• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback broederschapsavonturen

DeletedUser1294

Guest
Wij doen ook niet mee. Deze opdrachten zijn niet te doen voor ons. Ik zit in hfdst 3, kan geen magisch stof maken, heb nog nooit een ork gezien en heb tot nu toe misschien 30000 goederen gemaakt. Als dit voor iedereen moet zijn haal dan dit soort opdrachten eruit
Ik ben het met je eens dat het voor de kleine spelers erg lastig is. Met heel veel moeite zou je één route op de eerste kaart kunnen doen, maar verder kom je waarschijnlijk niet.
Beter zou de betaling van goederen e.d. afhankelijk van het niveau van de speler moeten zijn, net als de zak met munten en de legers die je moet maken.
 

DeletedUser2239

Guest
Waarom met elvariaanse beschermbadge zo gigantisch veel. Moet 7 vakjes doen om 1728 troepen te krijgen.

Ik moet 11x troepen draaien x 55 minuten = 10 uur voor 1 badge. En al die tijd moet je goed opletten dat je die quest niet per ongeluk weg klikt want dan moet je opnieuw beginnen. En al die tijd kan je maar 1 andere quest afwerken. Met alle andere questst kun je wachten met voorzetten tot de productie o.i.d klaar is. Deze quest is onevenredig veel moeilijker dan de rest
 

DeletedUser3012

Guest
Ik moet 11x troepen draaien x 55 minuten = 10 uur voor 1 badge. En al die tijd moet je goed opletten dat je die quest niet per ongeluk weg klikt want dan moet je opnieuw beginnen. En al die tijd kan je maar 1 andere quest afwerken. Met alle andere questst kun je wachten met voorzetten tot de productie o.i.d klaar is. Deze quest is onevenredig veel moeilijker dan de rest

huh? dit heb ik binnen 3 uur klaar!
 
Ben er van overtuigd dat het verspringen van de opdracht iconen voor de badges bewust is gedaan, het is volkomen random wanneer hij verspringt. Want als je dan verkeerd klikt dan ben je alles kwijt en moet je opnieuw beginnen. Ook de reden voor het verspringen begrijp ik niet. Maar dan wel een aanbieding neerzetten om badges te kopen. Dat Innogames probeert wat te verdienen is niks mis mee, maar het spel daarvoor beïnvloeden wel. Bovendien is er geen rekening gehouden met kleine BS met kleinere spelers, die kunnen de gevraagde dingen nooit maken. Op deze manier gaat de lol er wel vanaf.
 

DeletedUser

Guest
Het verspringen komt, omdat het op volgorde van questnummer is gesorteerd. Het laagste questnummer komt altijd bovenaan te staan, het hoogste questnummer onderaan.
Als je de quests op nummer volgorde zet, heb je geen last meer van verspringen, behalve als je van 16 naar 1 gaat. Dit doe ik altijd even als het avontuur gestart is en probeer het zoveel mogelijk op volgorde te houden. FF puzzelen, maar het loont zich wel :)

Of je zet de biertjes (quest 1) bovenaan en roteert alleen de onderste quests. ;)
 

DeletedUser990

Guest
Ben nu met beschermbadges bezig, maar ja heb 3 wapenkamers, kan ik nu beter 1 of 2 level 1 wapenkamers er bij zetten of moet ik die eerst verhogen.

Werkplaatsen en fabrieken is lvl 1 voldoende om iets leuker te spelen en al die 1,2 dags goederen daar in te maken.
Dus hoe krijg ik vlugger 1 badge klaar.
 

DeletedUser

Guest
Ben nu met beschermbadges bezig, maar ja heb 3 wapenkamers, kan ik nu beter 1 of 2 level 1 wapenkamers er bij zetten of moet ik die eerst verhogen.

Werkplaatsen en fabrieken is lvl 1 voldoende om iets leuker te spelen en al die 1,2 dags goederen daar in te maken.
Dus hoe krijg ik vlugger 1 badge klaar.

De wapenkamers zorgen ervoor dat je meer legereenheden in 1 vakje in de kazerne etc kan plaatsen, maar hoe meer wapenkamers hoe langer de training voor 1 vakje duurt. Level 1 wapenkamers erbij zetten zal niet echt veel helpen voor het halen van de badges.

