• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback broederschapsavonturen

@zuidlimburger

als er staat nog 23 uur dan is dat 23 volledige uren en een x aantal minuten. Deze BSA stopt om 22.59 uur.

Ik meen me te herinneren dat tijdens de zomertijd periode alles 1 uur later begint en eindigt maar dat weet ik niet zeker.
 

DeletedUser2578

Guest
Helemaal aan het eind van het avontuur dus nadat je de 3de kaart hebt gehaald is er een zogenaamde "put" waar je de mogelijkheid krijgt om je overgebleven badges in te leveren, maar het zou fijn zijn als er ook voor de spelers die niet de "put" halen en nog veel badges over hebben om deze in een soort vergaarbak in te kunnen leveren om een beloning voor te krijgen. Dan is iedereen alsnog tevreden dat ook de verrichte moeite en kosten (kopen van diamanten) wordt beloond. Is dit ook een idee voor de volgende keer Innogames?

Beste Innogames en Elvenaren - team willen jullie aub antwoord op mijn vraag en voorstel geven? Graag wil ik weten wat jullie van mijn voorstel (idee) vinden. Alvast bedankt!
 

DeletedUser1592

Guest
Beste Innogames en Elvenaren - team willen jullie aub antwoord op mijn vraag en voorstel geven? Graag wil ik weten wat jullie van mijn voorstel (idee) vinden. Alvast bedankt!
Lionell heeft je al een keer duidelijk aangegeven dat een idee altijd welkom is. Wij als team gaan niet aangeven of we het een goed idee vinden, aangezien dit dan verwachtingen schept. Je kunt je idee goed uitwerken en dan hier plaatsen, zodat het ter stemming kan worden gebracht. Dit is echter nog geen garantie dat je idee ook zal worden opgepakt door Innogames, aangezien er wereldwijd veel ideeen worden geplaatst. Maar proberen kan natuurlijk nooit kwaad! Nee heb je en ja kun je krijgen :)
 

DeletedUser2578

Guest
Lionell heeft je al een keer duidelijk aangegeven dat een idee altijd welkom is. Wij als team gaan niet aangeven of we het een goed idee vinden, aangezien dit dan verwachtingen schept. Je kunt je idee goed uitwerken en dan hier plaatsen, zodat het ter stemming kan worden gebracht. Dit is echter nog geen garantie dat je idee ook zal worden opgepakt door Innogames, aangezien er wereldwijd veel ideeen worden geplaatst. Maar proberen kan natuurlijk nooit kwaad! Nee heb je en ja kun je krijgen :)

Beste Beldroth, bedankt voor je antwoord! Lionell had mij niet op deze voorstel antwoord gegeven (maar dit terzijde). Ik snap dat jullie wereldwijd suggesties en ideeën binnen krijgen, en niet meteen iets kunnen toezeggen. Echter een antwoord geven kan geen kwaad. Bedenk wel dat alle mooie/goede ideeën die jullie via het Forum van spelers binnen krijgen allemaal gratis is waardoor Innogames weer een beter spel van wordt en het verdienmodel omhoog gaat. Dan vraag je ook nog eens om het idee/voorstel uitgebreid voor jullie uit te werken. Ik denk dat deze taak bij Innogames ligt en niet bij mij. Mijn ideeën / voorstellen zijn gratis en echt niet ingewikkeld of moeilijk te begrijpen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wij hebben deze bsa ronde 1 en ronde 2 steeds 2 paden gedaan maar dan wel de paden zonder orks, simpelweg dat er maar een paar spelers zijn die orks hebben en voor hun die aantallen te hoog zijn. Ging redelijk snel en donderdag al bij ronde 3 aangekomen. Dan begin je met ronde 3 en wilden we eigenlijk nog steeds 2 paden volgen terwijl ik iedereen al gewaarschuwd had dat die ongelooflijk zwaar zou worden. Je botst werkelijk tegen een muur van aantallen op die werkelijk nergens op slaan. Wp badges en Tier badges zijn het probleem niet. Maar even 300K goederen per soort inleveren is wel een hele hoop vooral als je het spel speelt met maar 8 á 9 echt actieve leden. Niet ieder heeft zomaar even 40K van elk soort op voorraad. Dan komt er nog even bij als je voor 2 paden gaat 150 wonderbadges 150 troepenbadges en 125 muntenbadges (welke malloot heeft dit bedacht)
Uiteindelijk besloten toch maar voor het groene pad te gaan en tussendoor naar blauw te switchen. Scheelde 100 troepenbadges en de wonderbadges en muntenbadges hoefden ook niet gedaan te worden. Goederen waren even tricky maar eenmaal gehaald vlogen we daarna in anderhalf uur er doorheen.
Wat enorm scheelt is een goede voorbereiding en waar ik in mijn bs constant op gehamerd heb. Ieder die ruimte over had en ook nog eens bevolking heeft die plekken vol gezet met wp en T1 en 2 dagen voor het toernooi begon de lange opdrachten gemaakt. Nadeel is dat je van tevoren niet al wat van die troepenbadges kan maken omdat je ook niet weet hoeveel eenheden je moet maken omdat het per hoofdstuk verschilt. En bovendien de 1 doet er 14 uur over terwijl ik max 6 uur bezig ben afhankelijk van hoeveel wapenkamers je hebt en welk level je zit.
Ander nadeel is het eindeloze geklik van die badges. Ben weet niet hoe lang bezig geweest om 20 standbeelden te verzilveren + de rest wat ik klaar had staan. De halve bs moet komende week naar de fysio vanwege een klikvinger.
Toernooi is goed te doen als je 1 pad elke ronde volgt. Wil je alle ronden 2 paden volgen word de laatste ronde behoorlijk lastig en net wel of net niet te doen. Alle paden elke ronde is niet te doen tenzij je diamanten er tegen aangooit.
Bovendien de aantallen van die nieuwe badges zijn in ronde 3 simpelweg te hoog en voor veel bssen niet haalbaar.
Door slim te spelen en te switchen van pad hebben we het gehaald ook mede door maar 1 pad te doen in de laatste ronde.
En velen zijn blij met de behaalde prijzen omdat wij nog niet bij de grote spelers horen en kunnen wij die prijzen wel waarderen.

