• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback broederschapsavonturen

DeletedUser3554

Guest
Prijzen uit 2016 gebruikt voor dit avontuur, gedevalueerd binnen 11 uur? Iemand is overbetaald om prijzen te bedenken voor afgelopen avontuur, en vele om binnen 11 uur de wijzigingen door te voeren..
1.53 kwam pas maandag uit, discussie op de beta nog lang niet klaar????

Wie wil daarvoor betalen? Nooit gemeld buiten enig forum dat prijzen van avonturen binnen 11 uur gedevalueerd zijn, 80% minder deelname. Mocht dat ooit een dag van tevoren gemeld worden...
 
geen idee maar weet je zeker dat je je wilt uitsloven voor 30 kp 2 eenhoorns en een zonne codex?

Zoals het er naar uit ziet zal onze gilde niet meedoen. zonde van de tijd en energie. valt echt niets te halen
 

DeletedUser2578

Guest
geen idee maar weet je zeker dat je je wilt uitsloven voor 30 kp 2 eenhoorns en een zonne codex?
Zoals het er naar uit ziet zal onze gilde niet meedoen. zonde van de tijd en energie. valt echt niets te halen

Uitsloven is niet het juiste woord. Mijn BS en ik hebben gewoon plezier en zin om weer een nieuw avontuur aan te gaan, that's all! We willen ons goed voorbereiden om meer punten te halen. Wel jammer dat de prijzen tegenvallen, het is een spel en uiteindelijk gaat het toch om met elkaar plezier te hebben?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Uitsloven is niet het juiste woord. Mijn BS en ik hebben gewoon plezier en zin om weer een nieuw avontuur aan te gaan, that's all! We willen ons goed voorbereiden om meer punten te halen. Wel jammer dat de prijzen tegenvallen, het is een spel en uiteindelijk gaat het toch om met elkaar plezier te hebben?
Helemaal juist, geniet er van! Als jullie er plezier in hebben niet twijfelen.

Ikzelf vind type 3 FA wel het leukste (omdat veel questen vanzelf gaan en je geen plaats moet maken voor werkplaatsen) maar ik heb een hekel aan al dat geklik, dus ik pas de volgende liever als de prijzen echt zo magertjes zijn als ze nu op beta zijn.
 
Uitsloven is niet het juiste woord. Mijn BS en ik hebben gewoon plezier en zin om weer een nieuw avontuur aan te gaan, that's all! We willen ons goed voorbereiden om meer punten te halen. Wel jammer dat de prijzen tegenvallen, het is een spel en uiteindelijk gaat het toch om met elkaar plezier te hebben?

Top dat jullie er plezier aan beleven, dan vooral doen.
Ik heb gewoon geen zin meer in al dat geklik, wordt er getikt van;)
 

DeletedUser2578

Guest
Top dat jullie er plezier aan beleven, dan vooral doen. Ik heb gewoon geen zin meer in al dat geklik, wordt er getikt van;)

Dat geklik blijft idd. een ding, hopelijk gaat Elvenar dat in de toekomst veranderen. Als we een RSI arm van krijgen sturen we de fysiotherapiekosten wel door naar Elvenar in ruil voor diamanten :)
 
Na een aantal keren mee gedaan te hebben zijn we deze keer voor het eerst in de top 10 geëindigd..
Hebben eigenlijk maar met een halve BS mee gedaan om dat velen nieuw waren en niet mee konden doen en ook een paar wegens andere verplichtingen afwezig waren. Ondanks alles bijna alle 3 kaarten uit kunnen spelen. Alleen de groene tussen kruispunt 1 en 2 hebben we niet kunnen halen omdat we smidsbadges tekort kwamen.
Na 4 dagen lang steeds top 3 te hebben gestaan zijn we uiteindelijk toch nog 6e geworden. Een prestatie die we met het aankomende BSA niet gaan halen. Waarschijnlijk moeten daar weer goederen en relics in gedoneerd worden en orcs hebben de meesten niet.
Het volgt ook iets te snel op de vorige en de meesten hebben toch ook even een adempauze nodig om weer bij te komen.
 
Erg leuk avontuur weer. Ik was het weekend grotendeels weg en kon daardoor alleen fase 3 en de put doen, maar heel gezellig en intensief.
Voor de prijzen zou ik het niet doen, al wordt het geleidelijk aan beter. Het geklik is echt niet goed voor de handen, vooral als je veel extra wp's hebt.
Ik zat toevallig net aan het begin van Elementalen, dus had een zee van ruimte. :) Dan is het avontuur wel een stuk leuker dan als je met moeite een paar tier1's kunt plaatsen en het moet doen met de 10 wp's waar je ook verder mee speelt.

