• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

<doorgegeven> Arbeidershut voor mens en elf gelijk in opvallende kleur!

Arbeidershut voor mens en elf gelijk in opvallende kleur!

  • Ja, ik ben voor dit idee

    Stemmen: 74 85,1%
  • Nee, ik ben tegen dit idee

    Stemmen: 13 14,9%

  • Totaal aantal stemmers
    87
  • Enquête gesloten .
Hoe is het toch mogelijk dat onze arbeiders zulke prachtige gebouwen maken en zelf met z'n honderden in zo'n ouderwets klein stulpje wonen. Ik ben het eens dat de arbeidershut met zijn tijd mee moet gaan en er genoeg mogelijkheden zijn om deze te verbouwen. Kijk naar menhiroks grafheuvel deze is uit duizenden te herkennen. Plaats een gouden koepel, een uitkijktoren, spotlights op het gebouw of een lichtstraal zoals al eerder genoemd maar persoonlijk vind ik een vlaggenmast met het vaandel van uw broederschap het mooist en voor spelers zonder broederschap een vaandel van Elvenar.
 
Oké, maar dat vraagt om een complete aanpassing van het gebouw. Waarom laten we geen ander kleur handje boven de arbeidershut zweven? Maak hem goud in plaats van wit. Ik denk dat dat eerder gefixt kan worden dan een heel nieuw gebouw.

Andere handjes per type gebouw lijkt me een super aanpassing. Arbeider gekruiste hamers ofzo, stadhuis centen, en cultuur een zonnetje. Zou het voor vanalles veel makkelijker maken. Ik zou zeggen forwarden deze goede feedback :)
 

DeletedUser

Guest
Oké, maar dat vraagt om een complete aanpassing van het gebouw. Waarom laten we geen ander kleur handje boven de arbeidershut zweven? Maak hem goud in plaats van wit. Ik denk dat dat eerder gefixt kan worden dan een heel nieuw gebouw.
Met alle respect naar de mensen die alles uitwerken en uitteken qua gebouwen, maar als je nu zegt 'n ander kleur handje is het wel de makkelijkste weg kiezen en dat vind ik persoonlijk erg jammer :(

Er wordt veel moeite gedaan in gebouwen voor de runen, de cultuur- items, items die we kunnen winnen uit 'n spel en dan aangeven dat het 'n complete aanpassing vraagt voor 2 gebouwen (mens en elf) ????

Je komt nu met 'n mogelijkheid van 'n aanpassing aan de arbeidershut die even snel klaar is, maar dat is dus niet de bedoeling van de vraag....!!!

Het gaat erom... en denk dat vele zo ook denken, dat er 'n arbeidershut gaat komen die qua uiterlijk aangepast wordt zoals de gebouwen nu ook zijn. Geen starters hut meer zoals nu, maar iets wat echt opvalt.

Zoals kersenpitje aangeeft en meerdere mogelijkheden genoeg en kan er bij niet in dat dit nu zo moeilijk is voor de
ontwerpers..???

Ik zou het heel leuk vinden eens 'n mening te lezen van een van de ontwerpers maar vrees dat dit niet zal gaan :rolleyes: ;)
 

DeletedUser1143

Guest
Met alle respect naar de mensen die alles uitwerken en uitteken qua gebouwen, maar als je nu zegt 'n ander kleur handje is het wel de makkelijkste weg kiezen en dat vind ik persoonlijk erg jammer

Maar gaat het dan nu over de arbeidershut makkelijker vinden bij burenhulp of het je eigen idee er graag doorheen zien komen.

Tuurlijk zou het mooi zijn als de hut een revamp kreeg maar als dat op 1 of andere manier moeilijk is en de handjes aanpassen zou makkelijker zijn dan is dat een mooie oplossing waardoor je de hut toch wat makkelijk kan vinden.
( maar mijn negatieve kant denkt dat geen van beide oplossingen er komen , ze zijn te veel bezig met allerlei andere zaken)
 

DeletedUser239

Guest
Het snel zien van de arbeidershut bij het burenbezoek laat toe om bij actieve spelers iets zinnigs aan te klikken, bij niet -actieve spelers (waar arbeidershut niet kan aangeklikt worden) geen tijd te verliezen ... ik ben er dus helemaal voor en vind een anderskleurig handje een heel eenvoudige en relevante oplossing.
 

DeletedUser

Guest
Maar gaat het dan nu over de arbeidershut makkelijker vinden bij burenhulp of het je eigen idee er graag doorheen zien komen.

