• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback broederschapsavonturen

Ik bedoel niet om de prijs uit een kistje te krijgen, maar de prijzen van het eindklassement. Geldt daar ook voor dat je ergens op een van de routes of de Eindeloze Put moet hebben bijgedragen?
jah ik weet wat je bedoelt, maar ik vond het antwoord niet meteen op beta :) maar als je in aanmerking gekomen bent voor een reward van een van de kistjes, dan zeker ook voor de eindprijs.
Maar persoonlijk denk ik dat iedereen de prijs krijgt, ook al heb je helemaal niks gedaan, al weet ik dat niet zeker en ik ben het niet van plan om te testen :).
 

DeletedUser990

Guest
Waar erger ik me aan bij het BSAvontuur!
Ik erger me aan de omschrijving van de opdrachten(aanbiedingen) staat nergens in de omschrijving wat je precies moet maken ja terugkerende aanbieding 10! Bijv. hebben ze het over een borstbeeld staat op lijstje standbeeld!
Dan moet ik me suf klikken om 4x armband te kunnen innen en dan hopen dat niet ipv 1x marmer1x staal er 2x marmer aangeklikt of 2x staal. Met armband is dat jammer maar een ramp bij standbeeld!

Verder kan je maar 2 opdrachten open hebben staan en zoals nu met beschermbadges, troepen sparen heb je er nog maar 1 die je wisselen kan. Probeer dan niet om ook gelijk een geldzak te sparen.
 
Broedrschapsavontuur bijna ten einde, maar nog vele badges over.... Hoe wordt Die inspanning tenslotte beloond?
Ik heb nog over: 1 Dwerg, 1 Treant, 1 Timmer; 1 Luxe; 17 Gouden; 3 Diamant; 3 Elegant; 3 Heks en 1 Wonder. Het is jammer dat ze aan het eind van het spel geen 'Vergaarbak' hebben waar je daardoor b.v. nog een aantal kennispunten kan ontvangen of zoiets. Groet. LeafErik (Frans)
 

DeletedUser2578

Guest
Is het mogelijk om voor de volgende keer een systeem te ontwerpen dat de speler een keuze kan maken aan welke badge die tegelijkertijd kan werken en innen? Nu moet je wachten om twee badges te innen en dan constant doorklikken o_O
 

DeletedUser1427

Guest
Is het mogelijk om voor de volgende keer een systeem te ontwerpen dat de speler een keuze kan maken aan welke badge die tegelijkertijd kan werken en innen? Nu moet je wachten om twee badges te innen en dan constant doorklikken o_O

Dit is een idee dat uitgewerkt kan worden in de suggestie en ideeën forum, wel zal dit een toevoeging zijn met een nieuw spelonderdeel hoe deze opdrachten met als beloning de avonturenitems worden gepresenteerd dan. Er is op dit moment een idee al gepresenteerd (te bereiken via deze link) , wellicht kan jij jouw mening of idee hierbij uiten. Mocht het idee voldoende animo hebben door de spelers zal er een poll volgen voor dat idee waar spelers op kunnen stemmen. Bij genoeg stemmen kan het idee worden doorgegeven.
 

DeletedUser2578

Guest
Dit is een idee dat uitgewerkt kan worden in de suggestie en ideeën forum, wel zal dit een toevoeging zijn met een nieuw spelonderdeel hoe deze opdrachten met als beloning de avonturenitems worden gepresenteerd dan. Er is op dit moment een idee al gepresenteerd (te bereiken via deze link) , wellicht kan jij jouw mening of idee hierbij uiten. Mocht het idee voldoende animo hebben door de spelers zal er een poll volgen voor dat idee waar spelers op kunnen stemmen. Bij genoeg stemmen kan het idee worden doorgegeven.

Fijn dat jullie hier aandacht aan geven! Alleen snap ik niet waarom er elke keer bij een goed en efficiënt idee voor het spel en spelers steeds gestemd moet worden, dat neemt alleen maar tijd in beslag.
 