Het trainen gaat sneller als je de kazerne etc upgrade en als je Oude Wonderen hebt, maar daar heb je nu niet veel aan natuurlijk ;)

Wat je kunt doen is kijken hoeveel legereenheden je per badge nodig hebt. Dit is afhankelijk van je huidige troepenomvang (dus inclusief de optionele onderzoeken :().
Uitrekenen hoeveel eenheden je per vakje kazerne etc kan trainen, en vooral kijken naar welk trainingsgebouw de kortste trainingstijd geeft (bij mij is dat momenteel het Oefenterrein). Je hoeft per vakje niet het maximale te trainen. Dus als je een paar legereenheden tekort komt, kun je met het schuifje in je kazerne precies afmeten hoeveel je er nog nodig hebt.

De Tovenaars, Golems en treants bijv. tellen hoger mee.
Dus bijvoorbeeld bij mij: 1 Golem telt voor 6 legereenheden, 1 Tovernares telt voor 4 legereenheden. Dit kun je vinden door de troepenomvang voor die specifieke legereenheden op te zoeken in het informatie pop-upje. En dan je standaard troepenomvang delen door het aantal speciale eenheden.

Ook legereenheden die je krijgt uit Oude Wonderen of eventgebouwen tellen mee.

Hoop dat dit je een beetje helpt :)
 
De wapenkamers zorgen ervoor dat je meer legereenheden in 1 vakje in de kazerne etc kan plaatsen, maar hoe meer wapenkamers hoe langer de training voor 1 vakje duurt. Level 1 wapenkamers erbij zetten zal niet echt veel helpen voor het halen van de badges.
:)

Kleine kanttekening daarbij. Tijd wordt idd niet sneller, maar je kan wel voor een langere tijd tegelijk aanzetten als je meer wapenkamers heb. Zodat je niet om de havenklap nieuwe trainopdrachten hoeft te geven. Handig voor bv de nacht.

Kijk dus even voor hoelang je opdrachten kan geven en plaats er dan een paar wapenkamers bij. Eerste level geeft 3 lvl 2-4 ieder 1 per vakje erbij. Daarna verandert de grootte van de wp en uiteindelijk wordt het efficienter, maar het duur ook even voor je ze bijgebouwd hebt.

Bij de vorige avonturen heb ik tijdelijk een lvl 1 legers gevende wonder gebouwd. Dat werkt uiteindelijk sneller (en sommige geven ook wapenkamerbonus).
 

DeletedUser990

Guest
Heb dus inderdaad kazerne en 3 wapenkamers helemaal opgewaardeerd. Met 1 wapenkamer lvl 2 nu 5 eenheden erbij, maar doet er nu langer over. Ga kijken wat ik aan OW heb , die klaar is en dan de tijd per eenheid bekijken. Zelf kwam ik uit op zwaardacrobaat en boogschutter, maar daar heb ik nu al 23 eenheden van.
Hou jullie op de hoogte wat het wordt!
 

DeletedUser990

Guest
Nu ik heb het geheim van de sluwe paddestoel geplaatst over 4 uur begint hij dus ook van krijgertjes te maken.
Dwergenbolwerk maakt zwaardacrobaat daar heb ik er heel wat van.
Maar mijn kazerne doet er dus 48 minuten over om 1 eenheid te maken en ja de zwaardacrobaat en boogschutter hebben er 655 in een eenheid zitten en de Golem maar 109. Moet nu dus 11x zwaardacrobaat of boogschutter (11x 48 minuten) trainen om de 7038 eenheden te halen voor 1 badge. Dus het is nu aldoor de beschermbadge vasthouden en niet per ongeluk weg klikken.
 
Nu ik heb het geheim van de sluwe paddestoel geplaatst over 4 uur begint hij dus ook van krijgertjes te maken.
Dwergenbolwerk maakt zwaardacrobaat daar heb ik er heel wat van.
Maar mijn kazerne doet er dus 48 minuten over om 1 eenheid te maken en ja de zwaardacrobaat en boogschutter hebben er 655 in een eenheid zitten en de Golem maar 109. Moet nu dus 11x zwaardacrobaat of boogschutter (11x 48 minuten) trainen om de 7038 eenheden te halen voor 1 badge. Dus het is nu aldoor de beschermbadge vasthouden en niet per ongeluk weg klikken.

