• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. Ekstertje

    level overzicht bij je eigen wonderen en wonderen vullen

    Ik ben het wel met je eens dat het overzicht van je eigen wonderen veel beter kan. Ik kijk nu altijd via mijn andere account om te zien de wonderen er voor staan en welke ik bezig ben te vullen. Het zou heel mooi zijn als we het zelfde overzicht zouden kunnen krijgen. Dit dus: Ipv dit:
  2. Ekstertje

    Feedback - Elvenar Recepten Wedstrijd!

    Leuke wedstrijd. Ik ga maar eens even een leuk recept verzinnen.
  3. Ekstertje

    Feedback - "Echt fantastisch"-evenement

    De bloembedjes klinken goed. Daar wil ik het event wel voor spelen en veel van winnen. De andere gebouwtjes zien er weer mooi uit, maar ja toch geen ruimte voor.
  4. Ekstertje

    Idee voor Burenhulp

    Ik ben voor. Hoe makkelijker hoe beter.
  5. Ekstertje

    Extra beveiliging tegen verwijderen Oud Wonder

    Iedereen die voor die extra beveiliging is... hoe zien jullie dat dan? We hebben al een waarschuwing, nog eentje er boven op? Daar klik je net zo makkelijk doorheen. Wil je echt goed beveiligen dat zou je zelf ergens moeten kunnen vastzetten of aanvinken dat iets (een wonder bijvoorbeeld) niet...
  6. Ekstertje

    Feedback: Verboden ruïnes-evenement

    Nou, de win kansen zijn wel ontzettend verslechterd. Normaal haal ik echt wel zilver in een event. Nu mag ik blij zijn als ik brons blijf. Echt, hoe verpest je event. Dikke vette onvoldoende voor inno. Ga de volgende keer mijn tijd aan iets nuttig besteden dan zo'n demotiverend event spelen...
  7. Ekstertje

    Goederen wijsheid

    Ik vind van niet. Als iedereen namelijk alleen nog maar via T3 en T6 en de handel probeert de goederen te verkrijgen, krijg je een te kort op de markt. Dus ja in vind het geen 'nette' manier van spelen. Ook al heeft Inno de verhoudingen al gunstiger gemaakt. Dus ja, ik laat crosstier van...
  8. Ekstertje

    Feedback spelupdate 1.144

    Ik vind het uberhaupt een onhandige notatie, of er nu een k of d achterstaat. Ik ben visueel ingesteld en het beeld maakt het er voor mij niet duidelijker op. Gewoon volledig uitschrijven zoals het eerst was, daar kon ik meer mee dan dit. Even een voorbeeld wat ik bedoel. In dit plaatje...
  9. Ekstertje

    Een onbedoeld geintje van de ontwikkelaars?

    Inmiddels hebben we die ook in mijn andere bs. Hij loopt bij ons als een trein. En zodra we een kptje meer hebben in de perk, vervangen we hem. Goede oplossing. Nog bedankt voor de tip.
  10. Ekstertje

    OW voor wachttijdkorting verkennen provincies

    Op zich was je idee ook helemaal niet verkeerd gedacht. Misschien is het ook beter om je idee toe te voegen aan een oud wonder dan een heel nieuw wonder. Het boek der geheimen heeft al een connectie met de verkenner, maar zodra je verkennertijd op loopt wordt dat wonder eigenlijk nutteloos. Als...
  11. Ekstertje

    De beste wensen voor 2022

    De beste wensen allemaal voor 2022. En natuurlijk ook heel veel spelplezier voor het nieuwe jaar. Ik ben erg benieuwd wat voor leuks we dit jaar weer gaan krijgen.
  12. Ekstertje

    OW voor wachttijdkorting verkennen provincies

    Het leek Ja dat kan al een tijd. Vooral de 20 en 14 uur tijdboosters zijn mijn favoriet omdat ik die niet in de toren kan winnen. En lange boosters zijn juist erg handig voor de verkenner. Ik vind dit dus echt een grote plus van de academie.
  13. Ekstertje

    Meer mogelijkheden voor bruine/ijsbeer artefacten in Magische Academie

    Het is inderdaad mogelijk om met goed plannen 6 rondes spelen zonder beertje te spelen (heb ik als kleintje ook veel gedaan). Alleen vind ik het wat ver gaan om je hele leven om elvenar heen te plannen ipv andersom, want jouw schema verlangt min of meer wel dat eersteHet blauwe beertje maakt het...
  14. Ekstertje

    OW voor wachttijdkorting verkennen provincies

    Die heb je al, de magische academie.
  15. Ekstertje

    OW voor wachttijdkorting verkennen provincies

    Wat een onzin wonder.... Zelf als je niet hoog in de toren klim, win je al mega veel tijdbooster en dan nog alles wat je kunt craften in de academie. Ik zou zo'n wonder de ruimte niet waard vinden. Heb nu meer dan 600 tijdboosters van 5 uur... en dan de rest nog. Daar is mijn verkenner nog even...
  16. Ekstertje

    Meer mogelijkheden voor bruine/ijsbeer artefacten in Magische Academie

    Tijdsprong zit toch redelijk ver in de hoofdstukken voor je die ontgrendel en dan moet je hem nog uppen. De spelers in de lagere hoofdstukken ondervinden, bij het gebrek aan een blauw beertje, dan echt wel nadeel in het toernooi, omdat het toch wel erg lastig plannen is om 6 ronden te spelen...
  17. Ekstertje

    Een onbedoeld geintje van de ontwikkelaars?

    Bij ons ook geactiveerd, als je dat vandaag pas hebt gedaan, is het volgens mij morgen pas actief. Zo was het bij ons wel. Ik vind dat juist geen leuke perk, aangezien het zo kan zijn dat een broeder helemaal niets krijgt van zijn andere broeders. Wil je die perk 'eerlijk' doen, zou je...
  18. Ekstertje

    Feedback Spelupdate 1.143

    Wat onlogisch om de inventaris te hernoemen naar spreukeninventaris. Er zit toch veel meer in dan alleen spreuken? Of mis ik iets en gaan in de toekomst nog meer veranderen in de inventaris. Ik zie in ieder geval de toegevoegde waarde niet.
  19. Ekstertje

    Feedback over verhuizingen

    Het is niet helemaal leeg, ik heb veel kraters om me heen en nog een paar buurtjes. Ik heb uitgezoomd op de kaart en ik zit duidelijk niet in het midden maar aan de rand. Ik waardeer je aanbod om mijn account na te kijken voor de instelling via een support ticket. :) Ik kijk nog even of daar...
  20. Ekstertje

    Feedback over verhuizingen

    Denk dat dat nog wel eens tegen zal vallen waar je dan terecht komt. Wat er heeft net een volksverhuizing plaats gevonden dus het midden is nu gevuld met actieve spelers. De nieuwe plekjes zijn inmiddels ook ingenomen door nieuwe spelers en voordat die bij inactiviteit verwijderd worden, duurt...
Bovenaan