Maar om nu wéér het eigen spel uit te stellen om avontuur te gaan doen, gaat mij wat ver. De hoofdmoot van het spel is voor mij toch echt wel het vorderen in de kennisboom en de toernooien ondersteunen dat. De events als extra voor de uitdaging, als visuele traktatie en met het gokelement en het Avontuur voor de gezamenlijke inzet en overleg. Mocht de BS er wel voor willen gaan, doe ik wel mee, maar het idee om dat te doen spreekt mij niet aan.

Ik verwacht dat we misschien een beetje meedoen omdat we het niet kunnen laten... Het is een aantrekkelijk onderdeel.
 

DeletedUser2665

Guest
Is er al bekend wat de badges voor bijvoorbeeld de 1e kaart zijn? Dan kan ik in de BS ten minste een wat gefundeerder discussie voeren over wel of niet deelnemen,
 

DeletedUser3554

Guest
Jammer dat je zoveel moet klikken een week lang: normaal doe ik de herhalende opdrachten (nog meer onnodig klikken, blij met een tablet en geen 21"-scherm).... Ik mis zo ongeveer 500k voorraden doordat ik niet meer tijd had om ook nog herhalende opdrachten te doen, en dan zat ik tweedaags vol qua voorraden...

Blijf nu eens aktief dat scherm in het midden/zijkant of waar ook.... Ik klik het zelf wel weg.

NIET, OVERBODIG, ONNODIG, RSI-ARM, OVERWERKEND, BLACK-OUT, ETEN TUSSENDOOR, ENZ: scroll naar links, klik, scroll naar het midden, klik op weigeren (herhalende opdracht één keer vaker, e!ke keer???), scroll naar rechts, volgende...
Bij het ophalen, twee keer klikken? Je weet toch wat je ophaalt,bevestigd???
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ook mijn BS zal waarschijnlijk wel weer mee gaan doen met de volgende BSA, maar fanatiek zullen we niet worden. gewoon de 2e ronde uitspelen om dat schattige eenhoorntje te krijgen.
De eerste ronde een tijdbooster van 5 uur is ook een leuk prijsje voor de wat kleinere spelers. (de grote spelers wachten op tijdboosters van 48 tot 80 uur o_O )

Mocht iemand al de de badges-schema's hebben dan graag even vermelden onder een spoiler > kunnen we dinsdag alvast de 2 dagen opdrachten aanzetten.
 

DeletedUser222

Guest
Lol, van mij hoef je het niet onder een spoiler te zetten.

Zie alleen een vierkantje met een zwart kruisje en img tussen haakjes.
Er op klikken heeft ook geen resultaat
 

DeletedUser2665

Guest
42783b_af13f13f6f444f17ac945c6422866bf9~mv2.webp

42783b_3657713d343b4d7d91d31cf3e81d581c~mv2.webp
42783b_32d7932d61344f44b4123e4f43243d23~mv2.webp

42783b_a6974cc727624700b5a39823535c7981~mv2.webp
42783b_19a745479c4a45c195ffda0f5566a987~mv2.webp

42783b_d4ebc63f13284f66afa96ad50d8305d2~mv2.webp
42783b_c6a5f5082e984e8bbf9aa1c9ce11c04a~mv2.webp
42783b_ba186e7bf6f04c88a4177d6aa53decc1~mv2.webp

42783b_d5d662a9b4164b6ba599bce11508e1b6~mv2.webp
42783b_5b6d68b353d54e44a035dd4991527837~mv2.webp

Dank je wel, Vonkentrekker!
 
Vorige keer zei iemand dat in Chrome de afbeeldingen wel zichtbaar waren, hier in Firefox niet, ook niet met refresh
 

DeletedUser2665

Guest
En is er ook ergens een overzicht met de prijzen? Of zijn die te groot om op een plaatje te passen? :rolleyes:
 
Vorige keer zei iemand dat in Chrome de afbeeldingen wel zichtbaar waren, hier in Firefox niet, ook niet met refresh
Klopt.
Ik heb er deze keer even precies naar gekeken, en het probleem zit in de link. De spoiler voor de eerste kaart linkt naar
Code:
https://static.wixstatic.com/media/ .... 866bf9~mv2.webp
(met weglating van het grootste deel van de link-filenaam aan het eind). ".webp" wordt niet begrepen. Op gamersgems, is de extensie bij mij ".jpg", en die wordt wel geladen in firefox. Vervangen van de extensie zou het probleem moeten verhelpen dus.
 
Bovenaan