Verder stel ik voor om met het toernooi de optie om opdrachten die je met diamantjes kan kopen uit te schakelen om het voor iedereen even eerlijk te laten verlopen. Niet elke bs is in staat dat spelers diamanten kunnen kopen omdat ze ook nog graag willen leven of de huur willen betalen. Als ik kijk naar de top 10 zijn er zeker meer dan de helft die er diamanten tegenaan gegooid hebben al kan ik dat nooit bewijzen. En als je die niet koopt krijg je eigenlijk nooit de kans om de top 10 te halen.
 
@SparklyElf : kan best zijn, maar als iedereen dat van hun eigen voorstellen denkt, en je krijgt er wereldwijd tientallen binnen, begin er dan maar eens aan...
en echt niet iedereen denkt er hetzelfde over.
 

DeletedUser1427

Guest
Beste Beldroth, bedankt voor je antwoord! Lionell had mij niet op deze voorstel antwoord gegeven (maar dit terzijde). Ik snap dat jullie wereldwijd suggesties en ideeën binnen krijgen, en niet meteen iets kunnen toezeggen. Echter een antwoord geven kan geen kwaad. Bedenk wel dat alle mooie/goede ideeën die jullie via het Forum van spelers binnen krijgen allemaal gratis is waardoor Innogames weer een beter spel van wordt en het verdienmodel omhoog gaat. Dan vraag je ook nog eens om het idee/voorstel uitgebreid voor jullie uit te werken. Ik denk dat deze taak bij Innogames ligt en niet bij mij. Mijn ideeën en voorstellen zijn gratis en echt niet ingewikkeld of moeilijk te begrijpen.

Het is een advies die gegeven wordt om je idee uit te werken zodat het idee uiteraard sneller kan worden opgepakt, een idee dat goed is uitgewerkt en wat veel aanzien heeft door de spelers kan in dit geval een beter beeld geven hoe gewild een idee is. Het is aan jou of jij hier iets mee wilt doen, in ieder geval wordt jouw post met dit idee meegenomen als feedback.
 

