• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback broederschapsavonturen

Hoi marja z'n tijdverminderaar als bv naalden is niet veel in het begin maar het telt flink bij elkaar op hoor.
Het begint met een fractie van een seconde, maar als jet bv 1 sec per eenheid is dan is dat bij 1006 eenheden 1006 seconden dat is bijna 17 min.
Die reductie loopt echt op tot waar je meer dan 20% meer troepen kan trainen in dezelfde tijd. en daar heb je geen level 25 voor nodig. dat gaat veel sneller.

Snel genoeg zullen je hamers de beperkende factor zijn (ps sluwe verbeterd echt enorm je productiehoeveelheid = tijd tussen logins)
 

DeletedUser

Guest
Heb er een nachtje over geslapen (goed) en ja mijn kazerne is het best bijgewerkt, en ik kan nu 7x 1006 krijgers trainen, en als ik dat doe train ik precies goed. dus de Golems,treants komen er ook aan. Tijd is nu iets langer maar doe er nu maar 7 uur over.
Jammer dat de tijdverminder zulke kleine tijden zijn, zou hier mooi 5 uur kunnen gebruiken als vermindering.
Maar dat is voor volgende BSA als ik ook echt meegedaan heb met de toernooien.
Doe nu ook wel mee, maar niet proberen nog een kistje extra te halen.

Marjan, je kunt meerdere kleine tijdsvermindering boost achter elkaar toevoegen in je kazerne. Soms telt dat toch lekker door dan.

Nog een tip: als je in een lang event (die met de gokkast), meedoet kun je ook 5-uurs tijdsvermindering boost winnen. Ik dacht bij het kleinste kistje openen.
 
Onze BS heeft de 1e ronde gekozen voor de gele/oranje route en de 2e ronde voor de blauwe route puur omdat daar geen eenheden voor getraind hoefden te worden.
We kennen onze beperkingen en weten dat we nooit hoger dan de 50ste plaats kunnen eindigen. Geen frustratie en wel plezier en een zestal kleine prijsjes.

Snel tevreden dus. :D

Veel buiten in de zon kunnen zitten :cool:
 

DeletedUser3012

Guest
word die spreuk nog geintroduceerd? of duurt dat nog even. want dan wachten ze wel een tikkie lang
 
word die spreuk nog geintroduceerd? of duurt dat nog even. want dan wachten ze wel een tikkie lang
je hebt het over de spreuk waarmee je eventgebouwen kan upgraden?
Daar is ook op beta nog geen schaduw van te ontdekken, wat normaal wil zeggen nog zeker 2 weken voor het hier is.

PS: als ik me niet vergis hadden ze iets nuttig met blauwdrukken beloofd zodra ze toernooien hadden toegevoegd, in maart 2017 (in een QA facebook) hebben ze dit nogmaals officieel beloofd en toen zeiden ze dat het snel ging komen. Dus eigenlijk wachten we er al meer dan een jaar op.
Zie op minuut 10 ofzo
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser2206

Guest
Elvenar ik zou me kapot schamen de prijzen die jullie toe bedelen aan de bsa avonturen voor mij geen bsa meer en dan op sommige routes 100k tover en elixer en edelsten te vragen Elvenar vind dit niet netjes.
 

DeletedUser2464

Guest
Ik snap niet dat er steeds zo gemopperd wordt over de beloningen. Daar gaat het helemaal niet om bij het bsa. Je probeert met je bsa zo hoog mogelijk te eindigen natuurlijk maar de meerwaarde zit in het samen ergens naar toe werken.
 
Ik snap niet dat er steeds zo gemopperd wordt over de beloningen. Daar gaat het helemaal niet om bij het bsa. Je probeert met je bsa zo hoog mogelijk te eindigen natuurlijk maar de meerwaarde zit in het samen ergens naar toe werken.
ik volg je hierin, maar door het vele geklik zien de meeste spelers het BSA niet als iets wat leuk is, maar meer iets wat lijkt op werken.
En de meeste mensen werken liever niet als je er toch niet goed betaald voor wordt. Dan maar liever een uitkering krijgen en thuis blijven :)
 

DeletedUser990

Guest
Jammer dat de chat er uit ligt, zijn net bij stage 3 en ja nu geen laatste updates.
Hoop dat het is omdat we de nieuwe spreuk krijgen!
 

