• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

OW voor wachttijdkorting verkennen provincies

Ik ben ook gewoon doorgegaan met H19 en gebruik geen dia's of tijdboosters voor het voltooien van onderzoeken of om men handelaarstijd te verkorten. Meestal ben ik men verheven goederen vrij vlot kwijt op de markt.
 
@CrazyWizard je hebt er gelijk in dat niemand mij verplicht om die tijd boosters te gebruiken.
Maar als jij gewoon door was gegaan met de hoofdstukken spelen, dan had jij (met exact de zelfde productie bonus als mij) gemerkt dat je ze wel moet gebruiken omdat je anders in het stukje terecht komt waar in de dagelijkse reductie bijna gelijk wordt aan wat 12 handelaren op 1 dag omzetten.
Het gaat hier niet om ongeduld maar om een enorm scheve verhouding in de handelaren systeem waarbij de spelers vergeten om handelaren met een hoedje eerst te pakken.
En daarom zorg je dat je in een broederschap zit waar men elkaar even helpt.
Dan heb je geen omwegen nodig, dan pakt iemand die dat goedje niet nodig heeft wel de benodigheden op om jou te helpen.

Daarom spelen we samen en niet alleen.
Daarnaast is er ook de factor geduld, even wachten tot andere zover zijn dat je niet meer 1 van de 1000 bent. soms is het best handig om even acter de feiten aan te lopen. als early bird ben je ook altijd de sjaak
 
Begin nu aardig met mijn provincies al wat in te lopen naar H20.
Ondertussen gebruik ik braaf regelmatig wat boosters om de wachttijd te verkorten.
Ik had dat natuurlijk ook zelf kunnen bedenken maar ja in een vlaag van verstandsverbijstering ga je dan ineens dit topic starten.
Het blijkt dus wel dat zelfs ik toch niet zonder het forum kan en dat er altijd goede tips naar boven komen drijven waar ik wat aan heb.
Soms moet je je speelstijl ietsjes aanpassen en kijken wat je prioriteiten zijn.
 
Het leek
@Ekstertje
heb nooit tijdbooster kunnen maken in magische academie.. is dat iets nieuws?

Ja dat kan al een tijd. Vooral de 20 en 14 uur tijdboosters zijn mijn favoriet omdat ik die niet in de toren kan winnen. En lange boosters zijn juist erg handig voor de verkenner. Ik vind dit dus echt een grote plus van de academie.
 
Begin nu aardig met mijn provincies al wat in te lopen naar H20.
Ondertussen gebruik ik braaf regelmatig wat boosters om de wachttijd te verkorten.
Ik had dat natuurlijk ook zelf kunnen bedenken maar ja in een vlaag van verstandsverbijstering ga je dan ineens dit topic starten.
Het blijkt dus wel dat zelfs ik toch niet zonder het forum kan en dat er altijd goede tips naar boven komen drijven waar ik wat aan heb.
Soms moet je je speelstijl ietsjes aanpassen en kijken wat je prioriteiten zijn.

Op zich was je idee ook helemaal niet verkeerd gedacht.

Misschien is het ook beter om je idee toe te voegen aan een oud wonder dan een heel nieuw wonder. Het boek der geheimen heeft al een connectie met de verkenner, maar zodra je verkennertijd op loopt wordt dat wonder eigenlijk nutteloos. Als ze daar nou aan toe zouden voegen dat ie naast dat ie hamertjes per verkenning geeft, ook een stukje van de verkentijd afsnoept met iedere level dan wordt het misschien wel een interessant wonder.
 
Bovenaan