• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback broederschapsavonturen

Na mijn eerste "evaluatie" halverwege het BSA is er eigenlijk niet heel veel veranderd, behalve dan dat we boven verwachting de hele kaart (dwz de oranje, blauwe en groene routes) voor het 3e kistje uitgespeeld kregen zonder problemen. Achteraf gezien hadden we wellicht ook bij het 1e of 2e kistje meer routepunten moeten meenemen. Maar op dat moment dachten we dat we misschien in tijdsnood zouden komen voor de laatste kaart. Dat bleek dus onterecht. We hebben nog ruim een dag kunnen putten. Een tijdje in de top 3 gestaan en tenslotte heel tevreden op de 4e plaats geeïndigd.
In totaal hebben er tijdens het hele BSA 22 van de 25 leden uit verschillende hoofdstukken iets bijgedragen, niemand heeft hoeven klagen dat ze te weinig goederen of reli's overhielden of er teveel tijd in moesten steken (maar ik snap ook dat jongere BS-en met meer spelers in het pre-Ork hoofdstuk daar anders in staan natuurlijk).
Alleen dat eeuwige vervelende klikken door alle opdrachten ... ik weet dat "er aan gewerkt wordt" en er zijn zoveel prima ideeën door spelers gelanceerd zowel hier als op Beta als op anderstalige forums, dus ik hoop van harte dat het nu ook eens echt prioriteit krijgt bij de ontwerpers voordat ze hetvolgende BSA live laten gaan.
 

DeletedUser

Guest
Ik zou het wel eens prettig vinden als zo'n BSA gewoon 's ochtends vroeg begint. Dat wachten :mad::mad::mad:
Ik had totaal geen idee dat het vandaag zou beginnen, iemand benaderde mij wel dat er verteld werd rond 10 mei, maar er was niets te vinden waar dit in bevestigd werd.:cool:

Nu kreeg ik vanmorgen 'n melding dat de BS toernooi vandaag zou starten,:eek: erg lastig hoor zo en inderdaad zou het fijn zijn als toernooien gewoon op 'n vasttijdstip starten, zodat we allemaal weten waar we aan toe zijn.;)
 

DeletedUser1570

Guest
Laat ons even de Inno-ontwerper die verantwoordelijk is voor de duizenden klikken die wij weer gaan maken een fantastische week wensen. Heel veel plezier en veel fijne verkneukeling, dit is jouw week!
 

DeletedUser448

Guest
Laat ons even de Inno-ontwerper die verantwoordelijk is voor de duizenden klikken die wij weer gaan maken een fantastische week wensen. Heel veel plezier en veel fijne verkneukeling, dit is jouw week!
en de rekening voor fysiotherapie sturen:p
images
 

DeletedUser990

Guest
De opdrachten zouden toch random gegeven worden voor het BS.
Ik zelf ben bezig met de Bakkerij opdracht 3 dus. Deze laat ik dus aldoor staan.
Dan is de volgorde :8,1,9,11,5,12,4,6,2,13,10,7. Deze volgorde komt bij mij dus aldoor al 5x zo terug.
Volgens mij is dit niet random maar gewoon gehusseld vastgezet.
Kinderachtig, want zet het dan op de juiste volgorde vast.
 
De opdrachten zouden toch random gegeven worden voor het BS.
Ik zelf ben bezig met de Bakkerij opdracht 3 dus. Deze laat ik dus aldoor staan.
Dan is de volgorde :8,1,9,11,5,12,4,6,2,13,10,7. Deze volgorde komt bij mij dus aldoor al 5x zo terug.
Volgens mij is dit niet random maar gewoon gehusseld vastgezet.
Kinderachtig, want zet het dan op de juiste volgorde vast.
ooh het duurde even voor ik snapte waarover je het hier had.
De volgorde was in het begin 1 2 3 4 5 6 ....12 13, maar omdat je er 2 tegelijk kunt hebben, stuur je dat zelf in de war. bv heb je 9 en 10 open staan, je cancelled 10, doet 11 -> je hebt nu 9 en 12, en dus niet meer op volgorde, ga zo door met 1 van de 2 skippen, en dan plots de andere, en na een tijdje staan die allemaal door elkaar.
Het is zeker niet random, na 12 keer een quest skippen heb je exact dezelfde quest terug
 

DeletedUser990

Guest
ooh het duurde even voor ik snapte waarover je het hier had.
De volgorde was in het begin 1 2 3 4 5 6 ....12 13, maar omdat je er 2 tegelijk kunt hebben, stuur je dat zelf in de war. bv heb je 9 en 10 open staan, je cancelled 10, doet 11 -> je hebt nu 9 en 12, en dus niet meer op volgorde, ga zo door met 1 van de 2 skippen, en dan plots de andere, en na een tijdje staan die allemaal door elkaar.
Het is zeker niet random, na 12 keer een quest skippen heb je exact dezelfde quest terug