DeletedUser2239

Guest
weet je, ik moet nog wat zeggen. Dat iedereen al z'n goederen in toernooien dumpt, betekent niet dat je over zo'n quest mag zeuren. bovendien lukt het mij makkelijk, omdat ik ook een kazerne en oefenterrein heb met wapenkamers. Ik neem aan dat als die gebouwen geplaatst kunnen worden dat ze daar dan ook voor zijn. dus als je een beetje doet zoals de bedoeling van het spel is, heb je genoeg wapenkamers en een kazerne op hoog niveau

Ik heb ook een kazerne en oefenterrein met wapenkamers. En een oefenterrein is leuk, maar die kan je niet tegelijk gebruiken met de kazerne. Daar ga je dus moet sneller door trainen. Fijn om te horen dat jij zo makkelijk die beschermer badges maakt. Mag ik weten hoeveel eenheden jij daarvoor moet trainen?

Einde discussie

Ja meneer
 
Mag ik weten hoeveel eenheden jij daarvoor moet trainen?
Voor die quest moet iedereen 3 keer zijn troepengrootte trainen. Dus diegene die de optionele troepengroottes hebben overgeslaan hebben het veel makkelijker dan diegene die ze allemaal gedaan hebben.

in het laatste hoofdstuk is je troepengrootte tussen 1818 en 2844. Dus in dat hoofdstuk moet je tussen 5454 en 8532 eenheden trainen. Een verschil van 3000 eenheden dus, terwijl je aan dezelfde snelheid traint en evenveel badges krijgt..... :(
 
Elvenar ik zou me kapot schamen de prijzen die jullie toe bedelen aan de bsa avonturen voor mij geen bsa meer en dan op sommige routes 100k tover en elixer en edelsten te vragen Elvenar vind dit niet netjes.
De ptijzen die je kunt verdienen, en de opdrachten die je moet doen zijn vantevoren min of meer bekend.
Voor de volgende keer, blader eerst even door de opdrachten die je moet doen, en kijk naar de prijs voor het eindpunt wat je haalbaar acht, en maak dan een beslissing of je het de moeite van het spelen van het event of avontuur waard vindt.
Niemand verplicht je om aan alles mee te doen!

Mijn BS zou met grote waarschijnlijkheid niet verder komen dan eind level 2, en dat afgezet tegen de kosten en de timing (ten opzichte van het vorige avontuur), hebben we voor het begin al besloten om deze keer over te slaan.
Ook wel fijn voor de verandering, eens werken aan het bouwen van je stad :)
 

DeletedUser990

Guest
Ik weet dat er heel wat geklaagd wordt over het klikken van de 16 opdrachten.
MAAR ik wou vanmorgen wat Orks droppen, niet alles want ben nog bezig met de kazerne etc.

Maar moet je een kijken hoeveel keer je moet klikken om bv. 30.000 Orks af te leveren. Dus eerst maxiamum gedaan en toen terug geklikt, een schuifhendel zou veel makke;lijker zijn en intressanter voor de kleinere spelers die net als ik niet meteen alles kwijt willen.

Weet niet of dat met de goederen ook zo is klik tot je 1 ons weegt?
 

DeletedUser990

Guest
Je kan ook in het vakje klikken en dan het aantal intikken met cijfertoetsen...

Maar idd dat is niet iedereen duidelijk... met te grote stortingen ten gevolg...

Heb het even uit geprobeerd, het gaat niet vlot!
Je moet eerst maximum aanklikken, zodat groene vakje van afleveren oplicht dan zorgen dat je je een bedrag in het veldje laat staan.
Met delete :duizend,honderdtal weghalen en dan eventueel nog de 10 tal en dan het juiste cijfer neerzetten en de andere weghalen.
Zo is het me gelukt 6 orks te storten!

Ach zo houden we een BSA avontuur leuk!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volgens mij kun je ook meteen een getal invullen zonder eerst "maximum" aan te klikken?

We hebben vanmiddag de derde kaart voltooid en zijn nu aan het putten. Dat gaat in elk geval veel vlotter dan de punten op de kaart. De Beschermerbadges lieten ons wel even zweten maar het is toch goed op tijd gelukt :)
 

DeletedUser990

Guest
Volgens mij kun je ook meteen een getal invullen zonder eerst "maximum" aan te klikken?

We hebben vanmiddag de derde kaart voltooid en zijn nu aan het putten. Dat gaat in elk geval veel vlotter dan de punten op de kaart. De Beschermerbadges lieten ons wel even zweten maar het is toch goed op tijd gelukt :)

Hoe krijg je dan afleveren aangeklikt. getal intikken kan ja maar afleveren reageerd niet.
 
Wij zitten in de put, met veel plezier, maar geen idee hoeveel putten we inmiddels gedaan hebben. We zouden best graag een nummering willen zien zodat je kunt zien achteraf hoeveel rondes er gedaan zijn. Leek ons een leuke toevoeging.
Er is natuurlijk wel het risico dat het daardoor nog meer verslavend wordt, maar dat nemen we graag voor lief.:D
 
Bovenaan