• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback broederschapsavonturen

DeletedUser2665

Guest
Ik denk dat niemand hier happy van wordt. Ik denk ook dat het goed zou zijn als we massaal deze ronde over slaan. Maar ik vrees dat dat laatste niet gaat gebeuren..

En zag ik ergens voorbijkomen dat de goederen, relikwieën en orks terug zijn in dat BA?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Afgelopen keren kreeg je groot event, 1 avontuur en 2 kleine events. Blijkbaar beginnen ze door hun inspiratie heen te geraken voor de kleine events... of tellen we de mobiele mee of gaat die er ook komen...
 

DeletedUser990

Guest
Met deze vorm van BSA hebben ze bij onze bs de plank finaal mis geslagen.
We hebben bijna geen extra chat nodig gehad.
Je schreef heb zoveel smidsbadges aangezet en zoveel standbeelden en 2 dagen later hoefde je je pas weer te melden.
Jammer dat ze de opmerking van de bodemloze put moeilijker te maken verkeerd begrepen hebben.
Het zijn mooie ontwerpers bij INNO maar absoluut geen gezelschapsspelletjes mensen.

De prijzen bij de tabelet is ook weer oh ja moet iets bedenken voor de prijs. "Doe 3 minuten tijdbooster". Goed!
Fantasieloos want 7x3 kan je ook ; 2x 10 en 1x1 minuut maken, dan heb je het idee dat je wat krijgt.
Geef toe het is het zelfde maar iets leuker, anders verpakt.
 

DeletedUser3012

Guest
Tja, maar dat werkt wel in ons nadeel. Want stadjes die nog kunnen groeien staan stil, waardoor het uiteindelijk nog langer gaat duren voordat we weer voldoende einde-Elementalen spelers hebben om door te gaan naar het volgende hoofdstuk.

Wordt hier niet happy van :(

Ik word daar wel happy van, want voor mij betekend dat dat er nog een kans is om naar het op dat moment laatste hoofdstuk te komen
BTW, het zou kunnen zijn dat er nog maar twee hoofdstukken bijkomen en dat ze er dan mee kappen.
En dat baseer ik op de volgende punten:
1: De fabrieken groeien naar elkaar toe. De staalfabrieken in dwergenstijl zijn bij mensen en elfen hetzelfde, net zoals de houtteeltfabrieken en de elementaalse marmerfebrieken. Bij de volgende hoofdstukken zouden dus kristalfabrieken en edelsteenfabrieken hetzelfde moeten worden, en dat betekend dat ze dan zouden kunnen stoppen
2: bij de volgende twee hoofdstukken komen de T5 & T6 goederen. Ik weet niet wat voor nieuws ze daarna gaan verzinnen, maar die goederen zijn dan klaar, dus, daar baseer ik mijn tweede punt op.

Helaas moet ik toegeven dat 14 hoofdstukken niet echt mooi klinkt, en dat 15 mooier is, en niet te vergeten dat Forge of Empires er iets van 17 heeft. Ook hebben ze nog genoeg andere gebouwen die ze hetzelfde kunnen maken, zoals werkplaatsen, woongebouwen en niet te vergeten: het stadhuis.
Maar terugkomend op waarmee ik was begonnen:
Ik hoop dat ze nog even wachten met het nieuwe hoofdstuk, zodat ik het op dat moment laatste hoofdstuk kan bereiken.

Groeten: Magicalbean
 

DeletedUser2665

Guest
Met deze vorm van BSA hebben ze bij onze bs de plank finaal mis geslagen.
We hebben bijna geen extra chat nodig gehad.
Je schreef heb zoveel smidsbadges aangezet en zoveel standbeelden en 2 dagen later hoefde je je pas weer te melden.
Jammer dat ze de opmerking van de bodemloze put moeilijker te maken verkeerd begrepen hebben.
Het zijn mooie ontwerpers bij INNO maar absoluut geen gezelschapsspelletjes mensen.

De prijzen bij de tabelet is ook weer oh ja moet iets bedenken voor de prijs. "Doe 3 minuten tijdbooster". Goed!
Fantasieloos want 7x3 kan je ook ; 2x 10 en 1x1 minuut maken, dan heb je het idee dat je wat krijgt.
Geef toe het is het zelfde maar iets leuker, anders verpakt.

Je krijgt zelfs een muisarm van het gebruiken van je prijzen ...
 