DeletedUser2578

Guest
Broedrschapsavontuur bijna ten einde, maar nog vele badges over.... Hoe wordt Die inspanning tenslotte beloond?
Ik heb nog over: 1 Dwerg, 1 Treant, 1 Timmer; 1 Luxe; 17 Gouden; 3 Diamant; 3 Elegant; 3 Heks en 1 Wonder. Het is jammer dat ze aan het eind van het spel geen 'Vergaarbak' hebben waar je daardoor b.v. nog een aantal kennispunten kan ontvangen of zoiets. Groet. LeafErik (Frans)

Helemaal aan het eind van het avontuur dus nadat je de 3de kaart hebt gehaald is er een zogenaamde "put" waar je de mogelijkheid krijgt om je overgebleven badges in te leveren, maar het zou fijn zijn als er ook voor de spelers die niet de "put" halen en nog veel badges over hebben om deze in een soort vergaarbak in te kunnen leveren om een beloning voor te krijgen. Dan is iedereen alsnog tevreden dat ook de verrichte moeite en kosten (kopen van diamanten) wordt beloond. Is dit ook een idee voor de volgende keer Innogames?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1427

Guest
Fijn dat jullie hier aan aandacht aan geven! Alleen snap ik niet waarom er elke keer bij een goed en efficiënt idee voor het spel en spelers steeds gestemd moet worden, dat neemt alleen maar tijd in beslag.

Als een idee een redelijke animo en bespreking heeft bereikt en een poll (stemming) zal volgen daaruit kunnen wij kijken of het betreffende idee ook gewenst is onder de spelers. Hieruit kan gepeild worden of een idee toch zeker gewenst is, dit ook om als statistiek mee te geven als een idee wordt doorgegeven aan de ontwikkelaars.
 

DeletedUser2578

Guest
Als een idee een redelijke animo en bespreking heeft bereikt en een poll (stemming) zal volgen daaruit kunnen wij kijken of het betreffende idee ook gewenst is onder de spelers. Hieruit kan gepeild worden of een idee toch zeker gewenst is, dit ook om als statistiek mee te geven als een idee wordt doorgegeven aan de ontwikkelaars.

Ok, ik begrijp dat je idd. bij een hele grote verandering de peiling van spelers wil weten, maar bij kleinigheden kost het alleen maar tijd. Anyway als dit de werkwijze is zoals je het beschrijft dan kijk ik uit naar een poll.
 

DeletedUser1427

Guest
FF vraagje: dacht dat je bij kruispunten kon kiezen welke kant je uit ging. Nu lukt dat helaas niet of is dat een fout?

@Cryptocat , zodra één route kleur is belopen en jouw broederschap komt bij een kruispunt, dan kan je inderdaad van routekleur veranderen, dit vereist wel om de daarbij gelegen kruispunt vrij te spelen. Je kunt dus overstappen van kruispunt naar kruispunt om van routekleur te veranderen.
 
@Cryptocat , zodra één route kleur is belopen en jouw broederschap komt bij een kruispunt, dan kan je inderdaad van routekleur veranderen, dit vereist wel om de daarbij gelegen kruispunt vrij te spelen. Je kunt dus overstappen van kruispunt naar kruispunt om van routekleur te veranderen.
drie kruispunten zijn vrij, maar kan niet van de linker naar blauw, alleen naar geel. Vlgs mij was dat eerst niet zo.

Opdracht verprutst door het verspringen daarvan. Bye bye legers....2+ dag verpest
 
Laatst bewerkt:
drie kruispunten zijn vrij, maar kan niet van de linker naar blauw, alleen naar geel. Vlgs mij was dat eerst niet zo.