Tuurlijk zou het mooi zijn als de hut een revamp kreeg maar als dat op 1 of andere manier moeilijk is en de handjes aanpassen zou makkelijker zijn dan is dat een mooie oplossing waardoor je de hut toch wat makkelijk kan vinden.
( maar mijn negatieve kant denkt dat geen van beide oplossingen er komen , ze zijn te veel bezig met allerlei andere zaken)
Beste Smirnoff,

Hier sla je de plank echt mis, niet alleen ikzelf maar ook andere spelers hebben moeite met die arbeidershut vinden, dus om te suggereren dat "ik" perse de verandering er doorheen wil drukken is absoluut niet correct. Dus 'n beetje jammer dat je zo reageerde want als je het hele onderwerp leest lees je toch wel dat er meerdere spelers zijn die hier tegenaan lopen.

Vervolgens mag ik aangeven dat ik het simpel vind om het handje te veranderen in 'n andere kleur, 'n mooi nieuw gebouw zou beter passen, maar klaarblijkelijk lees je alleen mijn stukje en niet de andere voorstellen..?

En moeilijk om te veranderen...? dat geloof ik niet, als je ziet wat er allemaal al gedaan kan worden zoals ik eerder aangaf, kan zo'n hut toch ook wel wat aangepast worden, maar dit is mijn persoonlijke mening maar zeker niet dat " ik " perse iets aangepast zie worden.

En niet om "negatief " te doen, maar als iedereen deze reactie krijgt die met 'n vraag / idee komt, kan men deze categorie beter verwijderen. ;)
 

DeletedUser

Guest
Sorry Lord Jirre, kritiek kan ik zeker hebben, daar is dit forum voor, echter als iemand kritiek levert, neem dan de tijd om dit hele stuk te bekritiseren, want nu wordt het alleen op mijn schoot gelegd en dat terwijl er vele zijn die "ook" achter het idee staan om 'n mooi gebouw te plaatsen.

Maar goed, laten we het hier maar bij houden.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het anderskleurig handje ook wel een goed idee. Een speciaal nieuw gebouw hoeft voor mij niet echt, maar dat komt misschien omdat ik burenhulp voor mezelf op de arbeidershut niet erg nuttig meer vind. Met bouwtijden van 1-2 dagen maakt die 10% ook niet veel meer uit ;), en heb ik vele malen liever hulp op cultuur :)
 

DeletedUser1143

Guest
Beste Smirnoff,

Hier sla je de plank echt mis, niet alleen ikzelf maar ook andere spelers hebben moeite met die arbeidershut vinden, dus om te suggereren dat "ik" perse de verandering er doorheen wil drukken is absoluut niet correct. Dus 'n beetje jammer dat je zo reageerde want als je het hele onderwerp leest lees je toch wel dat er meerdere spelers zijn die hier tegenaan lopen.

Vervolgens mag ik aangeven dat ik het simpel vind om het handje te veranderen in 'n andere kleur, 'n mooi nieuw gebouw zou beter passen, maar klaarblijkelijk lees je alleen mijn stukje en niet de andere voorstellen..?

En moeilijk om te veranderen...? dat geloof ik niet, als je ziet wat er allemaal al gedaan kan worden zoals ik eerder aangaf, kan zo'n hut toch ook wel wat aangepast worden, maar dit is mijn persoonlijke mening maar zeker niet dat " ik " perse iets aangepast zie worden.

En niet om "negatief " te doen, maar als iedereen deze reactie krijgt die met 'n vraag / idee komt, kan men deze categorie beter verwijderen. ;)

Beste Rosegarden ,

Ik snap niet zo goed dat je je zo aangevallen voelt , dit was zeker niet de bedoeling en als je mijn stukje nog eens goed leest dan zie je dat denk ik zelf ook wel in. Ik zeg nergens (en ik suggereer al helemaal niet )dat ik het geen goed idee vind om de arbeidershut aan te passen , vind het zelfs een goed idee , alleen sta ik ook open voor een eventuele andere oplossing zoals de handjes aanpassen in plaats van de hut zelf.
Het is echter een reactie op je zin over de makkelijkste weg kiezen en het liefst een ander opvallend gebouwtje willen niks meer en niks minder . Daarom was die zin ook geciteerd , anders had ik al je posts wel geciteerd als t me alleen om jou posts te doen was.

Jammer dat je dan gelijk zo reageert als iemand niet de dingen zegt die je wil horen.
 