Nee ook golems tellen als 654, elke golem telt namelijk voor 6!!
De badge "Recruteer een machtig aantal eenheden [7038]" zou je eigenlijk moeten lezen als;
"Recruteer een machtig aantal eenheden met een totaalgewicht van: [7038]

hopelijk is het zo duidelijker.
 

DeletedUser

Guest
Nu ik heb het geheim van de sluwe paddestoel geplaatst over 4 uur begint hij dus ook van krijgertjes te maken.
Dwergenbolwerk maakt zwaardacrobaat daar heb ik er heel wat van.
Maar mijn kazerne doet er dus 48 minuten over om 1 eenheid te maken en ja de zwaardacrobaat en boogschutter hebben er 655 in een eenheid zitten en de Golem maar 109. Moet nu dus 11x zwaardacrobaat of boogschutter (11x 48 minuten) trainen om de 7038 eenheden te halen voor 1 badge. Dus het is nu aldoor de beschermbadge vasthouden en niet per ongeluk weg klikken.

Die 109 golems worden geteld als 655 legereenheden voor de badge, dus het maakt niet uit wat je traint.
Probeer anders het OW Naalden van de Storm te plaatsen, dan wordt de training in de kazerne sneller
 

DeletedUser990

Guest
@CrazyWizard , @Didi1 ;

Oke daar ga ik dan morgen eens goed over denken, dat betekent dus dat ik eigenlijk mijn hele kazerne kan trainen.
Krijg ik er ook andere krijgers bij. Tenzij het me zo wakker houdt dat ik er vannacht al naar ga liggen kijken.
De sneldheidvergroter heb ik totaal niet aan gedacht. Nog even en ik kan ook ECHT aan toernooien mee gaan doen.
Dan toch dank zij het BSA?

p.s. naalden van de storm wordt ook al gebouwd , dus morgen vliegen de beschermbadges me om de oren!
 

DeletedUser3012

Guest
Ik moet 11x troepen draaien x 55 minuten = 10 uur voor 1 badge. En al die tijd moet je goed opletten dat je die quest niet per ongeluk weg klikt want dan moet je opnieuw beginnen. En al die tijd kan je maar 1 andere quest afwerken. Met alle andere questst kun je wachten met voorzetten tot de productie o.i.d klaar is. Deze quest is onevenredig veel moeilijker dan de rest

weet je, ik moet nog wat zeggen. Dat iedereen al z'n goederen in toernooien dumpt, betekent niet dat je over zo'n quest mag zeuren. bovendien lukt het mij makkelijk, omdat ik ook een kazerne en oefenterrein heb met wapenkamers. Ik neem aan dat als die gebouwen geplaatst kunnen worden dat ze daar dan ook voor zijn. dus als je een beetje doet zoals de bedoeling van het spel is, heb je genoeg wapenkamers en een kazerne op hoog niveau

Einde discussie
 

DeletedUser990

Guest
@CrazyWizard , @Didi1 ;

Oke daar ga ik dan morgen eens goed over denken, dat betekent dus dat ik eigenlijk mijn hele kazerne kan trainen.
Krijg ik er ook andere krijgers bij. Tenzij het me zo wakker houdt dat ik er vannacht al naar ga liggen kijken.
De sneldheidvergroter heb ik totaal niet aan gedacht. Nog even en ik kan ook ECHT aan toernooien mee gaan doen.
Dan toch dank zij het BSA?

p.s. naalden van de storm wordt ook al gebouwd , dus morgen vliegen de beschermbadges me om de oren!

Heb er een nachtje over geslapen (goed) en ja mijn kazerne is het best bijgewerkt, en ik kan nu 7x 1006 krijgers trainen, en als ik dat doe train ik precies goed. dus de Golems,treants komen er ook aan. Tijd is nu iets langer maar doe er nu maar 7 uur over.
Jammer dat de tijdverminder zulke kleine tijden zijn, zou hier mooi 5 uur kunnen gebruiken als vermindering.
Maar dat is voor volgende BSA als ik ook echt meegedaan heb met de toernooien.
Doe nu ook wel mee, maar niet proberen nog een kistje extra te halen.
 
Bovenaan