• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Toernooi

Zijn er veranderingen aan het toernooi gedaan. Ik heb de indruk dat nu al een paar weken de tegenstand veel sterker is. Ervoor speelde ik 20 provincies X 5 ronden en kon ik de verliezen nog aanmaken. Nu ronde 1 juist 20 provincies met veel meer verliezen ronde 2 16 provincies ronde 3 10 of 11 en krijg ik de soldaten niet meer bij gemaakt. Als je begint met dit spel vragen of je wil gaan voor goederen of vechten ik koos voor vechten dan voel ik me wel in het ooitje genomen want moet nu toch goederen gaan gebruiken.
 
Tornooi is nog steeds hetzelfde hoor.
Wel als je kan, je feniks voeding geven en in de academie die extra gebouwtjes aanmaken (als ze voorbij komen) die helpen echt bij het toernooi
Warme groetjes voor jou ;)
 
Is meerdere spelers in onze BS op gevallen. kleinere en grotere. En die booster ken ik heus wel maar nee is iets anders voor mij meer tegenstanders
 
Sorrie hoor maar lezen jullie wel wat ik schrijf AL ENKELE WEKEN. Is makkelijk reageren op wat andere schrijven. Ik bezie hier het totale plaatje.
 
Wat mee speelt in de moeilijkheidsgraad is het aantal levels OW die je in totaal hebt en hoever je in de hoofdstukken zit.
Ook het aantal uitbreidingen bepaalt je moeilijkheidsgraad.
Toch is het nog steeds mogelijk om in de hoge hoofdstukken wekelijks 20 provincies te doen door je vuurfeniks te voeren, combat zetten en je schemeringfeniks te voeren maar ook dat je je vecht ow op zeer hoog level te hebben. 2 of 3 extra wapenkamers erbij en je houd je troepen op peil.
 
5 wapenkamers verschillende OW vuur en schemer staan met voeder en verschillende booster gebouwen en toch blijf ik beweren dat er iets veranderd is. Speel het toernooi het laatste jaar alleen maar met vechten en plots gaat het niet meer. waarom? En niet alleen deze keer, al een week of 3
 

DeletedUser4746

Guest
Omdat je groeit. Om toernooi te kunnen blijven spelen zul je moeten blijven anticiperen. Het is niet zo dat je kiest om te vechten en dan achterover kunt leunen. Als je voor goederen had gekozen, dan had je nu hetzelfde probleem. Kwam je goederen tekort.
Zorg dat je meer legers kunt maken, verlaag de trainingssnelheid, zorg voor je bruine beer en voer hem met beleid... zomaar wat voorbeelden.
 

Aeva

Chef
Je kunt ook even naar je keuze van oude wonderen kijken, je bent niet echt ingericht op vechten.
Kan ook zijn dat je net een paar weken geleden aan een nieuw hoofdstuk bent begonnen.
Je kunt ook tijdens toernooien gevechtsgebouwtje uit de MA of uit de toren neerzetten, scheelt een stuk.
Er kan dus van alles zijn of een combinatie.
 
heeft geen zin hier.Ik vraag iets dan verwacht ik hier reacties van mensen die het zelfde mee maken. Niet van mensen die denken dat ze alles weten. daarom zie ik hier steeds de dezelfde mensen opduiken. en de andere hebben er al lang de brui aangegeven omdat het toch niet werkt. Jullie behandelen iedereen als dom> Dan vraag ik me af wie hier dom is ? Alles wat ik deze avond gelezen heb weet ik al lang. En dus blijft mijn vraag staan. Sorrie hoor maar denk even ik moet niet op alles reageren. Laat iedereen in het spel zijn waarde. En ja ik ben nog niet zo ver dat ik alles staan wat ik zou nodig hebben. Maar van de een week op de andre een zo grote verandering. Dat roept vragen op.
 

Aeva

Chef
Sorry hoor, probeer ook alleen maar te helpen door te reageren op wat je zegt. En als je geen meedenken verwacht, waarom stel je dan een vraag? Bovendien krijg je juist reacties van mensen die 'hetzelfde' hebben meegemaakt. Elke speler komt namelijk op dit soort punten zeker in de latere hoofdstukken.

