• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

<doorgegeven> Arbeidershut voor mens en elf gelijk in opvallende kleur!

Arbeidershut voor mens en elf gelijk in opvallende kleur!

  • Ja, ik ben voor dit idee

    Stemmen: 74 85,1%
  • Nee, ik ben tegen dit idee

    Stemmen: 13 14,9%

  • Totaal aantal stemmers
    87
  • Enquête gesloten .
@Aiki als je bij echt verkiezingen je stem uitbrengt kan je ook niet op het eind je stem veranderen omdat je je menig hebt herzien. Even nadenken en vooral teruglezen waar het over ging alvorens ja of nee te stemmen.
 
Zoals eerder voorgesteld, maak er een soort magiërsToren van: een heel hoog spits gebouw. Desnoods kan je er nog een pinkerlichtje opzetten zodat de overvliegende draken niet tegen vliegen. (of als dat te modern is, je kan er ook zo'n straal opzetten die naar het oneindige gaat zoals bij lord of the rings In Minas Morgul)
Optioneel kan je dan misschien zorgen dat je het lichtje/straal kan aan of uit zetten, om aan te duiden dat je daar graag buff wil. (en het lichtje gaat dan automatisch uit als hij vol is)

Nog een optie is: als je bv cultuur buff wil en je plaatst spreuk op het cultuurgebouw dat je wil, dan gaat dat cultuurgebouw snel gebuffed worden. Als je optioneel op alle gebouwen die een buff kunnen krijgen zo'n spreukachtig effect kan plaatsen die de speler kan aan/uitzetten. Dat zou enorm schelen.
Het effect van zo'n buff kan je namelijk zien voordat de stad geladen is, dus kan je veel sneller buffen op het juiste gebouw.
Dat van een straal naar boven die uitgaat als je er geen hulp meer op kan geven is het beste van wat ik tot nu toe heb gehoord hier!
 

DeletedUser1427

Guest
Voordat we elkaar in de haren vliegen zijn enkele berichten voorgaand verwijderd om escalatie te voorkomen. Wij vragen dan ook om on-topic te blijven en beleefd met elkaar om te gaan. (miscommunicatie kan heel snel vormen). @Rosegarden en @Aardebaar jullie krijgen hierover nog bericht.
 

DeletedUser

Guest
Alle nieuwere gebouwen zijn groot en hoog. de arbeidershutten zijn laag.
Ze vallen dus simpelweg weg achter de "grote" gebouwen.

Wordt gewoon tijd voor een renovatie van het burenhulp systeem algemeen. denk niet dat het kleurtje echt iets gaat uitmaken.
Uiteraard sta ik helemaal achter jou mening, de kleur, m.n. die van de elven, valt absoluut heel slecht op, je hebt de roze, groen en blauwe, en die laatste 2 vallen al helemaal niet op tussen die nieuwe gebouwen. In het begin is er in het spel nog verschil tussen mens en elf, maar uiteindelijk valt alles samen en heeft iedereen gelijke gebouwen op kleine uitzonderingen na dan, en met al die hoge gebouwen zoals GrazyWizard al aangaf, is de verouderde arbeidershut niet te vinden.

Stem ook op vernieuwing, uiteindelijk wordt alles vernieuwd, dus waarom niet de arbeidershut..? ;)
 

DeletedUser2578

Guest
Hoeveel stemmen zijn er nodig om de vernieuwing van de arbeidershut door te laten gaan?
 

DeletedUser

Guest
De stemming is tot 8 februari, dus we hebben nog 4/5 dagen, :D

Ik hoop dat we de 80% kunnen behouden, want ik weet vanuit mijn 2.5 jaar spelen dat de arbeidershut 'n ramp is om te vinden.
En ik ben echt de enige niet die tegen dit probleem aanloopt, dus heb jij je stem nog niet uitgebracht en heb je ook problemen met het vinden van die arbeidershut, breng dan je stem uit dat je "voor" bent. ;)

 
@SparklyElf en @Rosegarden Je hoeft die helemaal niet meer te vinden als ze het systeem van burenhulp van de App ook op browserversie invoeren. Dat is lang geleden voorgesteld en zou er komen, alleen is er nog geen datum meegedeeld. Heel dit voorstel (rond arbeidershut) is in de nabije toekomst dus overbodig, verspilde ontwikkeltijd.
Ik stem dus NEE
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser2578

Guest
Hoi Aiki, mss kunnen ze beide opties doen? Dan kunnen spelers zelf kiezen welke optie ze willen gebruiken voor burenhulp.
 
Ze geven geen opties, je wordt netjes aan het handje gehouden ;):D
En hoezo trouwens optie, je kan dan op 5 minuten vanop de wereldkaart iedereen bedienen, ga jij dan nog in elk stadje je tijd gaan verdoen?
 

