• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

<doorgegeven> Arbeidershut voor mens en elf gelijk in opvallende kleur!

Arbeidershut voor mens en elf gelijk in opvallende kleur!

  • Ja, ik ben voor dit idee

    Stemmen: 74 85,1%
  • Nee, ik ben tegen dit idee

    Stemmen: 13 14,9%

  • Totaal aantal stemmers
    87
  • Enquête gesloten .
@Lionell dit is misschien een domme opmerking maar ik heb er geen verstand van :D
De verandering is er al wel in de app waarom kunnen ze dat niet over zetten naar de server, de code of wat dan ook die je daarvoor nodig hebt is toch niet zo heel anders.
Hopelijk zijn de andere veranderingen niet te hevig.

Ik weet er het fijne niet van, maar volgens mij is dit niet simpel over te zetten.
Ik dacht (maar niet zeker)
app = html5
browser: flash.

Als het zo makkelijk over te zetten was, dan was die app toch al veel sneller af geweest.
Nu zijn ze in feite bezig het spel helemaal opnieuw te coderen, maar deze keer voor de app.
Dit is volgens mij geen verloren moeite want flash is ten dode opgeschreven. Dus ik vermoed dat ze eens flash stopt, de browserversie gaan overzetten naar de appversie (html5)
 

DeletedUser1796

Guest
Ik weet er het fijne niet van, maar volgens mij is dit niet simpel over te zetten.
Ik dacht (maar niet zeker)
app = html5
browser: flash.

Als het zo makkelijk over te zetten was, dan was die app toch al veel sneller af geweest.
Nu zijn ze in feite bezig het spel helemaal opnieuw te coderen, maar deze keer voor de app.
Dit is volgens mij geen verloren moeite want flash is ten dode opgeschreven. Dus ik vermoed dat ze eens flash stopt, de browserversie gaan overzetten naar de appversie (html5)
oke dank je wel. kon zijn dat van de ene naar de andere makkelijker is, je weet maar nooit en ik heb er echt geen verstand van.
dat is verder dan maar afwachten
 

DeletedUser1026

Guest
Ik denk niet dat ik de enige ben in dit spel, maar hoe vaak ik niet 'n eindeloze zoektocht heb naar die arbeidershut..? :mad:
Dramatisch gewoon, want sommige betrouwbare spelers wil ik graag het juiste handje geven.
Ja, ik ben ook vaak eindeloos aan het zoeken... maar het is me wel opgevallen, dat op het moment dat ik zo lang moet zoeken, de arbeidershut meestal alle mogelijke hulplkliks al heeft ontvangen waardoor het 'handje' erboven is verdwenen, wat waarschijnlijk de grootste oorzaak is van het lange zoeken! Met dit in het achterhoofd ga ik nu niet meer eindeloos zoeken en schakel sneller over naar de 2e keus - meestal cultuur. Volgens mij geef ik op deze manier toch minstens in 95% van de gevallen de best mogelijke hulpklik.
Voor mij hoeft het niet per se het gebouwtje te veranderen, maar als dat andere spelers kan helpen vind ik het prima! :)
 

DeletedUser2139

Guest
Ik ben helemaal voorstander voor het beter zichtbaar maken van de arbeidershut!
Wat bij ons in de BS al vaak al lachend is voorgesteld: er gewoon een dikke, grote, rode pijl boven zetten ;-)
Maar effe serieus: die magiërstoren lijkt me wel iets verder in het spel, maar momenteel bij feeën vindt ik mn huidige hutje heel mooi. Meegroeien met het hoofdstuk of er gewoon een vlag boven die groeit naarmate je gebouwen groeien (en er dus altijd bovenuit komt) lijkt me ook wel iets.
Handjes of icoontjes voor burenhulp veranderen kan handig zijn - voor burenhulp. Maar persoonlijk ben ik van alleen die oplossing geen voorstander. Reden: Ten eerste, ik (en een hoop anderen die ik ken) zetten tijdens de burenhulp gewoon pc af, app aan, en gaan hun gang. Ten tweede: nu heb ik dat probleem van de hoge gebouwen nog niet echt (ik zit begin orks), tenzij dan bij de allerkleinste culturele gebouwen (of de wegen), maar bij het verschuiven van gebouwen als je bijvoorbeeld een uitbreiding krijgt, zie ik ook graag alles gewoon staan, zodat ik kan zien wat er in de weg staat als ik ergens iets wil neerzetten en mn vak rood kleurt. Dus de arbeidershut zou ook zichtbaar moeten zijn tijdens het spelen in je eigen stad, niet alleen bij burenhulp.
 

DeletedUser1570

Guest
Misschien hebben sommigen van de feeën toverstof gekregen om hem onzichtbaar te maken dan? Ik snap alleen niet waarom ze dan willen dat ik er op moet klikken bij burenhulp. :)
 

DeletedUser2578

Guest
Ben het helemaal met jullie eens! De Arbeidershut (vooral van de Elven) is toe aan renovatie! lol Het is zo klein dat het bijna onzichtbaar is tussen alle hoge gebouwen, ben elke keer heel lang aan het zoeken om burenhulp te geven en soms geef ik het op en doe dan meestal cultuur als burenhulp. Jammer want dat was niet wat de speler vroeg. In het spel is de arbeidershut één van de belangrijkste gebouwen die meegaat door heel het spel heen en het zou opvallender gemaakt moeten worden! Dat zou idd. kunnen door een opvallender kleur en het gebouw hoger te maken. Dat zou zelfs met 1x1 kunnen als het maar opvalt!!!

Ook is de Elven Magische Academie aan renovatie toe! Totdat je je academie geupgrade hebt staat het naast alle andere gebouwen er zo brak en lelijk bij! De Magische Academie van Mensen is qua design veel mooier!
 

