Dat van een straal naar boven die uitgaat als je er geen hulp meer op kan geven is het beste van wat ik tot nu toe heb gehoord hier!Zoals eerder voorgesteld, maak er een soort magiërsToren van: een heel hoog spits gebouw. Desnoods kan je er nog een pinkerlichtje opzetten zodat de overvliegende draken niet tegen vliegen. (of als dat te modern is, je kan er ook zo'n straal opzetten die naar het oneindige gaat zoals bij lord of the rings In Minas Morgul)
Optioneel kan je dan misschien zorgen dat je het lichtje/straal kan aan of uit zetten, om aan te duiden dat je daar graag buff wil. (en het lichtje gaat dan automatisch uit als hij vol is)
Nog een optie is: als je bv cultuur buff wil en je plaatst spreuk op het cultuurgebouw dat je wil, dan gaat dat cultuurgebouw snel gebuffed worden. Als je optioneel op alle gebouwen die een buff kunnen krijgen zo'n spreukachtig effect kan plaatsen die de speler kan aan/uitzetten. Dat zou enorm schelen.
Het effect van zo'n buff kan je namelijk zien voordat de stad geladen is, dus kan je veel sneller buffen op het juiste gebouw.
Uiteraard sta ik helemaal achter jou mening, de kleur, m.n. die van de elven, valt absoluut heel slecht op, je hebt de roze, groen en blauwe, en die laatste 2 vallen al helemaal niet op tussen die nieuwe gebouwen. In het begin is er in het spel nog verschil tussen mens en elf, maar uiteindelijk valt alles samen en heeft iedereen gelijke gebouwen op kleine uitzonderingen na dan, en met al die hoge gebouwen zoals GrazyWizard al aangaf, is de verouderde arbeidershut niet te vinden.Alle nieuwere gebouwen zijn groot en hoog. de arbeidershutten zijn laag.
Ze vallen dus simpelweg weg achter de "grote" gebouwen.
Wordt gewoon tijd voor een renovatie van het burenhulp systeem algemeen. denk niet dat het kleurtje echt iets gaat uitmaken.
Hoeveel stemmen zijn er nodig om de vernieuwing van de arbeidershut door te laten gaan?
Minimaal 20 stemmers voor en voor het totaal moet 80% voor zijn.
Ze geven geen opties, je wordt netjes aan het handje gehouden
En hoezo trouwens optie, je kan dan op 5 minuten vanop de wereldkaart iedereen bedienen, ga jij dan nog in elk stadje je tijd gaan verdoen?
Dat hebben ze duidelijk niet begrepen, zie de onderzoeksboom. En stadjes bezoeken kan je altijd nog, ook om op Oude Wonderen te helpen bijvoorbeeld (en runes bijeen te sprokkelen).Meer opties trekt meer spelers aan; sommige spelers vinden het juist leuk om een stad te bezoeken om te zien hoe het eruit ziet.
En stadjes bezoeken kan je altijd nog, ook om op Oude Wonderen te helpen bijvoorbeeld (en runes bijeen te sprokkelen).
Ik heb uiteraard JA gestemd.Dat hebben ze duidelijk niet begrepen, zie de onderzoeksboom. En stadjes bezoeken kan je altijd nog, ook om op Oude Wonderen te helpen bijvoorbeeld (en runes bijeen te sprokkelen).
Aiki je bent erg flauw bezig moet ik zeggen, je hebt je mening gegeven en die respecteer ik maar zoals je nu bezig bent, is dit enorm kinderachtig!!!
De burenhulp versie van de App werkt dus niet goed.want de app versie kent die betere burenhulp al.