• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Idee voor Burenhulp

nu dat alles zo veel makkelijk gaat heb ik een idee om boven de pagina van Notificaties ook een vinkje te maken zo dat je alles in een keer kan doen.
Dus niet 6 keer aan klikken, per pagina, en soms verkeerd aan klikken, dat je in de stad van iemand komt terwijl die daar helemaal niet moet wezen, en dan moet je weer terug je eigen stad. Dat zou veel werk schelen en dan kan je ook de wereldkaart doen die je nu laat liggen omdat het te veel werk is. dus een win Win-winsituatie.
wie is hier ook voor?
 
Hier ben ik niet voor.

Veel spelers hebben een voorkeur voor de hulp die ze krijgen: cultuur, arbeid of munten en dat is nogal onhandig om te regelen als je het automatiseert.

Bovendien heeft handmatig uitdelen de charme dat je er ook écht iets voor moet doen, waarmee je de beloning verdient.
Luiwammesen en slapend rijk worden doen Elvarians natuurlijk niet! :p:coin: ;-)
En het geeft de ultieme gelegenheid om je medespelers in de omgeving te verkennen, zodat je wellicht ook weer leuke buren opdoet waar je in loop der tijd wat aan hebt.
 

Aeva

Chef
Als we alles automatiseren wordt het een doodsaai spel. Bovendien is het juist wel goed om na te denken over wat je geeft en wanneer en aan wie.
 
Hier ben ik niet voor.

Veel spelers hebben een voorkeur voor de hulp die ze krijgen: cultuur, arbeid of munten en dat is nogal onhandig om te regelen als je het automatiseert.

Bovendien heeft handmatig uitdelen de charme dat je er ook écht iets voor moet doen, waarmee je de beloning verdient.
Luiwammesen en slapend rijk worden doen Elvarians natuurlijk niet! :p:coin: ;-)
En het geeft de ultieme gelegenheid om je medespelers in de omgeving te verkennen, zodat je wellicht ook weer leuke buren opdoet waar je in loop der tijd wat aan hebt.
wat de keuze betreft heb je nu ook al niet of je moet echt met de hand naar de wereld kaart gaan en het dan doen, maar je kan nu ook niet echt kiezen het is of stadhuis of cultuur ik klik zo a zo op cultuur maar wat je krijgt is wat er staat.
 
Hier ben ik niet voor.

Veel spelers hebben een voorkeur voor de hulp die ze krijgen: cultuur, arbeid of munten en dat is nogal onhandig om te regelen als je het automatiseert.

Bovendien heeft handmatig uitdelen de charme dat je er ook écht iets voor moet doen, waarmee je de beloning verdient.
Luiwammesen en slapend rijk worden doen Elvarians natuurlijk niet! :p:coin: ;-)
En het geeft de ultieme gelegenheid om je medespelers in de omgeving te verkennen, zodat je wellicht ook weer leuke buren opdoet waar je in loop der tijd wat aan hebt.
dat heeft niks met lui te maken, nu staat er ook 2 vinkjes maar, al gebruik ik dat niet, en eerst hebben ze de hele wereld kaart er bij gedaan dat is nu gescheiden in een aparte tabblad. dus ze willen dat welk dat ook er bij betrekken, dan heb je dat meteen er ook bij, en daarom is het een vinkje wil je het handmatig doen dan geen vinkje en wil je alles automatic klik je het vinkje aan of andersom. en niet iedereen heeft tijd. maar wil spelen.
 

Aeva

Chef
Zoals het nu gaat, is al een hele verbetering. Maar als het allemaal in een keer gaat, is er helemaal geen overzicht aan wie je iets geeft. Dan verlies je helemaal het contact met je eigen regio en heb je helemaal geen idee waar je eigenlijk mee bezig bent. Alle burenhulp in een keer is niet goed voor de sfeer en het spelgevoel. Een kenmerk van een fantasygame is nu juist die sfeer, het verhaal en de activiteiten in een fantasywereld.
Anders kun je net zo goed met je lego gaan spelen. Behalve je eigen fantasie gaat dat nergens over (no offense voor legofans).
 
Zoals het nu gaat, is al een hele verbetering. Maar als het allemaal in een keer gaat, is er helemaal geen overzicht aan wie je iets geeft. Dan verlies je helemaal het contact met je eigen regio en heb je helemaal geen idee waar je eigenlijk mee bezig bent. Alle burenhulp in een keer is niet goed voor de sfeer en het spelgevoel. Een kenmerk van een fantasygame is nu juist die sfeer, het verhaal en de activiteiten in een fantasywereld.
Anders kun je net zo goed met je lego gaan spelen. Behalve je eigen fantasie gaat dat nergens over (no offense voor legofans).
hhahhaa Lego
 
nu dat alles zo veel makkelijk gaat heb ik een idee om boven de pagina van Notificaties ook een vinkje te maken zo dat je alles in een keer kan doen.
Dus niet 6 keer aan klikken, per pagina, en soms verkeerd aan klikken, dat je in de stad van iemand komt terwijl die daar helemaal niet moet wezen, en dan moet je weer terug je eigen stad. Dat zou veel werk schelen en dan kan je ook de wereldkaart doen die je nu laat liggen omdat het te veel werk is. dus een win Win-winsituatie.
wie is hier ook voor?
Wat wel zou kunnen is dat het voorzien wordt dat je een keuze insteld, bv met een vinkje. Dan gebeurt het automatisch. je kan dan bovenaan de pagina aan vinken, en de burenhulp is gegeven. Het is maar een idee.
 
Bovenaan