DeletedUser1294

Guest
Beste Beldroth, bedankt voor je antwoord! Lionell had mij niet op deze voorstel antwoord gegeven (maar dit terzijde). Ik snap dat jullie wereldwijd suggesties en ideeën binnen krijgen, en niet meteen iets kunnen toezeggen. Echter een antwoord geven kan geen kwaad. Bedenk wel dat alle mooie/goede ideeën die jullie via het Forum van spelers binnen krijgen allemaal gratis is waardoor Innogames weer een beter spel van wordt en het verdienmodel omhoog gaat. Dan vraag je ook nog eens om het idee/voorstel uitgebreid voor jullie uit te werken. Ik denk dat deze taak bij Innogames ligt en niet bij mij. Mijn ideeën en voorstellen zijn gratis en echt niet ingewikkeld of moeilijk te begrijpen.
Zoals Belrdoth en Lionell hebben aangegeven, horen suggesties en ideeën op de plaats "suggesties en ideeën". Daar kan je een uitgewerkt idee of voorstel plaatsen en kunnen anderen erop reageren. Bij voldoende steun, kan er dan besloten worden om erover te stemmen en kan jouw idee dus de makers van het spel bereiken. Logisch dat niet op elke uitspraak een reactie komt en dat niet alles wat op het forum wordt geschreven de makers bereikt.
Dit topic is een feedback: Wat vond je goed of niet, wat vond je leuk of wat zou je anders willen zien.
Een serieus voorstel of idee tot verandering van het spel, hoort thuis op het desbetreffende onderdeel van het forum.

NB
Dat de moderators geen uitspraken doen over voorstellen, lijkt mij juist heel professioneel.
 

DeletedUser2578

Guest
Het is een advies die gegeven wordt om je idee uit te werken zodat het idee uiteraard sneller kan worden opgepakt, een idee dat goed is uitgewerkt en wat veel aanzien heeft door de spelers kan in dit geval een beter beeld geven hoe gewild een idee is. Het is aan jou of jij hier iets mee wilt doen, in ieder geval wordt jouw post met dit idee meegenomen als feedback.

Beste Lionell, bedankt voor je antwoord en ook fijn dat mijn post mee wordt genomen als feedback!:) Een idee/voorstel uitgebreid in een plan uitwerken kost tijd. Innogames heeft deskundig betaalde krachten die een voorstel/idee in mum van tijd kunnen uitwerken. Ik wil best wel voor Innogames een heel plan van het idee uitwerken maar dan is het wel zo fair dat Innogames de tijd die ik er aan besteed betaald. Innogames krijgt gratis en voor niets gouden ideeën/voorstellen van spelers dan mag daar ook iets tegenover staan. Maar goed dit is mijn mening. Ik hoop dat Innogames tegen kritiek kan en out of the box kan denken want met zoveel goede gouden ideeën die jullie (wereldwijd) binnen krijgen kan voor iedereen Elvenar en het broederschapsspel leuker van worden! Succes!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1592

Guest
k wil best wel voor Innogames een heel plan van het idee uitwerken maar dan is het wel zo fair dat Innogames de tijd die ik er aan besteed betaald. Innogames krijgt gratis en voor niets gouden ideeën/voorstellen van spelers dan mag daar ook iets tegenover staan.

Nou wat let je om bij Innogames zelf naar een betaalde baan te solliciteren ;) Voor ideeen van het kaliber goud, zilver of brons wordt niet betaald. En zoals ik al eerder aangaf is de kans dat je idee wordt meegenomen klein, maar het proberen waard. Maar goed laten we weer teruggaan naar waar dit topic voor bedoelt is. Feedback over het avontuur :)
 
Wij hebben bij de laatste voor het aqua pad gekozen :D
Dwz: we zijn met groen begonnen en geëindigd met blauw. Dat was het meest haalbaar in ons geval.

Inmiddels hebben we ook tal van andere punten vol weten te krijgen tot onze verrassing, door de geweldige inzet van veel van onze actieve leden.
Ik denk dat het idd erg lastig is als maar 9 á 10 serieus meedoen. Ik ben dan ook heel blij met onze actieve broederschap.
We kijken nog even wat we verder kunnen brouwen. Maar het is toch weer een goed avontuur.
En idd: het tekort aan toverstaffen is grotendeels opgeheven door de latere rondes van het toernooi.
 
Ohhh ok, was het al begonnen ? o_O Hé verdikkie zijn we onze eerste plek kwijt :oops: we waren er nog niet klaar voor :)

Proficiat met jullie eerst plek. Heel verdient, jullie gingen als een speer op de eerste dagen.
Nationaal record zou ik het niet noemen aangezien NL wereld wel meer dan 1 land bevat, maar kom.
Ik vind wel niet dat je dit avontuur met de vorige kan vergelijken. Veel checkpoints hadden andere puntenverdeling maar het was ook een dag korter. Dus jullie record is misschien wel veel verpletterend dan het record van avontuur 1. Of juist minder, vind het moeilijk te vergelijken.