DeletedUser

Guest
Beste Rosegarden ,

Ik snap niet zo goed dat je je zo aangevallen voelt , dit was zeker niet de bedoeling en als je mijn stukje nog eens goed leest dan zie je dat denk ik zelf ook wel in. Ik zeg nergens (en ik suggereer al helemaal niet )dat ik het geen goed idee vind om de arbeidershut aan te passen , vind het zelfs een goed idee , alleen sta ik ook open voor een eventuele andere oplossing zoals de handjes aanpassen in plaats van de hut zelf.
Het is echter een reactie op je zin over de makkelijkste weg kiezen en het liefst een ander opvallend gebouwtje willen niks meer en niks minder . Daarom was die zin ook geciteerd , anders had ik al je posts wel geciteerd als t me alleen om jou posts te doen was.

Jammer dat je dan gelijk zo reageert als iemand niet de dingen zegt die je wil horen.
Beste Smirnoff,

Hoe vaak ikzelf niet zeg, "lees", "overdenk" en "reageer" dan pas,..... heb ik je post na jou uitleg, toch verkeerd opgepakt en zo zie je maar dat hoe goed je ook iets leest, tekst blijft 'n (over) gevoelig iets en nu.... deze keer dus.... eens bij mij :oops:

Mijn gedachten gingen echt even 'n richting in waarvan ik zoiets had...het lijkt hier wel 'n eenrichtingsverkeer, mede omdat ik dit al veel eerder op dit forum hebt meegemaakt, dus bij deze excuus dat ik even wat verhit overkwam, misschien dat de warmte ook bij mij even aansloeg :D maar goed, nu na deze post begrijp ik je beter. (tja ik ben ook maar 'n mens :rolleyes: )

We houden het op miscommunicatie van mijn kant uit, dus hopelijk klaar nu, ik zou het heel graag gezellig houden ;)
 

DeletedUser

Guest
Oké, het probleem is dus dat de arbeidershut niet opvalt. Opvallende kleur alleen zal niet helpen, want het valt nog steeds weg achter hoge gebouwen. Mensen willen ook niet dat hij voor mensen en elfen gelijk is. Wie heeft hier de oplossing voor? Hoe gaan we dit zo makkelijk mogelijk fixen?
Dat het vaak lastig is om de arbeidershut te vinden is zeker!!:(
Een well heel makkelijke manier om de arbeidshut meer op te laten vallen zou zijn om deze een b.v. een bord boven de hut toe te voegen met hierin het INO logo.
Wil men het helemaal mooi maken dan een compleet nieuw gebouw wat qua uiterlijk "meegroeid" zodat het in elk geval duidelijk boven de andere gebouwen uitsteekt.:)
Zelf even snel aan het photoshoppen geweest

hut.gif
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser990

Guest
Meegroeien is natuurlijk leuk, maar denk dat het dan niet alleen in de hoogte gaat.
Daar zit ik niet op te wachten weer een knots van een gebouw erbij voor de paar keer per jaar dat ik hulp op de arbeidershut wil.

Dus een mooi Logo op het dak met Inno of iets zelf invullen lijkt me wel wat.
 

DeletedUser

Guest
Elvenar_logo.png
Meegroeien is natuurlijk leuk, maar denk dat het dan niet alleen in de hoogte gaat.
Daar zit ik niet op te wachten weer een knots van een gebouw erbij voor de paar keer per jaar dat ik hulp op de arbeidershut wil.

Dus een mooi Logo op het dak met Inno of iets zelf invullen lijkt me wel wat.
Dit is dus precies wat ik bedoel Marjan:)
Hierdoor word het gebouw hoger en valt het meer op zodat hij makkelijker te vinden is voor de mensen die wel de arbeidshut moeten geven (komt bij mijn wereldkaartburen behoorlijk wat voor)

zoiets dus??
 

DeletedUser2278

Guest
Kunnen de arbeiders niet gewoon in een caravan of zeecontainer wonen?
Dat maakt het spel pas echt realistisch en het valt, zeker bij de elven, natuurlijk lekker op tussen al die fraaie gebouwen.
;)
 

DeletedUser

Guest
@lifesaver : da's wat te makkelijk, en het is niet eens duidelijk wat je wil afserveren en waarom.

Maar is dat dan niet eender als +1 en -1 ..?? Deze worden ook niet onderbouwd.;)

Even als aanvulling...laten we niet van het onderwerp afwijken
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser472

Guest
die hele arbeiderhsut moet gewoon worden verandert heeft niemand ooit beseft dat de arbeiderhut van elven groter is dan de mensen dus hebben de mensen een grote voordeel als ze dat dan ook aanpassen kunne ze net zo goed een heel nieuw arbeidershut maken
 
Bovenaan