Beste Elvenar- spelers en Elvenar- team,
Dit is 'n aanvulling n.a.v het antwoord van Lionell waarin hij aangeeft met 'n idee te komen voor 'n nieuwe arbeidershut.
Ik kan het verhaal lang maken, maar denk niet dat dit nodig is n.a.v wat ik hier gelezen hebt. We hebben allemaal 'n mening hoe de arbeidershut er evt. zou kunnen aanzien om verbetering te krijgen bij het "zien" van de hut.
Hieronder 'n leuk voorbeeld hoe ik het zou zien waarbij de arbeidershut zowel voor mens al Elf te gebruiken is.
Als voorbeeld ook 'n afbeelding van mijn stad waarin je de arbeidershut ziet staan.
Graag jullie mening, c.q aanvulling n.a.v mijn idee, is dit 'n leuke arbeidershut die jullie graag zouden zien in jullie stad..???
Bekijk bijlage 2951 Bekijk bijlage 2952
n eindeloze zoektocht heb naar die arbeidershut..?
Dramatisch gewoon, want sommige betrouwbare spelers wil ik graag het juiste handje geven.
Cultuur is totaal geen probleem, maar die arbeidershut is toch echt 'n drama als ik die moet zoeken tussen al die cultuurobjecten etc.
Is er geen
oplossing om die arbeidershut voor mens en elf gelijk te maken en in 'n
opvallende kleur te maken..?
Er zit veel blauw in het spel en nu is de hut bij de elf rood, die met wat moeite nog is te vinden, maar als je die hut bij de mens moet zoek dan heb ik echt 'n probleem. Soms blijft hij 'n tijdje op zijn plek staan en weet ik wel, maar als er geschoven moet worden gaat ook die hut op 'n andere plek en hoe vaak de spelers ook hun best doen om hem in zicht te houden, dit lukt niet altijd, dus kan er geen aanpassing gemaakt worden....misschien 'n vlag erboven....
dat is 'n geintje natuurlijk, maar ben benieuwd of er meer spelers zijn die zich even 'n slag in de ronde zoeken om die hut te vinden.
Brand maar los met jullie ideeën of.......