• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Nieuwe leden zoeken

Het is wel plezant dat we nu op de pc versie ook een optie hebben om burenhulp snel te doen. Ik hou me in ons team bezig met nieuwe leden te zoeken. Het zou wel handig zijn om als je op een buur klikt dat je ook de mogelijkheid hebt om te zien of hij of zij in een BS zit of niet dus niet alleen bezoeken en chat. Ik kan me voorstellen dat dit voor meerdere spelers handig zou zijn omdat je niet graag in andere BSen binnen dringt of een kleinere groep die in zijn totaal kan overstappen. Mochten er nog andere ideeën zijn hoor ik ze graag.
Groeten en veel spel plezier verder
 
Klik met rechtermuisknop op naam speler en je kan gelijk zien of die in een BS zit of niet.
Dus die optie is er al.
 
Klik met rechtermuisknop op naam speler en je kan gelijk zien of die in een BS zit of niet.
Dus die optie is er al.
Dat dacht ik ook maar dat blijkt niet zo te zijn bij de buren hulp:

Screenshot from 2022-04-28 21-22-23.png

Rechts het burenhelp scherm, links de stad van Rosaline, met een broederschapsvlag, maar rechts geen "laat broederschap zien" knopje om te kiezen op de PC.
 
Via het notificatiescherm ga je ook naar burenhulp om versneld te kunnen geven.
Als je dan op naam klikt zie je gelijk staan bekijk bs of uitnodigen.
 
Niet in het overzicht provincies waar je nu ook de tab hebt buren. Daar krijg je al je buren die je open hebt. Zou handig zijn als daar de keuze BS bij komt
 
Volgens mij is het veel handiger om dit via je notificaties te doen, want dát zijn je buren die actief zijn.
Dat zijn de mensen die wellicht interessant zijn om uit te nodigen voor je BS.
In de lijst met buren die je via de kaart krijgt, zitten ook alle inactieve buren.

Dit vraagt wellicht om een handigere manier om te zijn wie van de spelers in de buurt actief zijn, want aan het feit dat ze een vlag bij hun naam hebben op de kaart, zie je al of ze in een BS zitten of niet.
 
Dit vraagt wellicht om een handigere manier om te zijn wie van de spelers in de buurt actief zijn, want aan het feit dat ze een vlag bij hun naam hebben op de kaart, zie je al of ze in een BS zitten of niet.
Buren die je hulp geeft krijgen een timer zodat je kunt zien wanneer je weer burenhulp kunt geven.

Overigens is de verzameling namen van die buren erg stabiel, als je dat een tijdje doet weet je wel wie je hulp geeft.
 
dit zou ook een handige optie zijn voor de vaste app speler. Daar zie je alleen namen. Je moet echt je wereldbol over om te kijken welke speler nog niet in een broederschap zit. Daarna nog in Elvenstats kijken of deze wel actief Is. Blijft allemaal omslachtig. Tweede optie om de naam in te typen om te zien of deze in de broederschap zit en daarna weer het Elvenstats ritueel.

zou fijn als hier een handiger manier voor was. Als men burenhulp geeft weet je tenminste zeker dat deze speler actief is.
 
Volgens mij is het veel handiger om dit via je notificaties te doen, want dát zijn je buren die actief zijn.
Dat zijn de mensen die wellicht interessant zijn om uit te nodigen voor je BS.
In de lijst met buren die je via de kaart krijgt, zitten ook alle inactieve buren.

Dit vraagt wellicht om een handigere manier om te zijn wie van de spelers in de buurt actief zijn, want aan het feit dat ze een vlag bij hun naam hebben op de kaart, zie je al of ze in een BS zitten of niet.
Dat is de wereldkaart daar heb je al je buren die open zijn. Maar daar heb je ook buren die u nog niet op hun wereld kaart hebben en u dus geen buren hulp kunnen geven. Het zijn juist die spelers die interessant zijn. Of ze nu alleen spelen of in een kleine BS. Door het nieuwe systeem van steeds op maandag de actieve spelers te verhuizen naar het midden van de kaart krijg je nu iedere week de kans om tussen die spelers te zoeken en nu is het inderdaad veel te omslachtig.
dit zou ook een handige optie zijn voor de vaste app speler. Daar zie je alleen namen. Je moet echt je wereldbol over om te kijken welke speler nog niet in een broederschap zit. Daarna nog in Elvenstats kijken of deze wel actief Is. Blijft allemaal omslachtig. Tweede optie om de naam in te typen om te zien of deze in de broederschap zit en daarna weer het Elvenstats ritueel.

zou fijn als hier een handiger manier voor was. Als men burenhulp geeft weet je tenminste zeker dat deze speler actief is.
Ik weet niet hoe het bij jullie is maar elvengems en elvenstats worden volgens mij niet meer bijgewerkt. Voor info ga ik nu steeds naar thedark.jouwweb.nl
 

Aeva

Chef
elvengems en elvenstats worden volgens mij niet meer bijgewerkt
Volgens mij wordt elvenstats nog gewoon bijgewerkt. Het toernooi, de spelers en de broederschappen zijn altijd up-to-date zoals gebruikelijk.
Elvengems is een ander verhaal, daar wordt zo nu en dan wel iets aan toegevoegd, maar de logica zie ik niet en het is een schim van wat het voorheen was voor wat betreft nieuwe informatievoorziening.
 
Bovenaan