Alvast proficiat
Opnieuw proficiat, een welverdiende score. Ik ben ook blij te zien dat je er zo blij mee bent.


Dit gezegd zijnde, ik vond dit een heel leuk avontuur. met minimale effort kon je toch al veel bereiken. Vele van de benodigde badges kreeg je gewoon zonder iets extra te moeten bouwen of afbreken. Dit vond ik super.
Zo mogen er echt meer zijn.
Maar zolang we zo veel moeten klikken (zoals ook feedback was bij avontuur 1 was) blijven we het avontuur een beetje negeren en spelen we het minimaal.
 
idd @mikula om 23:00 uur is het afgelopen. En ik denk niet dat er verder nog iets zal veranderen in de top 3, dus bij deze gaan de felicitaties alvast naar
.Restart.

Bekijk bijlage 3096

Veel plezier met de wisselbeker :)
Dankjewel Vonkentrekker voor de felicitaties ;) Een spelonderdeel als deze wordt door onze leden als zeer welkom ervaren. Het is bij ons normaliter redelijk rustig, maar een broederschapsavontuur brengt ons echt samen.. hmm, klinkt lekker klef, maar kan het toch wel zo noemen :)
 

DeletedUser990

Guest
Wij hebben dus de 30 minuten tijdwinst binnen, maar het heeft me veel meer dan 30 minuten met zweet in de handen en pijnlijke pols gekost om alles goed binnen te halen. De juiste mannetjes bij de juiste goederen etc.
Heb in broederschap al aangegeven dat dit niet meer haalbaar voor mij is.
Jammer chat was iets levendiger, maar merkte ook meer fustratie omdat de quests niet in de juiste stop waren gegooid!
Maar hoop dat volgende weer leuker wordt, ja inderdaad makkelijker, met de put als oefenpunt voor de fanatiekelingen.
 
Als toernooien nu ook eens geschikt worden gemaakt om te spelen op mobiel ipad en tablet dan doen er ook meer spelers mee.
Bij heel veel andere spellen kan het wel behalve hier bij Elvenar. Zo jaag je over een tijdje heel wat spelers weg naar een ander spel waar het wel kan.
Bij ons in de bs spelen er een paar alleen maar ipad of mobiel omdat ze geen laptop of pc hebben. Die wilden wel aan het toernooi meedoen maar hadden die mogelijkheid dus niet. Uit frustratie zijn een aantal spelers uit onze bs vertrokken en nu dus bs loos omdat ze zich zo graag willen inzetten voor toernooien maar dus niet kunnen.
Ondanks dat deze spelers niet hebben kunnen meedoen hebben we met iets van 10 leden toch nog de 25e plek weten te bereiken.
Met meer spelers hadden we misschien in de top 10 kunnen eindigen.
Wel moet er wat beter over nagedacht worden bij sommige opdrachten over de aantallen. 150 van die wonderbadges in ronde 3 ineens is wel wat behoorlijk veel. Als je niet of nauwelijks aan het wekelijks toernooi meedoet kan je daarvan maar 2 per dag maken. Misschien de volgende keer voor zo'n badge 5 kp doen ipv 10. Vind het idee voor die wonderbadges wel heel leuk bedacht omdat iedereen nu meer aandacht schenkt aan zijn OW. Ook over de troepenbadges had wel wat beter nagedacht kunnen worden. Sommigen deden er 8 tot wel 10 uur over om zo'n badge te verdienen.
En die orks is leuk bedacht maar 75% van alle spelers in dit spel zit niet in de orks + het feit dat het lang duurt om ze te produceren.
De orks hebben wij dus ook niet gedaan omdat er maar 2 spelers van ons in orks zitten. En de aantallen daarvan zijn gigantisch veel.
En kan er voor de badges geen menubalkje gemaakt worden. Je klikt je helemaal scheel. En een optie zou kunnen zijn om meerdere badges tegelijk te kunnen verzilveren. 20 kettingen verzilveren ben je bijna een uur mee bezig met al dat geklik. En dan moet je nog geluk hebben dat die niet hapert en een restart moet doen.
Ondanks alles blijf ik en ook de meeste leden dit toch 1 van de mooiste toernooien vinden om te spelen.
We zijn dus ook uitermate tevreden over de gewonnen prijzen wat schijnbaar niet door iedereen gewaardeerd word hier op het forum.
Nu even bijkomen van het bsa en op naar het paasevent.

Yogi69
bs friends forever
 
Bovenaan