• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. ERGOLUM

    Cultuur

    Wij hebben in onze groep eens een vergelijking gemaakt tussen 2 spelers inverband met cultuur. De 2 spelers zijn ongeveer even groot. Speler 1 heeft 550k aan cultuur staan en heeft het moeilijk zijn cultuurbonus boven de 250% te krijgen. Speler 2 heeft 250k aan cultuur staan en zit steeds boven...
  2. ERGOLUM

    Keuze vechtstad of handelsstad

    Als je dit spel begint te spelen geven ze je de keuze om een vechtstad of handelsstad te bouwen. Ik koos voor een vechtstad. Van daaruit ga je dan verder spelen en uit pluizen welke OW je daar het beste in helpen. Nu meer dan drie jaar verder mag ik niet ontevreden zijn waar ik nu sta. Nu de...
  3. ERGOLUM

    Mail sneeuwt onder.

    Wij in onze BS hebben regelmatig problemen met de groepsmail. Ik kan me voorstellen dat dat op meerdere plaatsen zo is waar ze treintjes opzetten. Zodat berichten of vragen van de magiers snel verhuizen naar een volgende bladzijde op pc en zelfs verdwijnt op i-pad. Is het niet mogelijk daar een...
  4. ERGOLUM

    speler zoekt bs

    Voorwaarde: hoog in de toren hoog in het toernooi en hoog in BSA anders geen interesse
  5. ERGOLUM

    onderzoeken op de wereldkaart

    Ik zie nu al een tijd dat na blauw er groen kwam maar al snel erna die provincies oranje werden zit dit in het spel of kan je er iets aan doen vroeg ik me af?
  6. ERGOLUM

    Het spel

    Als je begint met elvenar dan wil je zo snel mogelijk groot worden. Maar als je als ik bijna aan de 1M punten zit begin je na te denken hoe werkt mijn stad, misschien laat maar het is niet anders. Je gaat kijken wat brengt iets op? Hoe maak ik mijn stad perfect? Dan kom je er snel achter dat je...
  7. ERGOLUM

    Tychi zoekt spelers

    Hallo, Zit je in een kalme BS zoals er zo vele zijn en zoek je meer actie zoals 10 kistjes in het toernooi de bonussen zullen je plezieren wees welkom. Zit je in een kleine BS en duurt het lang voor er spelers bij komen je ganse BS is welkom. Ben je een beginnende speler wij staan ten alle...
  8. ERGOLUM

    BSA

    Wat voor de vorige BSA 6 dagen van pret was is nu 6 dagen van fustratie geworden. Ik dacht steeds dat een spel spelen om plezier ging maar INNO heeft een ander idee. Wat eens was en niet om de prijzen maar om team bilding gaat nu over onmogelijke opdrachten en zeer veel fustratie. Vorige keer...
  9. ERGOLUM

    Toernooi

    Zijn er veranderingen aan het toernooi gedaan. Ik heb de indruk dat nu al een paar weken de tegenstand veel sterker is. Ervoor speelde ik 20 provincies X 5 ronden en kon ik de verliezen nog aanmaken. Nu ronde 1 juist 20 provincies met veel meer verliezen ronde 2 16 provincies ronde 3 10 of 11 en...
  10. ERGOLUM

    Event

    Eindelijk een event waar je moet over nadenken. Zit zeer goed in elkaar en is ook nog plezant. Wat wil je nog meer. De dagprijs laat wel te wensen over is haast niet vast te krijgen. Hoop dat het later beter gaat
  11. ERGOLUM

    Nieuwe BS Tychi

    Ben je een actieve en competitieve speler, graag met veel ervaring, meld je dan bij Tychi aan we hebben 6 plaatsen vrij.
  12. ERGOLUM

    Toernooi klassement

    In het toernooi klassement krijgen de eerste 100 punten. Waarvoor zijn die punten? Brengen deze punten iets aan des betreffende speler? Of is dit iets alleen voor de eer, dan zou ik het nutteloos vinden.
  13. ERGOLUM

    Nieuwe leden zoeken

    Het is wel plezant dat we nu op de pc versie ook een optie hebben om burenhulp snel te doen. Ik hou me in ons team bezig met nieuwe leden te zoeken. Het zou wel handig zijn om als je op een buur klikt dat je ook de mogelijkheid hebt om te zien of hij of zij in een BS zit of niet dus niet alleen...
  14. ERGOLUM

    Gaat INNO BSA afvoeren?

    Op beta start weer een nieuw event. Gaat INNO de BSA af voeren? Is zeker geen plezant vooruit zicht. De BSA is toch het enige event dat een BS samen brengt. Dit doe je samen en zo snel mogelijk dus is er veel communicatie nodig. Toren speel je voor je zelf. De events doe je ook voor je zelf. En...
  15. ERGOLUM

    aarts magiër

    Nu dat er veel actieve spelers verzameld worden is me een zaak zeer opgevallen. Er zijn veel BSen met rond de 5 spelers als je die vraagt om zich aan te sluiten bij een BS die er tekort heeft krijg je bijna nooit antwoord. Daarom denk ik dat er veel aarts magiërs zijn die hun taak in een BS veel...
  16. ERGOLUM

    Gollum zoekt nog een paar nieuwe actieve spelers

    Wij zijn een zeer actieve BS. Halen wekelijks 10 kistjes in toernooi en gaan tot het lab in de toren, hier willen we hoger op. Als het BSA is gaat het dak er helemaal van af. Wil je graag meedoen meld je dan aan bij de aarts of een van de magiërs. Veel spelplezier verder.
  17. ERGOLUM

    Buren hulp en paarse handjes

    Het viel me juist op dat je buren hulp kan krijgen op de asfenix ende winteruil maar dat je daar geen paarse handjes kan op zetten. Op de heksenhut en de gollum dan weer wel. Weet iemand wat daar de reden voor is? Dank bij voorbaat. Groeten
  18. ERGOLUM

    Toren broederschap beloningen

    In de algemene info van je broederschap staat nu ook bij de medailles in de toren het icoon van toren broederschap beloningen. Wat is dat? En hoe krijg je die?
  19. ERGOLUM

    Gollum zoekt actieve speler

    Wij zijn een relatief kleine BS. Maar allen met een strijders hart. Nu iedere week 10 kistjes in toernooi en zilver in de toren. En in BSA gaan we steeds voor top 10 plaats ( alleen de laatste keer hebben we wat rust ingebouwd en toch plaats 68. Speel je alleen voeg je dan bij ons Leer en handel...
  20. ERGOLUM

    Niet actieve accounts

    Begin vorig jaar is dit al eens een topic geweest. Daar ik toen nog niet speelde en een tijdje nodig had om het spel een beetje te doorgronden. Aan die situatie is nog steeds niets gedaan. Daar ik me bezig hou in onze BS met het zoeken naar nieuwe leden en dit doe steeds doe met een beleefde...
Bovenaan