DeletedUser2578

Guest
Ze geven geen opties, je wordt netjes aan het handje gehouden ;):D
En hoezo trouwens optie, je kan dan op 5 minuten vanop de wereldkaart iedereen bedienen, ga jij dan nog in elk stadje je tijd gaan verdoen?

Meer opties trekt meer spelers aan; sommige spelers vinden het juist leuk om een stad te bezoeken om te zien hoe het eruit ziet.
 
Meer opties trekt meer spelers aan; sommige spelers vinden het juist leuk om een stad te bezoeken om te zien hoe het eruit ziet.
Dat hebben ze duidelijk niet begrepen, zie de onderzoeksboom. En stadjes bezoeken kan je altijd nog, ook om op Oude Wonderen te helpen bijvoorbeeld (en runes bijeen te sprokkelen).
 

DeletedUser

Guest
Aiki je bent erg flauw bezig moet ik zeggen, je hebt je mening gegeven en die respecteer ik maar zoals je nu bezig bent, is dit enorm kinderachtig!!!
 

DeletedUser

Guest
Dat hebben ze duidelijk niet begrepen, zie de onderzoeksboom. En stadjes bezoeken kan je altijd nog, ook om op Oude Wonderen te helpen bijvoorbeeld (en runes bijeen te sprokkelen).
Ik heb uiteraard JA gestemd.
Waarom?
Omdat er mensen zijn die niet via een app kunnen spelen en dus aangewezen zijn op de PC.
Niet iedereen heeft de centen om een tablet of Ipad aan te schaffen dus ook met deze mensen moet rekening gehouden worden.
Als men dat niet wil/kan riekt dat naar egoisme.

Daarbij werk de app ook niet 100% want automatisch krijg je een voorkeur(cultuur) terwijl de speler misschien wel wat anders wil en kun je alsnog op zoek gaan.

Ik wil dan ook iedereen vragen rekening te houden met de mensen die noodzakelijk via de PC moeten spelen en dus JA te stemmen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Aiki je bent erg flauw bezig moet ik zeggen, je hebt je mening gegeven en die respecteer ik maar zoals je nu bezig bent, is dit enorm kinderachtig!!!

Doe jij niet precies hetzelfde? Constant je idee promoten voor een ja? Ik heb je meerdere keren je mening zien geven in dit topic namelijk, zonder nieuwe inzichten of argumenten toe te voegen waarom je ja zou moeten stemmen. Waarom zou Aiki dit dan niet mogen doen voor een tegenstem. Om haar reactie dan gelijk te bestempelen als flauw en kinderachtig, kom op mij dan toch wat vreemd over.

Beetje de pot verwijt de ketel....


Nogmaals, en ik vind het niet nodig om met grote rode letters te gaan schreeuwen :rolleyes:, er liggen betere plannen om de hulp op de arbeidershut eenvoudiger te maken, JUIST voor de mensen die op de PC spelen, want de app versie kent die betere burenhulp al. En die manier introduceren op de browserversie, maakt niet alleen de burenhulp op de arbeidershut sneller en eenvoudiger, maar de totale burenhulp. Dus ja, waarom zou genoegen nemen met een idee dat de zaken maar half half aanpakt.
 

DeletedUser1427

Guest
Bedankt allen voor de feedback, de forumgebruikers die een schreeuwende toon in het bericht hebben staan hebben een bericht ontvangen in de hoop dat ze dit bericht in een wat minder 'schreeuwende stijl' willen plaatsen. Wij vragen dan ook vanaf dit punt om elkaars mening te respecteren ondanks de meningsverschillen. Ook zien wij graag berichten die geen 'schreeuwende toon' bevatten om de sfeer toch wat hoger te kunnen houden.
 

DeletedUser

Guest
want de app versie kent die betere burenhulp al.
De burenhulp versie van de App werkt dus niet goed.
Inmiddels al bijna een week aan het uittesten maar elke keer ontbreken in de kolom voor burenhulp diverse BS leden en Landkaartbuurtjes
Daarnaast ben je verplicht vanuit de app b.v. de cultuur te geven die word voorgesteld terwijl er door de buurtjes iets anders word gevraagt met als gevolg dat je evengoed nog op zoek moet in het stadje zelf (dubbel werk dus).

En ja ik word er een beetje boos om omdat ik bijna een week terug al een bericht naar support hier over gestuurd heb maar geen reactie krijg.
 

DeletedUser3211

Guest
Hier het zelfde probleem dat er buren, zowel uit de BS als van de landkaart ontbreken in de kolom om handjes te geven.
Inderdaad alles via de PC nalopen en geven is dan ook de enige optie.
 
Bovenaan