• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

<doorgegeven> Arbeidershut voor mens en elf gelijk in opvallende kleur!

Arbeidershut voor mens en elf gelijk in opvallende kleur!

  • Ja, ik ben voor dit idee

    Stemmen: 74 85,1%
  • Nee, ik ben tegen dit idee

    Stemmen: 13 14,9%

  • Totaal aantal stemmers
    87
  • Enquête gesloten .

DeletedUser

Guest
@ Lussie, dank je wel, zo had ik het even niet begrepen, maar deze nu duidelijk, sorry Elune:)

Dan even het volgende, het nu niet de bedoeling de discussie wederom opgang te brengen want dat stuk hebben we uitgebreid hier staan.

Het gaat erom ga je wel of niet akkoord voor verandering van de arbeidershut!
Hoe deze er uiteindelijk gaat uitzien zal toch de mensen achter de schermen gaan bepalen.

Wat als voorbeeld staat, is puur 'n voorbeeld!!!

Dus graag morgen v.a 14:00 uur je stem voor of tegen uitbrengen, op die manier komen we verder dan waar we tot nu toe zijn gekomen.

Dank je wel ;)
 

DeletedUser

Guest
Geen opties bij de stemming dan, met voorkeuren? :D
Als we alles weer gaan over kauwen wat er in jaar 2017 is geopperd, dan komen we geen stap verder toch....dus wat het gaat worden uiteindelijk is aan de mannen achter de schermen. Het is al mooi dat we nu 'n stemming hebben gekregen om verandering van de arbeidershut mogelijk door te kunnen duwen.

Dat is toch waar het hier om gaat, duidelijkheid in het veld :p
 

DeletedUser2349

Guest
Het was ook niet mijn bedoeling om een nieuwe discussie te starten of weer op gang te brengen.

... Maar als ze bij Innogames van plan zijn om de (nieuwe) manier van burenhulp geven hetzelfde te gaan maken zoals dat op de mobiele app al gebeurd, dan zullen ze die arbeidershut niet meer gaan aanpassen als de "oude manier" van burenhulp geven gaat verdwijnen. Toen dit topic werd gestart was er nog weinig bekend over de mobiele app en een andere manier van het geven van burenhulp. M.a.w. ik ben bang dat deze stemming voor niets gehouden gaat worden i.v.m. al geplande wijzigingen.

Burenhulp geef ik overigens allang niet meer op de oude manier (alleen totdat ik 3 schatkistjes binnen heb), omdat de mobiele app (m.b.v. BlueStacks op de PC) meer voordelen biedt: sneller en nooit meer hoeven zoeken.
 

DeletedUser990

Guest
Ik ga wel stemmen, vond het een goed idee, mischien komt die verandering er dan nog vlugger door!
Als we niet stemmen kunnen ze denken Oh het ligt ze niet zo aan het hart eerst maar ....... verbeteren of zoiets.
 

DeletedUser1570

Guest
BlueStacks werkt fantastisch! Nog een heel groot DANKJEWEL aan degene die dat hier vertelde!! (Ik weet niet meer wie er mee kwam) :):)
 
Beste Elvenar- spelers en Elvenar- team,

Dit is 'n aanvulling n.a.v het antwoord van Lionell waarin hij aangeeft met 'n idee te komen voor 'n nieuwe arbeidershut.


Ik kan het verhaal lang maken, maar denk niet dat dit nodig is n.a.v wat ik hier gelezen hebt. We hebben allemaal 'n mening hoe de arbeidershut er evt. zou kunnen aanzien om verbetering te krijgen bij het "zien" van de hut.

Hieronder 'n leuk voorbeeld hoe ik het zou zien waarbij de arbeidershut zowel voor mens al Elf te gebruiken is.

Als voorbeeld ook 'n afbeelding van mijn stad waarin je de arbeidershut ziet staan.

Graag jullie mening, c.q aanvulling n.a.v mijn idee, is dit 'n leuke arbeidershut die jullie graag zouden zien in jullie stad..??? ;)Bekijk bijlage 2951 Bekijk bijlage 2952

_________________________________________________________________
EERSTE BERICHT:

Beste Elvenar- spelers en Elvenar- team,

Ik denk niet dat ik de enige ben in dit spel, maar hoe vaak ik niet 'n eindeloze zoektocht heb naar die arbeidershut..? :mad:
Dramatisch gewoon, want sommige betrouwbare spelers wil ik graag het juiste handje geven.

Cultuur is totaal geen probleem, maar die arbeidershut is toch echt 'n drama als ik die moet zoeken tussen al die cultuurobjecten etc.
Is er geen oplossing om die arbeidershut voor mens en elf gelijk te maken en in 'n opvallende kleur te maken..?

Er zit veel blauw in het spel en nu is de hut bij de elf rood, die met wat moeite nog is te vinden, maar als je die hut bij de mens moet zoek dan heb ik echt 'n probleem. Soms blijft hij 'n tijdje op zijn plek staan en weet ik wel, maar als er geschoven moet worden gaat ook die hut op 'n andere plek en hoe vaak de spelers ook hun best doen om hem in zicht te houden, dit lukt niet altijd, dus kan er geen aanpassing gemaakt worden....misschien 'n vlag erboven....:D dat is 'n geintje natuurlijk, maar ben benieuwd of er meer spelers zijn die zich even 'n slag in de ronde zoeken om die hut te vinden.