DeletedUser448

Guest
In onze bs zijn een aantal beginnende spelers ingestapt. hoewel fanatiek hebben die gewoon onvoldoende grond om tig level 1 fabriekjes te bouwen. Hun werkplaatsen op 24 uur zetten is voor hen een grote belasting omdat ze altijd hamers te kort komen. Voldoende relikwiën om al die spreuken te maken is ook een probleem.
Dus hoewel we als bs er vol voor zijn gegaan is level 3 waarschijnlijk omhaalbaar. Ik denk niet dat onze leden een volgende keer opnieuw willen meedoen.

Steeds meer van die avonturen, events en toernooien zijn alleen haalbaar als er 25 leden zijn die meerdere uren per dag op het spel kunnen en willen zitten. Je kunt zien in het forum dat er steeds meer vraag komt van broederschappen die actieve leden zoeken. Diegene die niet fanatiek genoeg zijn worden uit broederschappen geweerd. Diegene die niet ver genoeg zijn in het spel worden geweerd. Er is geen plaats voor spelers die af en toe er hard tegen aan willen gaan maar ook perioden hebben dat ze niet veel tijd hebben om te spelen. Er is geen plaats voor spelers die ziek zijn, examen moeten doen, een tuin moeten bijhouden, hobbies hebben buiten Elvenar om.

Wordt het kiezen tussen een bs met bloedfanatieke leden of een bs met alleen gelegenheidsspelers? Moet je uit alle bs-en stappen om gewoon jou spel te kunnen spelen op het momenten die jou uitkomen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser990

Guest
Bij ons in de bs is juist voor die spelers plaats.
Fanatiek toernooi willen spelen, zoek maar andere bs. evenement voor prijs zoek maar ander bs.
Wij spelen, maar real life gaat voor.
Nu is ons doel; lach niet om in de top 100 te blijven.
Zijn nu met 2e stage bezig proberen daar alle paden vol te krijgen.
Dus we stellen wel doelen, maar niet fanatiek!
Ze zijn er dus wel, BS en die voor de leut spelen, met serieus tintje.
 

DeletedUser448

Guest
Dan bedoel ik Marjan.
Ik heb soms tijd en zin om voor het toernooi en avontuur te gaan, maar soms niet. De kans dat alle andere 24 leden op hetzelfde tijdstip dat kunnen en willen is erg klein. Wil je eer van je volle inzet hebben ben je zowat genoodzaakt 25 mensen te vinden met dezelfde level van activiteit en vervolgens in tijden dat je minder speelt over te stappen naar een meer relaxte bs. Maar zo'n bs- dans (stoelendans) is niet echt bevordelijk voor de diepgang van de contacten die je opdoet in het spel.
Het zou mooi zijn dat actievere en minder actieve spelers echt in een bs kunnen blijven zonder dat dit ten koste gaat van de actievere leden.
 

DeletedUser990

Guest
Dan bedoel ik Marjan.
Ik heb soms tijd en zin om voor het toernooi en avontuur te gaan, maar soms niet. De kans dat alle andere 24 leden op hetzelfde tijdstip dat kunnen en willen is erg klein. Wil je eer van je volle inzet hebben ben je zowat genoodzaakt 25 mensen te vinden met dezelfde level van activiteit en vervolgens in tijden dat je minder speelt over te stappen naar een meer relaxte bs. Maar zo'n bs- dans (stoelendans) is niet echt bevordelijk voor de diepgang van de contacten die je opdoet in het spel.
Het zou mooi zijn dat actievere en minder actieve spelers echt in een bs kunnen blijven zonder dat dit ten koste gaat van de actievere leden.

Heb er ook wel moeite mee gehad, waren we blauw aan het vol maken dropten ze goederen in groen.
Oke nu probeer ik het een beetje te sturen maar lukt het niet nou ja, jammer dan.
Stel ik doel weer bij.
 

DeletedUser3554

Guest
Ach 3 t1-combinaties ophalen kost ongeveer een minuut of 7 en hoe groter het scherm, des te langer het duurt.
Laat dat scherm nu eens open, ik klik het zelf wel weg.
 

DeletedUser2080

Guest
Met een put die dus niet eens meer werkt bij de eerst staande BS vind ik dit op zn zachtst gezegd een Zeer Slecht Gedoe.
en dan druk ik mij Zeer Zachtjes uit.

Zorg eens een keer dat zaken werken INNO. Jullie verdienen vanaf heden echt geen ene stuiver meer aan me.
 
Bovenaan