De volgorde was echt niet 1,2,3, enz. want de start questen waren bij mij 4 en 6. Ja na 12 keer skippen heb je dezelfde quest weer terug, maar die 12 keer is bij mij dus de volgorde 8,1,9,etc. elke keer weer dezelfde quests achter elkaar.nu weet ik oke quest 13 dan nog 10 en dan de luxe flacons.
Want in feite ben ik dus met 4 questen tegelijk bezig, 5x smids, 3x toverstok, 4x luxe flacon en 1x diamanten ketting.
Bleek net weer dat ze in dezelfde volgorde langs komen.
Als ik ze zelf door elkaar had gegooid, dan zouden ze nu niet meer op volgorde staan.
 

DeletedUser990

Guest
Even een vraag! moet je de hele wegen uitspelen om 3x de prijs te krijgen of volstaat bij laatste kruispunt dan 3x wegen vol te spelen.
Iemand die het ZEKER weet?
 

DeletedUser990

Guest
elk pad gaat naar de finishvlag, als de finishvlag bereikt is kan je je prijs innen en naar het volgende level.

dus het blauwe, groene of oranje pad volstaat om de prijzen binnen te halen.

Als je halverwege het pad bent kan je de prijzen niet innen.

Natuurlijk kan je haverwege prijs niet innen!
Het gaat erom 1 pad volledig en de andere 2 halverwege bij laatste kruispunt ook naar finishvlag of moeten die ook van begin af volgemaakt.
We willen inderdaad naar finishvlag!!!
 

DeletedUser

Guest
Natuurlijk kan je haverwege prijs niet innen!
Het gaat erom 1 pad volledig en de andere 2 halverwege bij laatste kruispunt ook naar finishvlag of moeten die ook van begin af volgemaakt.
We willen inderdaad naar finishvlag!!!

@marjan de 1e Zodra je een pad volledig vol hebt, kun je de Finishvlag aanklikken en de prijzen binnenhalen. Het maakt dan niet meer uit hoe ver of op welke manier je de andere paden hebt gevuld.

De Rondeprijzen van de Finishvlag kun je maar 1x krijgen. Dus ook als je alle 3 de paden volledig vult, krijg je toch maar 1x de prijs.
 

DeletedUser990

Guest
@marjan de 1e Zodra je een pad volledig vol hebt, kun je de Finishvlag aanklikken en de prijzen binnenhalen. Het maakt dan niet meer uit hoe ver of op welke manier je de andere paden hebt gevuld.

De Rondeprijzen van de Finishvlag kun je maar 1x krijgen. Dus ook als je alle 3 de paden volledig vult, krijg je toch maar 1x de prijs.

Bedankt omdat er nu 3 prijzen stonden dachten (wij) ik dat je dus alle 3 de paden moest doen. Ga ons meteen door klikken naar 2e ronde!
 

DeletedUser3554

Guest
Die volgorde: 8-1-11 enz. is niet random, zeker niet als je elk uur 27 flakons op kan halen: 200% versneller bonus voor mij de eerste dag voor iets van 14/15 uur, zo rond 21 uur. Waarom zou ik dan geen 40 werkplaatsen slopen voor t1-fabrieken?
Net uit de dwergen en 200% versnellers voor 15 uur,? Iedereen gelijk, dus nu die bonus? Een van de redenen dat we nu rond de 5e plaats staan

Begin feeën: begin geavanceerde verkenners gaf mij 200 diamanten in het begin en het einde, niet iedereen.

50 wp had ik, nu 31 combinaties.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Die volgorde: 8-1-11 enz. is niet random, zeker niet als je elk uur 27 flakons op kan halen: 200% versneller bonus voor mij de eerste dag voor iets van 14/15 uur, zo rond 21 uur. Waarom zou ik dan geen 40 werkplaatsen slopen voor t1-fabrieken?
Net uit de dwergen en 200% versnellers voor 15 uur,? Iedereen gelijk, dus nu die bonus? Een van de redenen dat we nu rond de 5e plaats staan

Begin feeën: begin geavanceerde verkenners gaf mij 200 diamanten in het begin en het einde, niet iedereen.

yup pure competitievervalsing zijn die bonussen.
Het is heel knap dat ze een BSA zo goed kunnen verpesten door dit soort rare dingen.
Geld ook voor toernooi. ineens zijn er dus spelers met een giga hoeveelheid bonussen, en dan nog het ergste het werkt enkel in de browser versie, dus een speler die op zijn mobiel speelt of de fabrieken reset krijgt incl bonus nog niets.
 
Bovenaan