• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Gaat INNO BSA afvoeren?

Op beta start weer een nieuw event. Gaat INNO de BSA af voeren? Is zeker geen plezant vooruit zicht. De BSA is toch het enige event dat een BS samen brengt. Dit doe je samen en zo snel mogelijk dus is er veel communicatie nodig. Toren speel je voor je zelf. De events doe je ook voor je zelf. En ja het toernooi is voor de BS maar daar doet iedereen gewoon zijn best voor de 10 kistjes en dat is het. De BSA vraagt alles in team verbant. Ik doe dit, jij dat. Bij ons is het die week een zotte kot. ZOOO plezant. En ja ik weet de beloningen zijn zero maar dat is niet belangrijk tegen over de spirit in het team. Voor mij als er geen BSA meer is hoeven er ook geen BSen meer te zijn speel je voor je zelf en hoe saai is dat en dan komt snel bay bay Elvenaar. Ik hoop hier veel reacties op te zien pro of contra maakt niet uit.
 

Aeva

Chef
Zou zomaar kunnen, we spelen al een jaar hetzelfde BSA dus er is in ieder geval niet heel veel aandacht vanuit de devs naar toe gegaan. Aan de andere kant heeft de CM van beta bevestigd dat de nieuwe runenruil ook in het BSA is geïmplementeerd. Dus... Er zijn best een paar verbeterpunten te bedenken, zoals die ellendige kleine fabriekjes (standbeelden, kettingen) en werkplaatsjes (bier) eindelijk de deur uit doen.
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Niet te hard van stapel lopen :) Ik zie een heleboel aannames en vervolgens vrij grote gevolgen die je geeft aan een aanname die niet klopt, met vervolgens de hoop dat er nog heel veel meer spelers reageren op een aanname, waarna dat verhaal zich misschien wel eens kan gaan verspreiden als waarheid onder de spelers.

Laat ik direct maar doorbijten en de feitelijke waarheid geven: BSA's zijn niet uit het spel. Er komen in de toekomst gewoon weer broederschapsavonturen, maar er is een korte pauze om enkele verbeteringen door te voeren. Op dit moment staat er eind maart, na het evenement dat nog komen gaat, een BSA gepland (onder voorbehoud van uitloop/wijzigingen, maar dat risico is er altijd). Geen zorgen dus!
 
Dat klinkt bemoedigend. @DonFrank . Zou je een tipje van de sluier op kunnen lichten van het soort verbeteringen dat we aan de BSA's zouden kunnen verwachten? Of moeten we de beta daarvoor in de gaten houden?
 
Ik zou beta maar in de gaten houden.
De moderators mogen nu eenmaal niet zoveel door vertellen en dan is deze info al heel wat.
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Dat klinkt bemoedigend. @DonFrank . Zou je een tipje van de sluier op kunnen lichten van het soort verbeteringen dat we aan de BSA's zouden kunnen verwachten? Of moeten we de beta daarvoor in de gaten houden?
Ik kan er nog niet te veel over zeggen, maar ik kan wel vertellen dat iets wat al jarenlang gewenst wordt en als irritatie wordt gezien verbeterd gaat worden :)
 
Niet te hard van stapel lopen :) Ik zie een heleboel aannames en vervolgens vrij grote gevolgen die je geeft aan een aanname die niet klopt, met vervolgens de hoop dat er nog heel veel meer spelers reageren op een aanname, waarna dat verhaal zich misschien wel eens kan gaan verspreiden als waarheid onder de spelers.

Laat ik direct maar doorbijten en de feitelijke waarheid geven: BSA's zijn niet uit het spel. Er komen in de toekomst gewoon weer broederschapsavonturen, maar er is een korte pauze om enkele verbeteringen door te voeren. Op dit moment staat er eind maart, na het evenement dat nog komen gaat, een BSA gepland (onder voorbehoud van uitloop/wijzigingen, maar dat risico is er altijd). Geen zorgen dus!
Dit is wat ik met dit bericht wou bereiken. Als je iets erger voorstelt als het is is dikwijls de info nuttiger:);)
 
Toren speel je voor je zelf.
Kijk je mag vinden wat je vind, maar de toren speel je ook niet voor jezelf, maar met je hele BS.
Door met elkaar te spelen, krijg je veel meer dan als je alleen speelt in de toren....
Dit wilde ik nog even kwijt.
Verder gaan we het zien wat er weer komen gaat, maar verandering zat er aan te komen in het BSA, want de meerderheid deed daar niet aan mee.
Hopen dat de verandering meer plezier geeft in het BSA.
 
Denk idd automatisch ophalen produkties ingevoerd gaat worden. Wel makkelijk als je 60 marmerfabriekjes hebt staan voor 30 standbeelden.
1x roetsjen en hoppa gelijk 30 op voorraad ipv van al dat geklik.
 
Kijk je mag vinden wat je vind, maar de toren speel je ook niet voor jezelf, maar met je hele BS.
Door met elkaar te spelen, krijg je veel meer dan als je alleen speelt in de toren....
Dit wilde ik nog even kwijt.
Verder gaan we het zien wat er weer komen gaat, maar verandering zat er aan te komen in het BSA, want de meerderheid deed daar niet aan mee.
Hopen dat de verandering meer plezier geeft in het BSA.
Natuurlijk is dat zo Sir Co. Ik wilde alleen maar zeggen dat daar iedereen krijgt tot welke poort hij is.
En hoop dat dat automatisch innen er bij is. Mag van mij nu al maart zijn. Dan staan we voor de lente en voor een vernieuwde BSA :) ;)
 
Ik gok op het verdwijnen van al die kleine fabriekjes en werkplaatsen ;)
Ik dacht zelf meer in de richting van eindelijk eens iets kunnen doen met al die dingen die je produceert voor het BSA, maar nooit in kan zetten. Maar een wijziging die het ruimtegebruik niet als grootste knelpunt van het BSA maakt is natuurlijk nog meer welkom.
 
ik denk
Ik kan er nog niet te veel over zeggen, maar ik kan wel vertellen dat iets wat al jarenlang gewenst wordt en als irritatie wordt gezien verbeterd gaat worden :)
dat kan enkel zijn, dat je je stad moet afbreken om plaats te maken om lvl 1 fabriekjes te zetten. En dus mensen met grotere kaart een voordeel geven op kleine spelers. Dus nu gaan we op een andere manier onze dingen produceren, die voor iedereen gelijk zijn?
 
Bovenaan