• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

<doorgegeven> Arbeidershut voor mens en elf gelijk in opvallende kleur!

Arbeidershut voor mens en elf gelijk in opvallende kleur!

  • Ja, ik ben voor dit idee

    Stemmen: 74 85,1%
  • Nee, ik ben tegen dit idee

    Stemmen: 13 14,9%

  • Totaal aantal stemmers
    87
  • Enquête gesloten .

DeletedUser583

Guest
Hier het zelfde probleem dat er buren, zowel uit de BS als van de landkaart ontbreken in de kolom om handjes te geven.
Inderdaad alles via de PC nalopen en geven is dan ook de enige optie.
Bij mij hetzelfde
 
Dat zou ik als ik jullie was een support ticket aanmaken. Mijn twee accounts hebben nergens last van en van de bs leden die ook de app gebruiken hoor ik ook niet van problemen.
 

DeletedUser

Guest
Contoleer nadat je via de app de handjes hebt gegeven maar eens alles op de PC.
Een ticket heb ik een week terug al verstuurd en een keer een antwoord gehad dat de verbinding mogelijk niet goed was.:
En ja ik word er een beetje boos om omdat ik bijna een week terug al een bericht naar support hier over gestuurd heb maar geen reactie krijg.
Hierop geantwoord en wat gevraagd maar al 6 dagen dus geen reactie meer.
 

DeletedUser

Guest
De app op de mobiel of liever gezegd bij mij op de tablet (Android)
 

DeletedUser222

Guest
De app op de mobiel of liever gezegd bij mij op de tablet (Android)

Ik gebruik Bluestacks om burenhulp te geven via de pc maar heb de problemen zoals jij kenschetst niet gezien maar zal er eens opletten.
 

DeletedUser1592

Guest
Contoleer nadat je via de app de handjes hebt gegeven maar eens alles op de PC.
Een ticket heb ik een week terug al verstuurd en een keer een antwoord gehad dat de verbinding mogelijk niet goed was.:

Hierop geantwoord en wat gevraagd maar al 6 dagen dus geen reactie meer.
Je ticket stond nog op "in behandeling". Dat houd in dat wij wat langer de tijd nodig hebben om een en ander uit te pluizen. Ik wil je verzoeken een bugmelding op het forum te maken, heb ik zojuist ook in je ticket aangegeven. Er zal dan worden gekeken of meer spelers er last van hebben en of er daadwerkelijk iets niet goed gaat.. Overigens is het niet de bedoeling om in een stemmings poll te gaan klagen over iets wat totaal niet met het onderwerp te maken heeft.
 

DeletedUser

Guest
Hallo allemaal,

Vandaag zal de stemming gesloten worden, heb geen idee hoe laat, maar zal niet lang meer duren.

Ik wil iedereen dan ook hartelijk bedanken voor zijn/haar stem en of deze nu voor of tegen is, bedankt voor jullie stem en bijdrage.
We staan nu op 84,9% wat 'n mooie score is :) dus laten we hopen dat er met dit voorstel iets gedaan wordt en de arbeidershut veel meer opvallender wordt dan deze nu is.

Zowel bij mens als elf is de arbeidershut moeizaam te vinden, deze stemming heeft dan ook uitgemaakt dat het merendeel voor heeft gestemd voor vervanging van de arbeidershut.

---------------------------------------------------------------------------------------------------
EINDSCORE: 85,7% :):):)

Beste mensen achter de schermen,

Als jullie dit voorstel op tafel krijgen om hier aan te werken, wens ik jullie alvast veel succes en weet haast zeker dat vernieuwing van de arbeidershut, net zo mooi zal worden als alle nieuwe gebouwen die er nu in het spel verwerkt zijn.... en nog gaan komen.

Iedereen bedankt voor alle ideeën die naar voren zijn gebracht voor de arbeidershut in welke vorm dan ook.

We gaan het hopelijk zien...:rolleyes:

Groetjes,
Rose ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1570

Guest
Kijk, zou dit nou geen prachtige arbeidershut zijn geweest?

vuurtoren.JPG
 
Hallo allemaal,

Vandaag zal de stemming gesloten worden, heb geen idee hoe laat, maar zal niet lang meer duren.

