• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

<doorgegeven> Broederschaps avontuur opdrachten anders aanbieden

Broederschaps avontuur opdrachten anders aanbieden

  • Ja, ik ben voor dit idee

    Stemmen: 35 97,2%
  • Nee, ik ben tegen dit idee

    Stemmen: 1 2,8%

  • Totaal aantal stemmers
    36
  • Enquête gesloten .
Tijdens het BS avontuur kan je door een veelheid aan opdrachten, voorwerpen verzamelen. In de praktijk blijkt dat je vaak kort achter elkaar een aantal gelijksoortige voorwerpen kan verwerven. bijvoorbeeld, bij burenhulpkan ik tijdens een rondje hulp wel 6-7 geldzakken verwerven. Omdat de (15) opdrachten sequentieel voorbij komen is het ieder keer opzoeken van dezelfde opdracht een RSI klusje geworden.

Zou het mogelijk zijn bij een volgend BS avontuur, als avontuur opdrachten vrijkomen een keuze venster te tonen waarin alle 15 voorwerpen en korte beschrijving getoond worden, zodat je in een enkele handeling de gewenste opdracht kunt selecteren. Het moet natuurlijk wel zo blijven dat er maar max. twee opdrachten tegelijk kunnen openstaan.

met vriendelijke groet

Peter Lorsheijd
 
Er is nog al voorgesteld om er een (dropdown of ander) keuze-menu van te maken. Er was denk ik nog geen apart topic, en anders wordt het wel samengevoegd :)
+1
 

DeletedUser3236

Guest
+1

maar...
Ik zie eerlijk gezegd niet in waarom ze niet allemaal tegelijk open kunnen staan. Volgens mij zijn er geen dubbele.

Geef de badges ook gewoon automatisch. Ook geen geklik op voltooid enzo. Je krijgt gewoon de badge als je aan de opdracht hebt voldaan.

Veel minder gedoe, geen kans meer op mis klikken, en kost het niet meer uren per dag om mee te doen.

Iedereen doet dan automatisch ook mee, en kan je ook via de app badges scoren.
 

DeletedUser990

Guest
Daar ben ik helemaal voor!
Gewoon aanklikken het wordt een badge.
Heb er al zoveel verspeeld omdat ik wel 2e doorgeklikt had, maar de 3e even vergeten en daar gaat weer 3x9 uur foetsie!
 

DeletedUser2114

Guest
Een +1 wordt volgens mij niet als bespreking gezien door de mods, dus als we er een poll over willen moet er wat uitgebreider gereageerd worden ;)
Voor mij is het ook een +1, om dezelfde reden als Pjotr60 noemt; je hebt soms meerdere keren een opdracht klaarstaan, bijvoorbeeld een 5 elegante standbeelden, om die dan allemaal op te halen moet je tussendoor 75 opdrachten wegklikken. Dan zou een schemaatje met de 16 opdrachten waaruit je degene kunt selecteren die je nodig hebt, veel beter zijn :)
 
Helemaal mee eens. Dit zou veel eenvoudiger moeten.
Had voor de start over 2 accounts iets van 60 opdrachten klaar staan. Kom je thuis van je werk kan je na het douchen en eten nog even tot 1 uur in de nacht alles verzilveren + alles klaar zetten voor de volgende dag. En de volgende dag heb je dus weer hetzelfde.
Komt daarbij dat ik het bsa ook nog eens leidde ik maar 4 uur slaap per nacht had. Door al dat oeverloze geklik en tussendoor ook nog de chat in de gaten houden.
 

DeletedUser2139

Guest
Hier ben ik het helemaal mee eens! Ik vond afgelopen BS-avontuur erg leuk om te doen, maar inderdaad het doorklikken van de badges vraagt soms behoorlijk veel tijd. Als je dan speciaal 's morgens tussendoor online komt op pc voor het event, terwijl je anders op de app onderweg je fabrieken zou instellen, zou een dropdown-menu heel wat tijd schelen!

(Sowieso zou ik er een grote voorstander van worden dat de opdrachten/badges ook te verdienen zijn op de app. Dat je dan alleen op PC in de kaart zou kunnen dumpen, zou me veel minder storen)
 

DeletedUser3381

Guest
+1

Het huidige systeem is inderdaad erg omslachtig. Per slot van rekening kost het je als nieuwe speler maar beperkt tijd voor je door hebt dat het systeem zo werkt en ben je nu constant op zoek naar de juiste opdrachten achter elkaar. Ik denk wel dat voorkomen moet worden dat je bij wijze van spreken aan 10 batches tegelijk kan werken (want dan wordt het weer te makkelijk), dus een drop-down menu en max 2 openstaande opdrachten lijkt me een prima plan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan