• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

<doorgegeven> Arbeidershut voor mens en elf gelijk in opvallende kleur!

Arbeidershut voor mens en elf gelijk in opvallende kleur!

  • Ja, ik ben voor dit idee

    Stemmen: 74 85,1%
  • Nee, ik ben tegen dit idee

    Stemmen: 13 14,9%

  • Totaal aantal stemmers
    87
  • Enquête gesloten .

DeletedUser744

Guest
Ben het helemaal eens met dit idee. Je zoekt je soms wezenloos naar dat ding. Dikke pech als je hem niet vindt, moet je hem maar zichtbaar plaatsen, zoals iemand eerder zei is natuurlijk grote onzin. Je bent altijd bezig met alles zo voordelig mogelijk te schuiven en eventueel voor te bereiden op wat komen gaat in de techtree. Het mag wat mij betreft een hoger (smal) gebouw worden met desnoods een vlag (maar wel verschil blijven houden tussen mens en elf).

Een dikke duim omhoog van mijn kant voor dit idee!

Groet,

Fye
 

DeletedUser990

Guest
Zoeken doe je toch meestal om burenhulp te geven.
Maak van het handje een hamertje, bijltje, tang en iedereen weet waar hij arbeiders hulp kan geven.
Dan maakt het niet uit hoe het gebouw eruitziet.
 
Voorstel voor POLL, gelieve nog een (paar) optie(s) toe te voegen als er nog andere zijn die ik me niet direct herinnerde:

"moet de arbeidershut zichtbaarder gemaakt worden om makkelijk burenhulp te kunnen geven en ontvangen?"

En dan bullets waar je kan 1 of meer voorkeuren kan aanvinken:
° maak er een torengebouwtje van
° zet er een gekleurde vlag op
° zet er ipv een handje een mannetje met een hamer boven om op te klikken tijdens burenhulp
°

Heeft dit overigens nog zin wanneer het systeem van burenhulp van de mobiele App ook op de PC geïmplementeerd zou worden (en was dat officieel)??
 

DeletedUser1427

Guest
Voorstel voor POLL, gelieve nog een (paar) optie(s) toe te voegen als er nog andere zijn die ik me niet direct herinnerde:

"moet de arbeidershut zichtbaarder gemaakt worden om makkelijk burenhulp te kunnen geven en ontvangen?"

En dan bullets waar je kan 1 of meer voorkeuren kan aanvinken:
° maak er een torengebouwtje van
° zet er een gekleurde vlag op
° zet er ipv een handje een mannetje met een hamer boven om op te klikken tijdens burenhulp
°

Heeft dit overigens nog zin wanneer het systeem van burenhulp van de mobiele App ook op de PC geïmplementeerd zou worden (en was dat officieel)??

Dit gaat de grote vraag zijn uiteraard, het is nog niet bekend bij mij wat voor een verandering dit gaat geven. Het is officieel dat het gaat veranderen maar of het exact hetzelfde gaat worden als de app weet ik ook niet. aangezien de vorm waarop burenhulp gegeven wordt een verandering krijgt. De arbeidersgebouw veranderd niet en blijft klein in verhouden van grote steden (wellicht zelfs onduidelijk). Het idee kan in mijn ogen gewoon blijven staan en kan er gekeken worden of dit idee een POLL gaat krijgen.
 

DeletedUser1796

Guest
Misschien wachten met de poll totdat er meer bekend is over de nieuwe burenhulp, je kan nou wel opties toevoegen maar misschien hebben we die helemaal niet nodig.
en dan zou het zonde zijn van de tijd en de poll dan kunnen we beter een andere doen.
 

DeletedUser2872

Guest
Het is duidelijk. Velen zijn van mening dat de arbeidershut moeilijk herkenbaar is wat irritant is bij het geven van burenhulp. Ook binnen onze broederschap een geregeld punt van aandacht, Het is dus zinvol de hut opvallender te maken. Hierboven zijn al diverse opties aangegeven. Als er toch herzieningen plaats vinden, dan is dat een mooie mogelijkheid om dit punt aan te pakken. Het lijkt zeker gewenst hieraan iets te doen!
 

DeletedUser1796

Guest
je kan ook in je stadsnaam aangeven waar hij staat (dit is een optie)
we weten nooit of zo iets kan maar dan heb je wel iets
 

DeletedUser2872

Guest
je kan ook in je stadsnaam aangeven waar hij staat (dit is een optie)
we weten nooit of zo iets kan maar dan heb je wel iets

Dat kan. Bij gebrek aan beter gaan we maar iets bedenken. Het zou beter zijn als dat niet nodig zou zijn en de arbeidershutten goed herkenbaar zijn.
 