DeletedUser1427

Guest
Beste Elvenar- spelers en Elvenar- team,

Ik denk niet dat ik de enige ben in dit spel, maar hoe vaak ik niet 'n eindeloze zoektocht heb naar die arbeidershut..? :mad:
Dramatisch gewoon, want sommige betrouwbare spelers wil ik graag het juiste handje geven.

Cultuur is totaal geen probleem, maar die arbeidershut is toch echt 'n drama als ik die moet zoeken tussen al die cultuurobjecten etc.
Is er geen oplossing om die arbeidershut voor mens en elf gelijk te maken en in 'n opvallende kleur te maken..?

Er zit veel blauw in het spel en nu is de hut bij de elf rood, die met wat moeite nog is te vinden, maar als je die hut bij de mens moet zoek dan heb ik echt 'n probleem. Soms blijft hij 'n tijdje op zijn plek staan en weet ik wel, maar als er geschoven moet worden gaat ook die hut op 'n andere plek en hoe vaak de spelers ook hun best doen om hem in zicht te houden, dit lukt niet altijd, dus kan er geen aanpassing gemaakt worden....misschien 'n vlag erboven....:D dat is 'n geintje natuurlijk, maar ben benieuwd of er meer spelers zijn die zich even 'n slag in de ronde zoeken om die hut te vinden.

Brand maar los met jullie ideeën of.......;)

@Rosegarden wij zien graag dat jij dit idee eventueel nog bijwerkt met punten waarvan jij vindt dat deze in jouw idee in de eerste post nog verwerkt moet worden zodat het voor iedereen in één opslag duidelijk is welk idee wordt voorgesteld. In jouw idee willen wij graag zien bijvoorbeeld de oplossing die gevonden is voor de arbeidershut en/of welke kleur deze zou moeten zijn. Mocht jouw eerst post bewerkt zijn wordt dit topic verplaatst naar de stemmingen zodat dit idee een poll kan krijgen. Wij zullen je dan via een conversatie bereiken om te kijken of we een datum vast kunnen zetten voor de poll.
 

DeletedUser

Guest
@Rosegarden wij zien graag dat jij dit idee eventueel nog bijwerkt met punten waarvan jij vindt dat deze in jouw idee in de eerste post nog verwerkt moet worden zodat het voor iedereen in één opslag duidelijk is welk idee wordt voorgesteld. In jouw idee willen wij graag zien bijvoorbeeld de oplossing die gevonden is voor de arbeidershut en/of welke kleur deze zou moeten zijn. Mocht jouw eerst post bewerkt zijn wordt dit topic verplaatst naar de stemmingen zodat dit idee een poll kan krijgen. Wij zullen je dan via een conversatie bereiken om te kijken of we een datum vast kunnen zetten voor de poll.
Beste Lionell,

Oké, ik begrijp hieruit dat ik in mijn starters- bericht van dit hele onderwerp "de" punten plaatst hoe de arbeidershut er evt. uit zou moeten zien?

Tja, er staan hele mooie opties in dit onderwerp, dus ik zal ze eens nalezen, naast elkaar leggen en in mijn eerste bericht dan als idee bijwerken.

Zo bedoel je dit toch hé? ;)
 

DeletedUser1427

Guest
Beste Lionell,

Oké, ik begrijp hieruit dat ik in mijn starters- bericht van dit hele onderwerp "de" punten plaatst hoe de arbeidershut er evt. uit zou moeten zien?

Tja, er staan hele mooie opties in dit onderwerp, dus ik zal ze eens nalezen, naast elkaar leggen en in mijn eerste bericht dan als idee bijwerken.

Zo bedoel je dit toch hé? ;)

precies.
 

DeletedUser

Guest
En waar kan men nu de stem uitbrengen, ik zie niets..?
Wat mis ik?
 

DeletedUser2349

Guest
Als de stemming gehouden moet worden n.a.v. het uitgewerkte idee v/d beginpost, dan zal ik tegen stemmen. Die arbeidershut is veel te groot, kost me veel te veel ruimte! Daarnaast ben ik er wel voorstander van om de arbeidershut juist niet hetzelfde te hebben voor mensen en elfen. Het e.e.a. wordt al in bepaalde hoofdstukken gelijk getrokken, dus die paar gebouwen die verschillend zijn tussen de rassen mogen dat van mij wel blijven. Dat ze er opvallend uit mogen zien ben ik het helemaal mee eens, zolang ze maar redelijk makkelijk te vinden zijn.

Maar ik heb ook begrepen dat de manier van het verlenen van burenhulp zal worden veranderd en meer zal gaan zoals dat gebeurd met de mobiele app. In dat geval hoeft niemand meer te zoeken en te speuren in de stad van een ander. En zal de vraag naar een opvallende en makkelijk te vinden arbeidershut verdwijnen.
 

DeletedUser

Guest
Beste Elune,

Het voorbeeld is 'n "voorbeeld" Wat niet wil zeggen dat het zo gaat worden. Het gaat puur om 'n indruk te krijgen dat stel er zou zo'n soort gebouw staan, dan is deze veel opvallender. Alle aanpassingen qua grote is mogelijk.

Dat je 'n verschil in het gebouw wil hebben, is maar van tijdelijke aard, uiteindelijk wordt alles rechtgetrokken, vandaar dit "opvallende"voorbeeld.

Vervolgens kom je met de mobiele app aan, bedenk dat er veel spelers zijn die "niet" deze mogelijkheid hebben of zelfs niet willen, dus hier kan je niet van uitgaan.

De doelstelling is stemmen te behalen om sowieso 'n wijziging in de arbeidershut te krijgen waarbij deze veel opvallender gaat worden.

We gaan het zien ;)
 
Bovenaan