• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback broederschapsavonturen

DeletedUser2349

Guest
Raar dat er op de eerste kaart 2 plekken zijn waar hout gestort moeten worden en nergens zijde. :confused:
De meeste stortingen wat betreft relics en grondstoffen zijn gegroepeerd per tier, behalve waar je 3x t2 verwacht staat daar hout i.p.v. zijde.
 
Ja nou, ik zie ook niks anders

Ik kan de afbeeldingen met Safari ook niet zien helaas. Het ligt eraan dat de webp-extensie door Google is ontwikkeld en maar beperkt wordt ondersteund door andere browsers. Ik denk alleen maar Chrome, Opera en volgens mij Android op mobiel.
Maar als ik de link kopieer en het einde vervang door .jpg -wat @AlbertDeWijze ook al schreef- dan kan ik de afbeeldingen ook in Safari of Firefox bekijken.

En dan nog een on-topic opmerking; ik vind het ook wel erg snel om een week later weer aan een nieuw BSA te beginnen, maar een aantal leden van onze BS heeft al aangegeven er weer veel zin in te hebben dus als groep doen we zeker weer mee. Het zal alleen qua activiteit een tandje lager zijn dan de vorige keer.
 
Wij zijn ( met slechts 10 man) 28e geworden in vorig avonduur, dat was best behoorlijk zwaar maar te doen.
Vanavond hebben we besloten om deze aankomende op donderdag de 24e over te slaan.

Stage 1 en 2 zijn wel te doen, maar van stage 3 word ik wederom een beetje ziek, zo enorm veel spreuken badges, goederen, reliks, kennispunten badges.
Leuk avonduur voor de top 25 broederschappen met volle bak en perfecte communicatie, maar voor de middenmoot te ingrijpend.
 

DeletedUser2665

Guest
Ook wij hebben besloten niet mee te doen: te snel, te duur. We gaan eerst weer eens wat aandacht aan onze steden geven.
 
wij doen wel mee, maar weten dat we geen schijn van kans maken om bij de top 100 te eindigen dus gaan voor we voor de LOL en de kleine prijsjes en hopen dat we 2 rondes kunnen gaan vol maken.
:cool:
 

DeletedUser2609

Guest
Dit event is nu op de beta kant toch? kunnen wij dat dan volgende week op nl verwachten?
 

DeletedUser2609

Guest
Wij slaan deze ook over, wij vinden ten eerste dat een broederschapsavontuur voor iedereen te doen moet zijn.
En bij deze kun je van de kleinere spelers niet verlangen dat ze 3,5 ton voorraden van de fabrieken gaan storten!
En ten tweede word het wel erg tu nu!
 

DeletedUser2186

Guest
Wat zijn de vertalingen van de 3 bijkomende badges voor het bs avontuur dat vandaag begint? Kan iemand mij daarbij helpen aub? Dankjewel :)
 
Waarom al dat geklik, als je 5x dezelfde badge wil pakken zit je weer meer als 60x te klikken, ook blijven de opdracht iconen weer van plaats verwisselen zodat je ongemerkt weer op de verkeerde klikt. Dit is al vaker gezegd, maar blijkbaar vind Innogames het niet belangrijk. Dit gebruikers onvriendelijk. maak een menu kan je gelijk de goeie nemen. en laat de opdracht iconen stil staan.

En dan de prijzen, voor de moeite die je er voor moet doen is het natuurlijk een lachertje, die zouden wel wat beter mogen voor de motiivatie
 

DeletedUser3554

Guest
Vandaar dat er ook velen niet in een BS zitten, meedoen aan avonturen. Met dat Crash-evenement overleef ik tenminste de boselfen,nu bij de feeen, qua cultuur en bewoners. Fenix gebouw als toegift komt ook heel ver.
 
Wij doen ook niet mee. Deze opdrachten zijn niet te doen voor ons. Ik zit in hfdst 3, kan geen magisch stof maken, heb nog nooit een ork gezien en heb tot nu toe misschien 30000 goederen gemaakt. Als dit voor iedereen moet zijn haal dan dit soort opdrachten eruit
 
Waarom met elvariaanse beschermbadge zo gigantisch veel. Moet 7 vakjes doen om 1728 troepen te krijgen.
Moet overdag werken, dus kan maar 2 badges per dag maken. Niet de hele bs doet mee dus zie maar hoe je er 150 krijgt.
Welke idioot heeft zulke aantallen bedacht. Als er nu prijzen tegenover staan van minimaal 1000 bevolking vanaf hoofdstuk dwergen en zo oplopend kan ik er nog vrede mee hebben. Maar niet voor dit soort prijzen die nu gegeven worden. Dolende dwerg levert meer cultuur en bevolking op dan 10 van die eenhoorns Voor een bs met kleine spelers is dit niet te doen hooguit 1 pad en dan zijn ze daarna gelijk straatarm omdat ze geen goederen meer hebben dan. En dan steeds dat geklik. Word geloof ik al meer dan een jaar gezegd dat er wat aan gedaan word, zeker wanneer pasen en pinksteren op 1 dag valt. Ze kunnen wel roepen dat ze van elvenar het beste spel willen maken nou dan zou ik daar eens mee beginnen wat aan te doen.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan