• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback broederschapsavonturen

DeletedUser2114

Guest
Veel goederenspreuken maken in de academie en proberen zoveel mogelijk uit het toernooi te halen. En de avond dat het toernooi eindigt iedereen met een toverstokbadge open. Als je ver genoeg bent gekomen in toernooi krijg je er een goederenspreuk uit.
 

DeletedUser447

Guest
ja indd. ik denk dat ik de volgende keer ook ag vragen dat ieders zijn academie volledig aan zet op goederen spreuken

en toernooien deed ik ook maar ik kreeg merendeels alleen het betoverde handje
en met bh doen krijg je soms met het kistje openen ook een spreuk.
dus mischien anders aanpakken de volgende keer
 

DeletedUser990

Guest
Zelf heb ik de academi nu op kunnen waarderen naar de 4e kamer, maar voor de 5e waardoor per relekwie maar 2 uur tijd voor spreuk is, kost 750 diamanten , dan moet ik nog zeker 4 nieuwe hoofdstukken uitspelen!
Maar inderdaad voor degene die dus fanatiek met toernooien meedoen die hebben een winkans.
Wij proberen de 2e stage binnen te halen of dat gaat lukken?
 
Zelf heb ik de academi nu op kunnen waarderen naar de 4e kamer, maar voor de 5e waardoor per relekwie maar 2 uur tijd voor spreuk is, kost 750 diamanten , dan moet ik nog zeker 4 nieuwe hoofdstukken uitspelen!
Maar inderdaad voor degene die dus fanatiek met toernooien meedoen die hebben een winkans.
Wij proberen de 2e stage binnen te halen of dat gaat lukken?

2 uur per spreuk klopt volgens mij niet , ik heb alle 5 vrij en voor de magische productie heb ik nog steeds 8 u nodig voor deze klaar is , en voor de betoverende geschenk en betoverende voorraden nog 4 u nodig.

ik heb ook op de wiki pagina gaan kijken en die geeft indd 2 u per spreuk.
daar kan ik toch niet volgen .

zal morgen er eens werk van maken en support aanschrijven , zij kunnen dan voor wat meer duidellijkheid zorgen.
 

DeletedUser2665

Guest
2 uur per spreuk klopt volgens mij niet , ik heb alle 5 vrij en voor de magische productie heb ik nog steeds 8 u nodig voor deze klaar is , en voor de betoverende geschenk en betoverende voorraden nog 4 u nodig.

ik heb ook op de wiki pagina gaan kijken en die geeft indd 2 u per spreuk.
daar kan ik toch niet volgen .

zal morgen er eens werk van maken en support aanschrijven , zij kunnen dan voor wat meer duidellijkheid zorgen.

Is het niet 2 uur per benodigd relikwie? Ten minste, dat staat mij zo bij.
 

DeletedUser2114

Guest
2 uur per spreuk klopt volgens mij niet , ik heb alle 5 vrij en voor de magische productie heb ik nog steeds 8 u nodig voor deze klaar is , en voor de betoverende geschenk en betoverende voorraden nog 4 u nodig.

ik heb ook op de wiki pagina gaan kijken en die geeft indd 2 u per spreuk.
daar kan ik toch niet volgen .

zal morgen er eens werk van maken en support aanschrijven , zij kunnen dan voor wat meer duidellijkheid zorgen.
Het is inderdaad, zoals de academie zelf ook aangeeft, 2 uur per relikwie op level 5. Dus een spreuk die 2 reliks kost(betoverde voorraden en betoverd geschenk) duurt dan 4 uur, eentje die 3 reliks(inspirerende meditaie) kost duurt dan 6 uur en eentje die 4 reliks(magische productie) kost 8 uur.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wij zijn er nu al doorheen en hebben alle punten gedaan zonder dia's zover ik weet en er zijn nog 3 dagen te gaan. Op elke kaart 1 route moet dus zeker goed te doen zijn zonder dia's te gebruiken.

;) zonder diamanten, maar wat kost zo'n magisch woongebouw dan?

wij hebben ook de eerste 2 kaarten alle routes gedaan, zijn nu bezig met 3e kaart die wordt wel lastig, maar we halen de eindstreep wel.

is gewoon ook leuk om te doen
 

DeletedUser2665

Guest
Maakt het hebben van een magisch woongebouw iets uit bij het voltooien van een kaart van een BSA? Ik vermoed dat @stan2002 bedoelt dat ze geen diamanten hebben gebruikt om routepunten te voltooien?

Overigens vind ik het wel een pluspunt dat je nu ook in je stad kan zien hoeveel badges je hebt, dat je niet meer telkens naar de avonturenkaart hoeft te switchen daarvoor :)

Zo he, dat zie ik dus nu pas :) Heb ik ook gemist dat we de voorraad van de hele BS kunnen zien? :)
 

DeletedUser1796

Guest
Zo he, dat zie ik dus nu pas :) Heb ik ook gemist dat we de voorraad van de hele BS kunnen zien? :)
nee we kunnen niet de voorraden zien van je hele bs, maar je kan wel sneller je eigen voorraden zien.
hoef je niet meer eerst voor na het avontuur scherm te gaan
 

DeletedUser

Guest
LOL ...BOHICA (bend over here it comes again)

Volgend BSA begint op de beta op 17 mei, dat zou voor ons dus wel eens 24 mei kunnen worden :eek:
 

DeletedUser

Guest
Hoeven we ook niks te slopen :) kan alles blijven staan ;)

Tja, maar dat werkt wel in ons nadeel. Want stadjes die nog kunnen groeien staan stil, waardoor het uiteindelijk nog langer gaat duren voordat we weer voldoende einde-Elementalen spelers hebben om door te gaan naar het volgende hoofdstuk.

Wordt hier niet happy van :(
 
Bovenaan