Ik wil iedereen dan ook hartelijk bedanken voor zijn/haar stem en of deze nu voor of tegen is, bedankt voor jullie stem en bijdrage.
We staan nu op 84,9% wat 'n mooie score is :) dus laten we hopen dat er met dit voorstel iets gedaan wordt en de arbeidershut veel meer opvallender wordt dan deze nu is.

Zowel bij mens als elf is de arbeidershut moeizaam te vinden, deze stemming heeft dan ook uitgemaakt dat het merendeel voor heeft gestemd voor vervanging van de arbeidershut.

---------------------------------------------------------------------------------------------------
EINDSCORE: 85,7% :):):)

Beste mensen achter de schermen,

Als jullie dit voorstel op tafel krijgen om hier aan te werken, wens ik jullie alvast veel succes en weet haast zeker dat vernieuwing van de arbeidershut, net zo mooi zal worden als alle nieuwe gebouwen die er nu in het spel verwerkt zijn.... en nog gaan komen.

Iedereen bedankt voor alle ideeën die naar voren zijn gebracht voor de arbeidershut in welke vorm dan ook.

We gaan het hopelijk zien...:rolleyes:

Groetjes,
Rose ;)
Ik hoop alleen dat ze niet op Toverstof fabrieken gaat lijken :)
De rest van de gebouwen zien er inderdaad mooi uit, zeker die van events!
 

DeletedUser2578

Guest
Even een informatief vraag: ik vraag me af of er vorderingen zijn met het veranderen van de arbeidershut voor mens en elf naar een opvallende kleur zodat het beter zichtbaar is. Het zou fijn zijn als er verandering in zou komen want met steeds meer en grotere gebouwen blijft het vinden van het arbeidershut lastig, wat ook tijd kost.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Even een informatieve vraag: ik vraag me af of er vorderingen zijn met het veranderen van het arbeidershut voor mens en elf naar een opvallende kleur zodat het beter zichtbaar is. Het zou fijn zijn als er verandering in zou komen want met steeds meer en grotere gebouwen blijft het vinden van het arbeidershut lastig, wat ook tijd kost.
Dank je wel SparklyElf dat je dit onderwerp even naar voren hebt gehaald. :)

Ben zelf ook wel benieuwd, de stemming is voor en is doorgeschoven, maar vraag mij af hoe dik de stapel is waar dit goedgekeurde voorstel ligt..?;)
 

DeletedUser2349

Guest
... maar vraag mij af hoe dik de stapel is waar dit goedgekeurde voorstel ligt..?;)
Hoe kom je erbij dat dit voorstel op de stapel ligt met goedgekeurde voorstellen; als die stapel überhaupt bestaat.
Er komen heel veel ideeën en suggesties aan bij InnoGames, veel van die voorstellen zullen het waarschijnlijk niet eens halen.
Als er bijvoorbeeld een plan klaar ligt om het geven van burenhulp op de browser te veranderen zoals dat nu al gebeurd op de app, dan zullen ze dit soort voorstellen waarschijnlijk doorverwijzen naar de prullenbak. Het idee is doorgegeven na een positieve stemming, maar doorgegeven betekent nog lang niet dat het ook wordt doorgevoerd.
 

DeletedUser

Guest
Hoe kom je erbij dat dit voorstel op de stapel ligt met goedgekeurde voorstellen; als die stapel überhaupt bestaat.
Er komen heel veel ideeën en suggesties aan bij InnoGames, veel van die voorstellen zullen het waarschijnlijk niet eens halen.
Als er bijvoorbeeld een plan klaar ligt om het geven van burenhulp op de browser te veranderen zoals dat nu al gebeurd op de app, dan zullen ze dit soort voorstellen waarschijnlijk doorverwijzen naar de prullenbak. Het idee is doorgegeven na een positieve stemming, maar doorgegeven betekent nog lang niet dat het ook wordt doorgevoerd.
Heb je in mijn bericht gelezen dat ik aangeef dat het is goedgekeurd..????
Nee, dus vragen in hoeverre dit voorstel vordert mag zeker wel, zo blijven we toch weer even op de hoogte. ;)
 
Bovenaan