Kan verder ook niet in je hoofd kijken. Weet dus niet of je net aan een nieuw hoofdstuk bent begonnen. Zou zomaar kunnen aangezien je een portaal level 1 hebt staan. Dat zou namelijk een verklaring kunnen zijn, omdat dan bij veel spelers het moeilijker worden van het spel opvallend genoeg is om die verandering te zien.
 
ik zou hier niets zetten als ik alleen met dit idee sta. Verschillende spelers in onze groep maken het mee. Dan wil ik graag hulp vragen. Maar krijg alleen antwoorden die ik al lang weet en dat stoort me. Ja ik ben juist in een nieuw hoofdstuk maar die andere niet. Dus dat is het niet. Bijna iedereen in de groep voelt het is het boekenrollen bij hen en hoofstuk bij mij dat wil ik weten. Maar voormij krijg ik nu immens veel meer tegenstand. Het verschil is zo groot dat ik na ronde 2 al moet boesters gebruiken om genoeg troepen te hebben
 
verwacht ik hier reacties van mensen die het zelfde mee maken
Je krijgt reacties van mensen die het al langer meemaken, en die al een stap verder zijn. Namelijk, hoe ga je toch verder?

Dat je hier geen andere reacties krijgt is niet zo vreemd, aantal spelers die hier schrijft is heel erg klein.


Bij vechten is overmacht belangrijk. Zondar dat kom je nergens. Een beetje minder overmacht merk je niet zo, maar als je het kantelpunt voorbij bent is het ineens veel moeilijker. Misschien dat dat aan de hand is in combinatie met een lastig toernooi?
 
maar met meerdere spelers sorry hoor geloof ik niet. Met mij ok iedereen bij ons heeft er al een paar weken last van
 

Aeva

Chef
ik zou hier niets zetten als ik alleen met dit idee sta
You could have fooled me...
Want je stelt je vragen als 'ik' en je vermeldt helemaal niet dat je met andere spelers contact hebt gehad die hetzelfde idee hebben.

Maar even terug naar de vraag: voor iedereen worden toernooi en toren steeds moeilijker, dat is een heel normaal onderdeel van het spel. Dat ligt niet aan toernooi en toren maar aan het feit dat je voortgang boekt in de hoofdstukken.
 

Aeva

Chef
bij ons heeft er al een paar weken last van
Die ervaring heb ik bij ons dus niet.

Mijn eigen ervaring is dat ik als vechter met elke week 32 provincies in het toernooi en elke week de complete toren geen problemen heb met dat het al een paar weken moeilijker wordt. Wel is vechten dit hoofdstuk (19) lastiger dan het vorige en dan dat ervoor en onderhandelen is duurder.
 
is juist heb begonnen met ik maar later wij. maar maakt eigenlijk niets uit je ervaart iets in het spel en je hoort dat je vrienden het zelfde ervaren. Dan ga ik er achter aan. Ik probeer zo snel mogelijk antwoorden te vinden voor onze spelers. En vooral hoe moeten we hier op reageren en ben ik fanatiek hier in ja dat ben ik. Ik wil alleen het beste voor onze groep
 
De moeilijkheidsgraad van elke week de toren en het toernooi wordt voor een groot deel bepaalt door het aantal wonder punten dat je hebt in combinatie van hoe ver je bent in de hoofdstukken.
Als je 18 weken de toren en het toernooi zou doen en in de tussentijd totaal niets zou veranderen aan je stad, dus geen wonder verbeteren of iets anders dan merk je geen verschil tussen de 2x dat je het zelfde toernooi doet.

Wat me echter wel op valt is dat sinds ik weer vaker alle provincies zelf vecht ik vaker veel meer soldaten over hou dan wat de AI van inno doet.
De AI van inno zet rustig een lange afstand unit tussen een melee unit en zijn doel in zodat je melee unit verder moet lopen en dus vaak een ronde nutteloos staat rond te kijken terwijl hij kapot gemaakt wordt door een andere lange afstand unit.
 
Bovenaan