Brand maar los met jullie ideeën of.......;)
is inderdaad vaak lastig te vinden dus ik vind het wel een goed idee
 

DeletedUser222

Guest
Ik geef eerlijk toe dat ik hierover een beetje twijfelde. Ik ben dezelfde mening als @Elune toegedaan en twijfelde aan het nut van deze stemming.
De reactie van @marjan de 1e vond ik echter erg sterk en heb daarom voor gestemd
 
Ik heb nee gestemd. Het idee is goed, hoewel ik wel zou willen dat de arbeidershut tussen mens en elf blijven verschillen, maar met de introductie van de app ben ik van mening dat de ontwikkelingen het idee hebben ingehaald. Ik zou dan liever zien dat de burenhulp zoals op de app wordt geintroduceerd in de browser versie. Dan maakt het niet uit hoe de arbeidershut er uit ziet want je hoeft hem dan niet meer te zoeken. Kun je bh op de arbeidshut gegeven dan is die optie beschikbaar en anders niet. Ik zou dus liever zien dat de tijd die het zal gaan kosten om dit idee te realiseren wordt besteed aan een ander idee om burenhulp op de arbeidershut makkelijker te maken. Vandaar mijn nee.
 

DeletedUser2151

Guest
goed idee, mss een idee om, net als bij je profielportret, een keuze te kunnen maken?kunnen de tegen-stemmers het oude plaatje gebruiken ;-)
 

DeletedUser

Guest
Ik ga wel stemmen, vond het een goed idee, mischien komt die verandering er dan nog vlugger door!
Als we niet stemmen kunnen ze denken Oh het ligt ze niet zo aan het hart eerst maar ....... verbeteren of zoiets.
Helemaal mee eens Marjan, vaak roepen we allemaal wat, er volgt 'n discussie waar best goede ideeën worden geopperd, maar helaas wordt er weinig mee gedaan en het onderwerp wordt ondergesneeuwd.

Ik hoop echt van harte dat we het gaan redden met deze stemming en er 'n ander gebouw gaat komen want nu na 2 1/2 jaar spelen zijn de spelers die hier over klaagde niet mer op één hand te tellen.

Beste spelers, al gebruik je die makkelijke app, denk ook even aan je medespelers die niet die app gebruiken maar wel de juiste hulp willen geven, met dit oude gebouw gaat toch vaak mis met alle frustraties van dien.

Dus breng je stem uit, stem voor dit idee
;)
Stem "ja" op vernieuwing van de arbeidershut!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser990

Guest
Mooi onderschrift, maar zet er even bij dat het om de arbeidershut gaat!
Gelukkig weet ik wat je bedoelt, maar nieuwe forumleden ?
Probeer ze bij mij in de BS ook meer naar het Forum te halen, maar het is wel makkelijk, horen het wel van Marjan tenzij....!
 

DeletedUser

Guest
Mooi onderschrift, maar zet er even bij dat het om de arbeidershut gaat!
Gelukkig weet ik wat je bedoelt, maar nieuwe forumleden ?
Probeer ze bij mij in de BS ook meer naar het Forum te halen, maar het is wel makkelijk, horen het wel van Marjan tenzij....!
Bijgewerkt :D;)
 
Beste spelers, al gebruik je die makkelijke app, denk ook even aan je medespelers die niet die app gebruiken maar wel de juiste hulp willen geven, met dit oude gebouw gaat toch vaak mis met alle frustraties van dien.

Dus breng je stem uit, stem voor dit idee
;)
Stem "ja" op vernieuwing van de arbeidershut!

Dan nog ben ik tegen het idee. Ik zie veel meer in een oplossing om de manier waarop de burenhulp gegeven in de browser versie te veranderen omdat de huidige manier heel traag is en ook al passen ze de arbeidshut het blijft dan waarschijnlijk nog zoeken wordt tenzij ze de arbeidershut net zo groot maken als je stadhuis en dat vind ik geen gezicht. Als de app versie van burenhulp wordt geintroduceerd op de browserversie, hoeft de arbeidershut ook niet aangepast te worden. Ga je voor dat idee, dan vang je twee vliegen in een klap: buren hulp geven wordt sneller en makkelijker en geen gezoek meer.

En zolang het niet aangepast wordt, wil je hulp op de arbeidershut, zet hem dan gewoon bij je stadshuis, dan hoeft een buur niet te zoeken. Je komt als bezoekende buur namelijk altijd binnen bij het stadhuis. Doet je dat niet en krijg je daardoor niet de hulp die je wilt, niet klagen dan,eigen schuld. Je mag je buren best een beetje helpen als je zo graag bepaalde hulp wilt.

Dus nee, ik wil niet dat er ontwikkelruimte gaat naar dit idee. Vandaar mijn stem nee. Er liggen betere ideeen om dit probleem aan te pakken.
 
Bovenaan