Opdracht verprutst door het verspringen daarvan. Bye bye legers....2+ dag verpest

Als je op zo'n 3punt komt, kan je de aangrenzende 3 punt ook afwerken. Zo is het altijd al geweest. Dus enkel als je de 3punt van het middenste punt doen kan je naar de 2 andere overspringen. Als je 3 punt van oranje of groene pad doet, kan je enkel naar het blauwe overspringen.
Persoonlijk vind ik die 3punten een beetje verwarrend, ik had liever gehad dat een 3 punt een punt is waar 3 paden samen komen, en ja na dat punt dus weer moet kiezen welk pad je kiest. maar ingewikkeld kan dus ook :)
 

DeletedUser2531

Guest
Onze BS is gisteravond gestopt met spelen. Dit is omdat wij binnen onze bs maar 7 actieve spelers hebben en hier zitten ook nog eens beginners bij, voor ons is het dus onmogelijk om het event af te krijgen. We hebben in de eerste kist 2 routes gelopen (blauw en groen), bij de 2 kist 1 route (blauw) en bij de 3e kist gingen we voor schut. De blauwe en de groene route waren heel erg zwaar om te doen. Geel/oranje lopen wij zowiezo niet aangezien dit heel erg veel voorraad vraagt en wij dit dus niet hebben. Maar wij dachten dat groen wel moest lukken. Blauw lukte niet aangezien wij met te weinig mensen zijn en we die mutsen/toverstokken/drankjes niet voor elkaar konden krijgen zonder diamanten. Dus algemeen besloten dan maar groen. De bottelnek bij ons waren de Elvarianen, onze troepen moesten keihard trainen en we gingen het bij lange na niet halen. ik heb bv maar 146 per poppetje en 5 plekjes vrij en moest 2300 troepen maken, dat is dus 5 x 10 uur voor een elvariaan... ik wil graag ook slapen.... bij mn andere account 266 per poppetje en 3500 troepen trainen per elvariaan. daar dus ook 3 x 8 uur per elvariaan... niet fijn om te doen en als je maar met 7 personen bent waarvan er maar 1 echt groot is in zn kazerne maar die persoon veel werkt dus weinig online is, dan wordt het dus onmogelijk... Wij balen dus enorm (er is zelfs behoorlijk wat geld uitgegeven aan diamanten) dat we de derde kist gewoon niet gaan halen. 150 elvarianen in 4 dagen is niet te doen als je klein bent. Onze klacht is dan ook dat de aantallen wel erg groot zijn voor een kleine broederschap vooral de zakken met munten en de elvarianen zijn langdurig... Daarnaast is het ook niet handig dat er maar 2 opdrachten open kunnen staan terwijl er veel opdrachten langer dan 1 dag duren en het dan handig zou zijn dat je meerdere grote kan laten lopen en 1 voor de kleinere dingen.

kortom is ons voorstel:
gooi 5 opdrachten (schermpjes links op het scherm) en maak de taken kleiner, dus geen 25 of 50 elvarianen per keer, maar 10 ofzo... ook de magische productie moet echt naar beneden, anders zijn de mutsen/stokken/dranken niet te doen, sommige magische productie's duren 26 uur.

namens happy neighbours
bedankt en wij hopen dat er iets aan gedaan gaat worden.
 
Ook onze BS heeft moeite gehad met opdracht 15 = het trainen van de eenheden voor een Elvariaanse beschermers badge. We hebben de 1e ronde alle drie routes gelopen en de 2e route ook alle drie routes (beide keren niet alles afgemaakt ivm. Orks en 2 daagse standbeelden). We eindigen ergens in de middenmoot en dat is precies wat we in gedachten hadden. :cool:
We zijn tevreden, MAAR de beloning van 1 boostertje van 30 minuten is wel erg zuinig.:mad:
Volgende keer gaan we weer voor twee rondes, TENZIJ de derde ronde een beetje in verhouding met de eerste twee rondes word opgezet. Laat INNO de bodemloze put maar extra-super-moeilijk maken voor de top-tien-ofzo Broederschappen, en laat de anderen gewoon leuk spelen ( :eek:maar niet al te makkelijk <> het moet wel een uitdaging zijn :eek:)
 
Bovenaan