DeletedUser1796

Guest
Ja dat klopt.
Maar als we terug lezen dan word er gesproken dat de kans bestaat dat we het zelfde systeem krijgen als op de app met burenhulp.
Ik denk daarom dat het beter is om te wachten totdat wij (de gene die op de webserver spelen) die update gehad hebben misschien is het daarna niet meer nodig.
@Lionell kan jij hier misschien wat meer info over geven? (wanneer of dat wij dat systeem inderdaad gaan krijgen en hoe lang dat ong nog gaat duren)
 

DeletedUser1427

Guest
Ja dat klopt.
Maar als we terug lezen dan word er gesproken dat de kans bestaat dat we het zelfde systeem krijgen als op de app met burenhulp.
Ik denk daarom dat het beter is om te wachten totdat wij (de gene die op de webserver spelen) die update gehad hebben misschien is het daarna niet meer nodig.
@Lionell kan jij hier misschien wat meer info over geven? (wanneer of dat wij dat systeem inderdaad gaan krijgen en hoe lang dat ong nog gaat duren)

Er gaat een verandering komen op de manier hoe wij als speler burenhulp gaan verlenen. In dit geval is het nog niet duidelijk wanneer dit plaats gaat vinden en kan ook helaas geen indicatie geven wanneer dit gaat gebeuren (is nog niet bekend), het concept is nog in ontwikkeling en om bij dat punt te komen zouden er eerst een aantal balansverbeteringen moeten komen. Dit zal vermoedelijk langzaam naar dat punt gebracht worden.
 

DeletedUser

Guest
Er gaat een verandering komen op de manier hoe wij als speler burenhulp gaan verlenen. In dit geval is het nog niet duidelijk wanneer dit plaats gaat vinden en kan ook helaas geen indicatie geven wanneer dit gaat gebeuren (is nog niet bekend), het concept is nog in ontwikkeling en om bij dat punt te komen zouden er eerst een aantal balansverbeteringen moeten komen. Dit zal vermoedelijk langzaam naar dat punt gebracht worden.

@Lionell Een aantal balansverbeteringen??????
 

DeletedUser1427

Guest
@Lionell Een aantal balansverbeteringen??????

Er komen er vast nog meer, als het niet balansverbeteringen zijn dan wel (andere) verbeteringen. dit zal in de loop vast gaan gebeuren, het is alleen nog niet bekend wat precies dus daar kan ik je niet over inlichten (voor mij ook onbekend).
 

DeletedUser990

Guest
Het is wel zo dat ze het spannend houden, maar ja die emmer druppelt wel langzaam vol.
Maar dat is denk ik zelf om spelers roulatie te krijgen.
 
Er komen er vast nog meer, als het niet balansverbeteringen zijn dan wel (andere) verbeteringen. dit zal in de loop vast gaan gebeuren, het is alleen nog niet bekend wat precies dus daar kan ik je niet over inlichten (voor mij ook onbekend).
Maar tot die tijd worden de voordelen die we hebben en hadden afgenomen totdat, na veel engelengeduld, INNO eindelijk met een verandering komt, waarbij ik in het midden laat of dat een verbetering of verslechtering is.
Waarom niet de boel simultaan? Is toch veel eerlijker! Omdat je een verandering krijgt die je voordeel geeft nemen we een ander af waardoor de balans hetzelfde blijft. Maar ja we zullen wel die bekende stuurlui zijn......;)
 

DeletedUser990

Guest
Zou eigenlijk een kijkje willen nemen op de Duise server, of daar een Inno account is, zodat je kan zien dat de ontwerpers ook het spel spelen.
 
Zou eigenlijk een kijkje willen nemen op de Duise server, of daar een Inno account is, zodat je kan zien dat de ontwerpers ook het spel spelen.
Er was toch recent een innogames tv episode, waarin je kon zien dat die dev in de gilde van Lord Soth zat op beta.
Dus ik vermoed dat ze het spel wel spelen, ik kan met niet voorstellen dat ze in die beta gilde een inactieveling laten zitten als hij niet vooruit komt.

Als je dat echt spelen kan noemen weet ik niet. Persoonlijk zou ik ook niet veel Elvenar meer spelen als ik al 8 uur of meer op een dag heb moeten zitten kijken naar Elvenar :)
 

DeletedUser973

Guest
Zet beide gebouwen ondergronds. Je moet ze niet veranderen want we zien ze toch niet meer. Maak een opening met een trap van een paar vakjes (zelfde grootte aanhouden) en daarnaast een ranke hoge paal die flikkert of verlicht is, en uitdooft bij voldoende hulp. Ik zou daar enorm tevreden mee zijn, en de ergernis naar het steeds moeten zoeken, zou meteen verdwijnen.
 

DeletedUser1796

Guest
Er gaat een verandering komen op de manier hoe wij als speler burenhulp gaan verlenen. In dit geval is het nog niet duidelijk wanneer dit plaats gaat vinden en kan ook helaas geen indicatie geven wanneer dit gaat gebeuren (is nog niet bekend), het concept is nog in ontwikkeling en om bij dat punt te komen zouden er eerst een aantal balansverbeteringen moeten komen. Dit zal vermoedelijk langzaam naar dat punt gebracht worden.
@Lionell dit is misschien een domme opmerking maar ik heb er geen verstand van :D
De verandering is er al wel in de app waarom kunnen ze dat niet over zetten naar de server, de code of wat dan ook die je daarvoor nodig hebt is toch niet zo heel anders.
Hopelijk zijn de andere veranderingen niet te hevig.
 
Bovenaan