdragen aan
ten minste één Waypoint in de etappe
om de beloningen voor die fase te verdienen!
Bekijk bijlage 3458
Hier heb ik vertaalde opdrachten vanuit gems of knowledge van de 3 etappes





De Bodemloze Put
Zodra de 3e fase is voltooid, gaat de fellowship (Broederschap) de Bodemloze put binnen.
Hier kun je doorgaan met het verdienen van meer punten om deel te nemen aan de Fellowship Ranking.

Bekijk bijlage 3456
Elk put-waypoint presenteert 3 soorten insignes. Wanneer voltooid, wordt de volgende gepresenteerd.
Er zijn slechts 3 Waypoints die steeds opnieuw worden herhaald.
Er zijn geen extra prijzen te verdienen in de Bottomless Pit; als je fellowship zich niet bezig houdt met Ranking, dan is er geen extra voordeel te behalen door meer van deze te voltooien.

De bodemloze put blijft ongewijzigd ten opzichte van eerdere avonturen en zal dezelfde badges blijven gebruiken in dezelfde volgorde:

Bekijk bijlage 3457
Je MOET
minstens één ding bijdragen aan
ten minste één Waypoint in de etappe
om de beloningen voor die fase te verdienen!
Bekijk bijlage 3458
 
Bedankt dat je dit bericht geplaatst hebt, we hebben er met onze BS veel plezier van gehad en zelfs bij de eerste 100 geeindigd!
 

DeletedUser3590

Guest
Namens de gehele BS Volantis wil ik Alcedo Caminus feliciteren met het behalen van de eerste plaats.
Het was een zeer spannende strijd met jullie als gelukkige winnaar.
Even hadden we stille hoop dat wij het toch zouden worden maar helaas 2 uur voor het einde waren we door onze kettingen en smeden heen waardoor het voor ons ophield en dat we genoegen moesten nemen met de 2e plek.
Maar bovenal toch een geweldige prestatie die we behaald hebben voor een BS die nog maar net 4 maand bestaat.
En zo zie je maar weer dat ook een wat kleinere BS toch goed mee kan komen en zich voor de 2e keer in de top 10 kan spelen.
Het volgende BSA (afhankelijk welke versie) gaan we het gewoon weer proberen.
Prijzen zijn mooi meegenomen maar het gaat vooral om de eer en je merkt toch ook wel een sterkere verbroedering in je BS.
 

DeletedUser1277

Guest
Volantis, gefeliciteerd met jullie welverdiende tweede plaats! Jullie hebben het ons zeker niet makkelijk gemaakt. Het was een leuke spannende strijd zo!
Ik kijk alweer uit naar de volgende BSA, hoewel even rust van al dat geklik ook wel prettig is.
 

DeletedUser2578

Guest
Is het mss bekend wanneer het volgende bs-avontuur plaats vind? Dit i.v.m. met het mogelijk vrij houden van ruimte. Zelf dacht ik dat er om de 6 weken een avontuur is maar soms zit er ook een maand tussen? Groet, Sparkly:)
 

DeletedUser2665

Guest
Is het mss bekend wanneer het volgende bs-avontuur plaats vind? Dit i.v.m. met het mogelijk vrij houden van ruimte. Zelf dacht ik dat er om de 6 weken een avontuur is maar soms zit er ook een maand tussen? Groet, Sparkly:)

Wat zou ik graag willen dat het volgens een vast schema ging :)
 

DeletedUser2578

Guest
Wat zou ik graag willen dat het volgens een vast schema ging :)
Ja dat zou idd. fijn zijn Sanny want dan kunnen we ook rekening houden met vrije ruimte voor het avontuur.

Weet iemand toevallig wanneer het komend bs-avontuur plaats zal vinden?:rolleyes:
 

DeletedUser2578

Guest
BSA vinden plaats zodra er plek is tussen de events door. zo is het tot nu toe geweest, draait er geen event dan is er een BSA. Dat houd in dat er vermoedelijk geen BSA zal zijn deze maand, Als dit event is afgelopen is het alweer bijna halloween. en ga er vanuit dat we weer een halloween event zullen hebben.

Bedankt voor je antwoord Crazy Wizard! Nu weten we tenminste hoe het werkt en dat we dan niet op hoeven te rekenen dat er snel weer een bs-avontuur plaats gaat vinden. Dit i.v.m. ruimte vrij houden voor het bs-avontuur, wel of geen nieuwe nederzettingen bouwen.

Wss. is er dan in november een bs-avontuur.
 
Bovenaan