• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

<doorgegeven> Arbeidershut voor mens en elf gelijk in opvallende kleur!

Arbeidershut voor mens en elf gelijk in opvallende kleur!

  • Ja, ik ben voor dit idee

    Stemmen: 74 85,1%
  • Nee, ik ben tegen dit idee

    Stemmen: 13 14,9%

  • Totaal aantal stemmers
    87
  • Enquête gesloten .

DeletedUser1592

Guest
Heb je in mijn bericht gelezen dat ik aangeef dat het is goedgekeurd..????
Nee, dus vragen in hoeverre dit voorstel vordert mag zeker wel, zo blijven we toch weer even op de hoogte. ;)
Ik zal hier een beetje opheldering over geven. Als een idee is doorgegeven betekend dit dat het idee daadwerkelijk bij de developement afdeling ligt. Echter hebben we te maken met heel veel meer landen, waarvan ook leden ideeen inbrengen. Het is voor developement dus (vooralsnog) ondoenlijk om van elk idee te melden wat de status is. Wil niet zeggen dat het idee naar de prullenbak is of wordt verwezen. Het enige wat we hierover kunnen zeggen is, om de releasenotes in de gaten te blijven houden. Misschien zit je idee er snel tussen of misschien kan dit nog een hele tijd duren. Een en ander hangt van ontzettend veel aspecten af, die wij ook niet weten. Het heeft zeker zin om met goede ideeen te blijven komen. Als het idee voldoet aan alle criteria die we hiervoor hebben opgesteld wordt het idee doorgegeven. Alleen blijft het motto "geduld is een schone zaak" hierbij wel overeind.
 

DeletedUser2114

Guest
Uhhh...o_O hoe lang is geduld 'n schone zaak..????

Moet nu toch wel wat worden toch...????;)
Dat een idee doorgegeven is, betekent niet dat het ook uitgevoerd wordt. Ze hebben daar bij Inno van zoveel landen ideeën liggen, dat kunnen ze nooit allemaal uitvoeren.
 

DeletedUser2578

Guest
arbeidershut voor mens en elf gelijk te maken en in 'n opvallende kleur te maken..?
Ben er nog steeds voor want ik merk dat het nog steeds van toepassing is; was net 10 minuten bezig met zoeken om mijn arbeidershut te vinden tussen de zoveel klein en grote gebouwen. Hopelijk zal dit idee op een dag worden opgepakt! even een herinnering aan Elvenar om er naar te kijken...:)
 

DeletedUser2578

Guest
met de nieuwe manier van bh geven is dit toch echt overbodig geworden vind ik
Klopt dat de nieuwe manier van burenhulp geven een groot verschil maakt maar soms ben je je eigen arbeidershut tussen alle gebouwen in je stad kwijt. Een wapperdende vlag boven de arbeidershut of een opvallend kleur zou toch nog handig zijn :)
 
Ik zou niet willen dat mens en elf arbeidershut hetzelfde wordt, want vanaf hoofdstuk met gastras, zie ik daaraan of ik met een elf of mens te maken heb.
Zit wel wat in... alhoewel ik nooit begrepen heb waarom dat belangrijk is... en je kunt het natuurlijk ook makkelijk aan het stadhuis zien?! :rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
Tip: je zou je stad in architect kunnen bekijken, dan heb je hem gelijk! :)
Zoals Architect momenteel werkt is de kans dat je ook vlug aan die 10 minuten komt hoor :(
Openen en refresh voor laatste view van je stad duuuuuuuuurt toch een tijdje, als de refresh al werkt (of is dit enkel bij mij ?)
 
Bovenaan